la 01-09-2023 09:39 PM - editat ultima oară la 06-09-2023 02:59 PM de DanielaH
Salut! Am o problema la internet , nu stiu daca are vreo legatura neaparat cu routerul Livebox sau e de la retea, de cateva ore am ramas fara internet si televiziune. Pe router apare un bec alb intermitent ( cel de internet ) si un bec portocaliu ( de wifi ) . De obicei erau amandoua portocalii. La 300 au zis ca nu detecteaza niciun incident pe retea...
la 06-09-2023 02:41 PM
Problema rezolvata. A venit cineva dupa 4 zile si a refacut fibra !
la 01-09-2023 09:56 PM
Salutare!
Ai dat o repornire sau resetare?
Eu așa fac câteodată, când nu-mi place cum sunt vitezele la net. Resetarea o fac din interfața lui.
la 01-09-2023 09:58 PM
Da am incercat asta , cred totusi ca este de la retea , nu de la mine , ca nu am umblat nimeni la fibra/router. Dar nu prea ma baga in seama la relatii clienti si vine si weekendul.
01-09-2023 10:00 PM - editat 01-09-2023 10:01 PM
la 01-09-2023 10:32 PM
Cred ca cineva s-a apucat de traduceri intr-o perioada foarte vesela a anului. :))
la 01-09-2023 10:06 PM
Mai încearcă și pe la butoanele alea laterale, de wifi , wlan, să nu fie apăsate din greșeală și să ți se dezactiveze netul. Pe tv este în regulă?
la 02-09-2023 08:19 AM
Ai și găurica de reset pe partea cu ieșirile, mai jos. Introduci o scobitoare și o ții apăsată câteva secunde până nu mai are nimic aprins, după care aștepti să repornească.
Sper să funcționeze!
Baftă!
la 02-09-2023 11:14 AM
salut am aceaș problema diferența poate fi că la mine pe livebox indicatorul led de internet se aprinde si se stinge rapid am verificat integritatea fibrei in prima fază cu testerul pe urma am realizat că Tv-ul funcționeze dacă ierea o problemă cu fibra cablu ierea primul care pica și pe urmă m-am conectat la livebox si am zis să dau o depanare dupa procesul de depanare care dureză 7-9 minute statusul a ramas la fel plus o solictare să introduc FID/ID și Parola pentru serviciu ca la un sistem clasic PPOE deprtamentul tehnic de la orange nu au știut să îmi ofere o informatie în acest sens Cum nu au știut care e plașa lor de frecvențe pentru tuner DBV-C pentru configurare manuală cand nu ai obtiunea de scanare automata care apropo este de la (630-818) din 8 în 8.
Sper să se rezolve cat mai repede această situație.
la 04-09-2023 09:23 AM
Salut, @Filip_Adrian13! Ai reușit să iei legătura cu departamentul tehnic?
la 04-09-2023 10:43 AM
Intram in a patra zi de cand serviciile nu sunt functionale. Pe scurt , am sunat sambata (02.09) la 300 si m-am bucurat sa aud ca imi trimit un tehnician in aceeasi zi. A venit tehnicianul si a constatat ca nu am semnal pe fibra .M-a intrebat pe mine unde este ODB-ul si intr-un final mi-a spus ca a umblat cineva si a rupt doua fibre din odb a mea si la un vecin , si ca o sa deschida ticket ca sa vina cineva sa o repare ca el nu poate ... cum este posibil asa ceva? Astazi 04.09 am sunat la 300 si au zis ca nu este deschis niciun ticket si ca o sa vina cineva la mine acasa astazi sa verifice ... iar o sa vina si o sa constate ce a constatat si celalalt tehnican fara sa repare nimic concret?
la 04-09-2023 11:54 AM
La mine sa restabilit Serviciul aseară totul este in regulă latența rămâne mică și cand rutărul proceseză multe rute și pachete la mine este ok😊
Contactați suportul tehnic vă rog!
Eu sunt legat pe Rețeaua OROC care erea Telecom nu ORO observ că sa înbunățit calitatea.
Singur dezavantaj pe care îl observ este că nu pot trece LiveBox 6 în modul Bridge.
la 06-09-2023 02:41 PM
Problema rezolvata. A venit cineva dupa 4 zile si a refacut fibra !
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor