la 20-10-2023 09:43 PM
la 21-10-2023 07:46 AM
@geanimorandi1: Încearcă un restart la router. Pentru mobil, mesajul apare când ești pe date mobile sau pe Wi-Fi? Sau și... și? E posibil ca aplicația/site-ul să verifice adresa IP de pe care te conectezi. De aici și mesajul primit, care îi "lasă impresia" că utilizezi un server VPN sau conexiune proxy.
la 20-10-2023 09:44 PM
Salut,
Problema e pe partea site-ului. Deci....nu stiu daca ai ce sa faci. Unele site-uri nu accepta conectarea cu VPN/proxy.
la 20-10-2023 09:46 PM
pai, bine, pana acum cateva zile nu avusesem aceste probleme...in fine, cum dezactivez vpn-ul sau proxy-ul doar pe acest site?
la 20-10-2023 09:49 PM
Site-urile isi mai fac si update din cand in cand. Si se poate ca la un moment dat sa nu te mai lase sa intri cu VPN.
De asemenea, depinde de ce client de VPN folosesti. Vezi daca are sau nu reguli pentru anumite site-uri. Daca da, adauga-l la exceptii. Daca nu, singura varianta este sa-l dezactivezi de tot.
Ca idee, ai putea sa incerci si cu un alt VPN, dar....daca si-au facut update sa detecteze o conexiune de pe VPN, sunt destul de sigur ca e facut pentru toate.
la 20-10-2023 09:51 PM
pai cum il dezactivez de tot?
la 20-10-2023 09:52 PM
Uhm...ce VPN folosesti?
la 20-10-2023 09:54 PM
habar n-am...unde-l gasesc?
la 20-10-2023 09:54 PM
sunt paralel cu astea, scuze.
la 20-10-2023 09:56 PM
Pai ziceai ca e VPN on. De unde stii ca e on in primul rand? Si daca e on, cine l-a pornit? Nu tu? Daca da, de unde l-ai pornit, il si opresti. :))
Ce browser folosesti? Opera cumva? Daca da, e acelasi si pe telefon si pe calculator? Poti sa incerci si alt browser?
la 20-10-2023 09:57 PM
Da, folosesc Opera...
Pai aşa imi zice de pe acel site...
20-10-2023 10:03 PM - editat 20-10-2023 10:11 PM
Bun, m-am lamurit.
Banuiesc ca folosesti functia de VPN din browserul Opera. Si din moment ce te-a luat prin surprindere, tind sa cred ca s-a activat de la sine.
Ca sa o dezactivezi, de pe Windows, deschizi Opera si te duci la Settings (Setari) > Advanced (Avansate) > Advanced (Avansate, din nou) > VPN > Enable VPN (Activeaza VPN): OFF (Oprit).
Ai si un video aici care ar trebui sa te ajute.
Iar pentru telefon, presupunand ca ai un telefon cu Android, deschizi Opera, mergi la profil (coltul din dreapta jos) > VPN > click pe icoana de VPN > Off (Oprit). Daca e dezactivat, icoana se va colora gri.
Ai mai jos si un video, in caz ca e mai usor asa.
la 20-10-2023 09:50 PM
A mers si pe telefon pana acum cateva zile, dupa care...acest mesaj!
la 20-10-2023 09:51 PM
Sunt sigur ca problema nu e felul in care intri, ci faptul ca folosesti un client de VPN. Ar fi ciudat sa fi pus reguli diferite pentru mobile vs PC. Dar...daca vrei, ca sa confirmi, poti incerca sa accesezi site-ul de pe alt telefon, sau alta platforma, cu acelasi setup de VPN.
la 20-10-2023 09:53 PM
adica alt browser?
la 20-10-2023 09:53 PM
Alt browser, alt telefon, alt telefon cu alt browser, sau alt PC. Ceva diferit, dar cu acelasi VPN.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor