anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

probleme cu un vpn on

geanimorandi1
Junior entuziast

Intampin o problema de cateva zile, adica vreau sa zic ca nu am avut probleme pana acum. Dar de ceva zile mi se spune sa dezactivez vpn sau proxy si sa ma conectez din nou...deci, cum procedez?

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember

@geanimorandi1: Încearcă un restart la router. Pentru mobil, mesajul apare când ești pe date mobile sau pe Wi-Fi? Sau și... și? E posibil ca aplicația/site-ul să verifice adresa IP de pe care te conectezi. De aici și mesajul primit, care îi "lasă impresia" că utilizezi un server VPN sau conexiune proxy.

Vizualizare soluţie în postul original

27 Răspunsuri 27

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Salut,

Problema e pe partea site-ului. Deci....nu stiu daca ai ce sa faci. Unele site-uri nu accepta conectarea cu VPN/proxy.

Client Orange

geanimorandi1
Junior entuziast

pai, bine, pana acum cateva zile nu avusesem aceste probleme...in fine, cum dezactivez vpn-ul sau proxy-ul doar pe acest site? 

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Site-urile isi mai fac si update din cand in cand. Si se poate ca la un moment dat sa nu te mai lase sa intri cu VPN.

De asemenea, depinde de ce client de VPN folosesti. Vezi daca are sau nu reguli pentru anumite site-uri. Daca da, adauga-l la exceptii. Daca nu, singura varianta este sa-l dezactivezi de tot.

Ca idee, ai putea sa incerci si cu un alt VPN, dar....daca si-au facut update sa detecteze o conexiune de pe VPN, sunt destul de sigur ca e facut pentru toate.

Client Orange

pai cum il dezactivez de tot?

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Uhm...ce VPN folosesti?

Client Orange

habar n-am...unde-l gasesc?

sunt paralel cu astea, scuze.

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Pai ziceai ca e VPN on. De unde stii ca e on in primul rand? Si daca e on, cine l-a pornit? Nu tu? Daca da, de unde l-ai pornit, il si opresti. :))

Ce browser folosesti? Opera cumva? Daca da, e acelasi si pe telefon si pe calculator? Poti sa incerci si alt browser?

Client Orange

Da, folosesc Opera...

Pai aşa imi zice de pe acel site...

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Bun, m-am lamurit.

Banuiesc ca folosesti functia de VPN din browserul Opera. Si din moment ce te-a luat prin surprindere, tind sa cred ca s-a activat de la sine.

Ca sa o dezactivezi, de pe Windows, deschizi Opera si te duci la Settings (Setari) > Advanced (Avansate) > Advanced (Avansate, din nou) > VPN > Enable VPN (Activeaza VPN): OFF (Oprit).

Ai si un video aici care ar trebui sa te ajute.

Iar pentru telefon, presupunand ca ai un telefon cu Android, deschizi Opera, mergi la profil (coltul din dreapta jos) > VPN > click pe icoana de VPN > Off (Oprit). Daca e dezactivat, icoana se va colora gri.

Ai mai jos si un video, in caz ca e mai usor asa.

Client Orange

geanimorandi1
Junior entuziast

A mers si pe telefon pana acum cateva zile, dupa care...acest mesaj!

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Sunt sigur ca problema nu e felul in care intri, ci faptul ca folosesti un client de VPN. Ar fi ciudat sa fi pus reguli diferite pentru mobile vs PC. Dar...daca vrei, ca sa confirmi, poti incerca sa accesezi site-ul de pe alt telefon, sau alta platforma, cu acelasi setup de VPN.

Client Orange

geanimorandi1
Junior entuziast

adica alt browser?

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Alt browser, alt telefon, alt telefon cu alt browser, sau alt PC. Ceva diferit, dar cu acelasi VPN.

Client Orange