Hello Daniela,
Ai idee daca problema ar trebui sa fie rezolvata? Pentru ca momentan nu e. Am primit mai devreme un newsletter la Orange Money si...link-ul e de aceeasi forma, iar desubscrierea in continuare nu functioneaza. :)
De asemenea, mesajul zice asa:
"Ai primit acest newsletter pentru ca ai fost de acord sa primesti informatii de la Orange Money. Daca vrei sa te dezabonezi, click aici."
Nu am fost niciodata de acord sa primesc informatii de la Orange Money. Nu am Orange Money, deci nu ma intereseaza (momentan) subiectul asta. Si chiar daca as avea, nu inseamna ca vreau automat si spam de la Orange Money!
Din cate stiu eu, GDPR-ul zice asa: nu ai voie sa subscrii userul la mai multe servicii odata (bundled). DACA si-a dat acceptul pentru primirea de mesaje de marketing la un serviciu, NU inseamna ca si-a dat acceptul si pentru celalalt (sau pentru toate). Daca am inteles eu gresit, va rog sa ma corectati. Dar eu asa am inteles.
Si mai e o chestie. Nu stiu altii cum sunt, dar la mine mesajele de genul asta au exact efectul contrar. Nu ma fac sa vreau acel lucru. Ba din contra. Din cauza ca mesajul este necerut (aka spam), ma simt "impins" de la spate. Si tind sa reactionez ca un arc. 🙂 Daca ma impingi, imping inapoi.
Indiferent cat de atractiva ar fi "oferta". Cum e si in cazul asta. Super oferta! Dar din cauza ca ma push-ezi, imi cam vine sa-mi bag picioarele in oferta si nu reactionez bine. Si zau ca nu vreau asta. Dar practicile de genul asta ma scot din sarite urat de tot.
Please, fix it (colegii care se ocupa de asta). Pentru toate mail-urile de tip newsletter, indiferent de departamentul care le trimite.