anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Bug de interfata Comunitatea Orange

Neaplicabil
Salut Comunitate,

De ceva vreme (nu multa), header-ul Comunitatii arata un pic ciudat. Mie unul imi pare bug. S-a modificat ceva? Cu siguranta nu a fost asa dintotdeauna.
1 Soluţie acceptată‚

MihaelaA
Community Manager
Community Manager
Salut tuturor! Header-ul comunității este în regulă acum, s-a rezolvat :) Despre cele două funcționalități în lucru vom reveni curând cu noutăți. Mulțumim pentru că sunteți atât de receptivi cu tot ce se întâmplă în comunitate și că ne semnalați astfel de situații. Vom închide aici acest topic. Edit: cele două funcționalități sunt live: condiții suplimentare la setarea username-ului și paginație.

Vizualizare soluţie în postul original

18 Răspunsuri 18

Jay
Campion certificat
Este de cateva zile.. se știe de el, s-a raportat și s-au făcut demersuri.. Nu sunt modificări ale platformei.. nu de data asta..

DanielaH
Moderator
@arsradu, mulțumim pentru sesizare. Da, este un bug. Am anunțat providerul de platformă și sperăm să se rezolve cât mai curând.

Neaplicabil
Aha. Ok atunci, mersi frumos! Scuze daca s-a mai raportat chestia asta. Am cautat cat am putut prin topicurile postate recent, plus search inainte de deschiderea topicului astuia. Daca s-a mai raportat undeva, imi cer scuze, foarte posibil sa-mi fi scapat. :)) Oricum, important era sa se stie de problema si sa fie trimis mai departe spre solutionare. Daca s-a facut deja asta, totul ok. @Daniela, daca e duplicat, din punctul meu de vedere se poate sterge/inchide topicul asta. Nu-i cu suparare. Nu postez la norma. 😄

DanielaH
Moderator
Nu e nicio supărare și nici nu este duplicat. S-a mai semnalat doar folosind funcția de raportare de conținut, deci postarea ta este binevenită pentru toată lumea. O vom închide când se va rezolva. Mulțumim.

FaraUnID
Campion certificat
@arsradu Situatiile acestea apar in momentul in care utilizezi tot felul de platforme "exotice" la care tu, ca si furnizor de continut nu ai prea mult control. Mai sunt situatii in care cel mai activ membru al zile apare ca fiind cate un utilizator nou, level 1 si care are postate, in total 3 - 4 mesaje si zero aprecieri. Cand apar aceste situatii trebuie anuntat direct developerul, pana cand aceste reactioneaza, pana este depistata problema, pana cand este remediata, pana cand este testata, pana cand update-ul este trimis catre clienti...... inchide la non stop. Noi am tot recomandat migrarea acestei comunitati pe o platforma de forum veritabila sau pe o platforma de comunitate ceva mai dschisa si care sa poate fi personalizata in functie de preferinte si necesitati. Aceeasi poveste si paginarea raspunsurilor: O sa.... Multumim de feedbak...... Am trimis catre departamentul abilitat.... Va asiguram de faptul ca feedbeck-ul vostru este extrem de important pentru noi si ne ajuta sa evoluam.... Pacat ca evolutia platformei este egala cu viteza melcului in mers cu spatele.

FLo1
#StarMember
@arsradu: ”De ceva vreme”.... eu deja m-am obișnuit. Un topic special deschis de mine așteaptă implementări de juma' de an. Și încă mai durează. https://comunitate.orange.ro/questions/2426702-lift-homepage-comunitate-orange Dar cum nu depinde nici de mine, nici de tine, nici de Orange (doar știi bine).... Așteptăm cum se cuvine și terțul le va face bine.

Neaplicabil
Am ras copios la postarile voastre. :)) Mersi frumos. Da, stiu ca si eu intrebasem mai demult de ce nu putem trece la o platforma clasica de forum, lucru care ar adauga by default si cateva functionalitati care lipsesc de pe platforma actuala. Cine stie...? Probabil ca deciziile de genul asta se iau la alt nivel. Si atunci...noi ramanem cu propusul, si daca mai departe nu se vrea (sau nu se poate), nici solutii nu prea au de unde sa apara. :))

FaraUnID
Campion certificat
Ca in orice situatie de acest fel..... In momentul in care deciziile sunt luate "la un nivel" iar acel alt nivel nu este tocmai pe nivelul de expertiza corespunzator cu decizia care trebuie luata, singurii care au de suferit sunt clientii finali. In rest, sunt absolut convins de faptul ca feedback-ul nostru este extrem de imporant pentru nivelul inalt care decide prin prisma faptului ca-i ajuta sa evolueze. Si asta de prin 2019 si pana in prezent.

Neaplicabil
Asa e. In cele mai multe cazuri, cei care au habar, n-au putere de decizie, iar cei care au putere de decizie...in general, n-au cunostintele (tehnice) necesare. Evident, exista si exceptii. Dar cam asa stau lucrurile de obicei. Si exact cum ai zis si tu, cei care au de suferit din toata chestia asta, sunt fix clientii finali. Pana cand lucrurile se vor misca intr-un sens sau altul, nu putem decat sa speram. Momentan e si un pic frustrant ca nu avem un raspuns exact, stii? Ceva de genul: nu dorim sa implementam chestia asta. Eventual argumentat. Macar stim sa nu ne mai facem sperante. Pentru ca de obicei asa se intampla. Noi venim cu feedback-ul, se trimite mai departe (ceea ce e foarte bine), si acolo unde ajunge se formeaza un dop. Informatia ajunge intr-un fel de "black hole". Nu se mai intoarce nimic de acolo. Si e pacat. 😞 Pentru ca sunt foarte multe idei bune care ar putea beneficia de o primire mai calduroasa. De-aia am zis ca apreciez foarte mult transparenta si comunicarea venita din partea Orange (atunci cand ea exista). Din pacate, nu mereu avem parte de asta. De ce? Nu stiu... Stiu ca sunt departamente diferite care se ocupa de diverse chestii pe care le dam noi aici. Si atunci, se poate ca un departament sa fie mai "deschis la sugestii" si mai dornic de comunicare, pe cand altul sa fie poate un pic prea focusat pe profit, si sa uite de unde vine acel profit.

Neaplicabil
A uitat cineva să închidă niște tag-uri 🙂

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

Salut! Așa cum a menționat și Daniela am transmis providerului acest bug și sperăm să se rezolve rapid.

Referitor la ce funcționalități avem în dezvoltare în acest moment: setarea unor reguli suplimentare pentru username-ul din comunitate și paginare răspunsuri în topicuri. Setarea pentru username va fi gata în aproximativ 2 săptămâni. Vă anunțăm și de paginare cât de curând 🙂

Platforma folosită acum este de tip forum, însă în funcție de provider anumite funcționalități diferă, așa cum v-am povestit mai multe aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2583668-sugestie-intrebarile-primesc-feedback-initiator-sters...

Ne pare rău că dezvoltarea anumitor funcționalități durează mai mult decât ne-am dori, încercăm să grăbim procesul. Mai avem pe listă și alte îmbunătățiri, unele menționate și de voi pe alte topicuri, o să vă ținem la curent cu ele. 

@FaraUnID cel mai activ membru al zilei este determinat după numărul de puncte adunat în ziua respectivă, de aceea, în unele situații sunt afișați membri noi.

FaraUnID
Campion certificat
Eu am niste retineri asupra faptului ca in decursul unei zile, cel mai activ memebru are doar 3 sau 4 mesaje postate. Mai ales ca in comunitate sunt utilizatori care posteaza doar pentru a deranja contorul. Referitor la eroare semnalata in de @arsradu, tot head-erul este f!@#d up pentru ca imagine din dreapta, din punct de vede al design-ului si al cromaticii se potiveste acolo fix ca nuca in perete. Si asta pentru ca are background alb si nu transparent. Spre exemplu acea imagine in contexul integrarii intr-un mesaj postat arata ok: Fundal imagine alb pe fundal general alb. In momentul in care pui alb peste gri, diferenta de vede din avion.

Neaplicabil
Imaginea aia cel mai probabil n-a fost facuta sa fie afisata pe altceva decat alb. Dar da, ar fi fost poate mai ok daca avea fundal transparent, astfel incat sa se potriveasca pe orice fel de background. Daca intr-o zi (Doamne ajuta!), o sa avem si un Dark Mode in Comunitatea Orange, pozele de genul ala vor arata "nucperetal", dupa cum ai zis si tu. :)) Dar pana atunci cred ca mai e destul de mult. Eh, nu e perfect. E clar ca mai e de lucru, pe ici pe colo. Important e sa existe dorinta de imbunatatire. Personal astept cu nerabdare noile feature-uri de care vorbea Mihaela. 🙂

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Trebuie să acceptăm faptul că uneori mai pot apărea probleme și care, dacă sunt semnalate, probabil că vor fi rezolvate. Nu avem altceva de făcut decât să așteptăm!