10-10-2025 12:38 PM - editat 17-10-2025 12:48 PM
Salut tuturor!
Așa cu spunea Andreea aici, luna octombrie este luna Customer Experience, luna în care celebrăm spiritul constructiv, atmosfera prietenoasă și de ajutor în Comunitatea Orange. De ce? Pentru că fiecare dintre noi este parte din acest proiect frumos care are ca scop îmbunătățirea experienței membrilor și vizitatorilor noștri. Și vrem să vă mulțumim pentru acest lucru.
Așadar, în luna octombrie vă invităm să nominalizați cel puțin un membru (@membru) care v-a oferit de-a lungul timpului un sfat valoros, o soluție utilă la o întrebare sau dilemă sau care, pur și simplu, v-a făcut ziua mai frumoasă și mai veselă aici, în Comunitate.
La finalul lunii, persoana/ persoanele cu cele mai multe mențiuni vor primi din partea echipei noastre un premiu simbolic: badge-ul special „Zâmbetul Comunității” – un mic gest pentru a spune: „Mulțumim că faci Comunitatea Orange un loc mai bun!”.
Așteptăm cu drag nominalizările voastre!
Haideți să răspândim zâmbete în Comunitate!
Provocările continuă aici.
la 10-10-2025 01:54 PM
la 10-10-2025 05:05 PM
@MihaiC99, nominalizarea mea.
Weekend fain, tuturor!☀️
la 11-10-2025 06:44 AM
@Vio73 este și opțiunea mea, consider că a ajutat foarte mulți oameni să beneficieze de serviciile Orange, nu doar din comunitate ci și din afara ei.
la 12-10-2025 11:23 PM
la 13-10-2025 09:26 AM
Eu nominalizez Comunitatea in intregime 😋 si sincer am "invatat" cel mai mult din greselile altora 😎 - pe parte tehnica nu mai am de mult timp probleme...
la 13-10-2025 02:12 PM
la 17-10-2025 07:22 PM
E clar că lucrează la orange 😉
la 17-10-2025 10:51 AM
Se "simte" ca octombrie este "luna Customer Experience" in comunitatea Orange. Mai ales la telefon - pentru o problema simpla am apelat agentii Orange in mai multe randuri, pe parcursul a 2 luni. O dat ami s-a trimis echipa tehnica sa schimbe un echipament, insa lucrurile nu s-au imbunatatit, din contra. In rest, ieri, 16.10.2025 am stat in telefoane cu agentii - de la tehnic mi-au facut legatura la comercial si tot asa. A fost si o doamna amabila care a raspuns intebarilor si mi-a prezentat un punct de vedere valid. In rest...agenti nervosi, "rapizi" si ...cam atat.... Apoi astazi, 17.10.2025 m-au sunat de 2 ori. O data au verificat, a doua oara mi-au spus ca nu pot inainta cererea din cauza ca exista oalta cerere de migrare, pe care eu am solicitat anulare acum mai multe luni, dar pentru care abia ieri s-a introdus incident. Apoi se scrie si pe site, in myRepair ca voi primi un SMS, mi se spune si la telefon. Numarul de contact este ok, dar SMS-ul nu "pleaca". Apoi acum 2 zile a picat TV-ul (am inteles ca in tot Bucurestiul) dar la mine a picat si internetul. A fost restabilit dupa un apel in Call Center. Exista si reclamatii trimise in scris pentru care nu am primit niciun numar de inregistrare si nici raspuns scris. Ideea este ca nu am primit o rezolutie unitara la apeluri, ba chiar cati agenti - atatea pareri. Concluzia: problema persista, abonamentul este platit intotdeauna la timp, dar...ce folos? Daca solicit scaderea facturii pe motiv de lipsa utilizarii adecvate a serviciilor cred ca iar primesc nu stiu cate apeluri care vor sa ma "lamureasca".
Ce sa mai spun: timp pierdut aiurea, nervi, energie, bani...pentru ce? Pentru "Zambete"? Nu, multumesc. Nu recomand Orange nimanui in viata vietilor lui.
Semneaza o clienta cu...(prea multa) rabdare.
la 17-10-2025 11:02 AM
Cerasela, îmi pare rău pentru situația ta.
Putem ruga și noi colegii să verifice statusul reclamației dacă ne oferi un cod de abonat. Mulțumim.
la 17-10-2025 11:52 AM
Nu mai e cazul. Multumesc. E suficient sa verificati procedurile interne, robotul gia, instructiunile agentilor, calitatea serviciilor si a agentilor si nivelul lor de cunostinte. De o luna de zile utilizez internet din vecini, cand eu platesc abonamentul la Orange.
la 17-10-2025 07:27 PM
Să o premiem pe această membră a comunității pentru loialitatea sa în cadrul Orange, în ciuda problemelor prin care a trecut! 😉
Când vine vorba de rezolvarea problemei, dacă nu mai reziști, poți trece la concurență. În acest fel crește competiția și Orange se va trezi din somn 🙂
la 17-10-2025 11:20 PM
Of of of! Am trecut si eu prin asa ceva. Din pacate nici concurrnta nu sta bine. Trebuie sa recunosc ca la Digi e mai buna relatia cu clientul. Dar atat. Din pacate reteaua mobila e supraaglomerata, Vodafone sta destul de bine cu reteaua dar daca vrei sa interactionezi cu o persoana, ai sanse doar dupa o reclamatie ANPC. Telekom a disparut desi avea mare potential. Cu alte cuvinte, eu cred ca, folosirea a doi furnizori de servicii e cel mai potrivit lucru in momentul acesta. Procedurile de solutionare a reclamatiilor sunt alambicate si asta, asa cred, calitatea operatorilor din call center e mediocra. Da stiu, toti vor sa invete, dar nu pe banii si/sau nervii nostri. Traim in secolul vitezei si ne-am cam pierdut rabdarea dar totusi, cam multe zile de deranjament...
la 17-10-2025 06:46 PM
Dacă ar fi să nominalizez o singură persoană, alegerea mea ar fi @DanielaH , pentru implicarea permanenta și dedicarea arătată în rezolvarea problemelor din comunitate.
Dacă ar fi să nominalizez mai multe persoane, aș include toți membrii activi ai comunității, atât pe cei care oferă soluții, cât și pe cei care vin cu întrebări, opinii sau sugestii.
@Pololică @Vio73 @delfinas @FLo1 @Trixen @RafaHelper @Dimitrie569 @Ilie43 @Anca07 @Radutuby @CalinR @Nandy1973 @arsradu @GreenArrow89 @mihai_13 și multi alti membri.
la 03-11-2025 01:34 PM
Multe mulțumiri și aprecieri tuturor celor care ați fost alături de noi cu contribuții și nominalizări în Luna Customer Experience. Sperăm ca badgeul „Zâmbetul Comunității” să vă aducă măcar un strop de bucurie 😊.
Felicitări @Vio73 pentru cele mai multe mențiuni primite din partea celorlalți membri 👌.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor