la 08-06-2024 12:40 PM
Salutare tuturor,
Am nevoie de un mic ajutor/sfat cu privire la rezilierea unui contract de furnizare servicii de internet și CA-TV.
De curând m-am mutat în alta locuință, unde am deja abonament de servicii de internet și cablu TV, iar la vechea locuință aceste servicii erau furnizate de alta companie. Aceasta din urma, refuza rezilierea contractului pe motiv ca nu se poate și soluția lor este sa mute echipamentul în noua locație. Nu vreau si nu pot sa plătesc aceleași servicii de la doi furnizori separați. Ce pot face? Mulțumesc!
la 09-06-2024 12:42 PM
Când ești chiriaș (nu proprietar) schimbările nu sunt la libera alegere, decident fiind proprietarul.
În cazul tău, dacă nu ai ani de zile chirie într-o locație, atunci caută variante cu net mobil. Ai libertate de mobilitate. Altfel, negociază abonamentul de servicii fixe direct cu proprietarul pentru a nu suporta singur valoarea integrală a unui abonament nedorit.
08-06-2024 12:56 PM - editat 08-06-2024 01:03 PM
Salut,
Ai putea refuza serviciile disponibile din noua locație.
Închiderea contractului se va face cu plata penalizări.
Daca la noua locație nu erau disponibile serviciile contractul se putea rezilia fara penalizări.
Calculezi taxele de reziliere care sunt enorme si lunile rămase din contract și ei o decizie (reziliezi sau duci contractul la capăt).
la 08-06-2024 01:09 PM
Salut @Anonim ,
Serviciile noului furnizor erau deja instalate. Rezilierea contractului în noua locație nu ține de mine. Erau deja aici. Dificile sunt ambele părți în discuție, pentru ca cei de la care vreau sa plec și sa reziliez pun taxe mari, cei noi, nu vor sa rezilieze ca sa-mi mut echipamentul vechi.
Ma gândesc poate exista ceva amiabil cumva cu vechiul furnizor.
Soluția cu plata taxelor de reziliere o cunosc, și tocmai asta vreau sa evit cumva.
Mulțumesc!
08-06-2024 01:15 PM - editat 08-06-2024 01:16 PM
Serviciile deja instalate erau responsabilitatea vechiului proprietar nu a ta.
Nu exista altă soluție mai bine duci contractul la capăt daca e vorba de Digi.
la 08-06-2024 01:21 PM
Da, știu ca sunt responsabilitatea lui. Dar acum îmi intra mie la plată. El nu a vrut sa rezilieze probabil având aceeași problema ca a mea. Implicați sunt VDF și Digi. Primii sunt vechiul contract, și au taxe enorme de reziliere.
Cineva mi-a recomandat sa cer mutarea serviciilor intr-o zona unde ei nu au echipamente și atunci se poate rezilia mai ușor.
Acum nu o sa ma mut cu viza de flotant pe munte 🤣
la 08-06-2024 05:05 PM
Eu as discuta cu vechiul proprietar și i-aș spune că nu sunt interesat de serviciile lui și este datoria lui să le desființeze. Facturile vin pe numele lui atâta timp cât nu ați cesionat contractul. Nu te obliga pe tine cu nimic.
Ba chiar, dacă omul refuza, aș pune echipamentele la pachet și aș merge la Digi cu extras CF și contractul de vânzare-cumpărare, zicând că nu le mai dau acordul pentru servicii și să se descurce cu titularul de contact. Ei vor desființa contractul și îl vor taxa pe fostul proprietar.
contractul vechi l-aș muta pe noua adresă.
Este o vorbă: te ajut, dar nu voi transforma urgența ta in urgența mea.
In traducere, nu ai de ce sa preiei niste costuri care nu îți aparțin pentru că omul de dinainte nu mai are nevoie de serviciile respective.
08-06-2024 05:19 PM - editat 08-06-2024 05:20 PM
Corect același lucru l-am sesizat și eu.
Nu înțeleg de ce a preluat contractul de la vechiul proprietar.
la 08-06-2024 06:48 PM
Dacă nu a făcut cesiune, nu a preluat nimic. Tocmai de aceea, dacă nu a făcut cesiune, îi recomand să meargă cu echipamentele și dovada că e proprietar și să spună că nu permite instalarea.
Contractul se reziliază, iar facturile sunt emise pe numele titularului de contact, adică al fostului proprietar. ☺️
la 09-06-2024 12:00 PM
Mersi.
Asta suna rezonabil. Am schimbat chiria, nu am cumpărat imobil nou. Serviciile din noua locuință au venit la pachet. Când te muți de urgență, scapă multe detalii 🤷♂️
la 09-06-2024 12:12 PM
Din greșeli învățăm.
Pe viitor vom urmări sa realizăm contracte pe o perioadă minimă disponibilă.
In acest caz nu ai decât varianta rezilierii cu penalizări sau ducerea contractului la capăt.
Poți ajunge la o înțelegere cu proprietarul (poate mai reduce din costuri)
la 09-06-2024 12:17 PM
Asa este.
Mulțumesc tuturor pentru soluțiile propuse. Voi încerca să le aplic.
la 09-06-2024 12:42 PM
Când ești chiriaș (nu proprietar) schimbările nu sunt la libera alegere, decident fiind proprietarul.
În cazul tău, dacă nu ai ani de zile chirie într-o locație, atunci caută variante cu net mobil. Ai libertate de mobilitate. Altfel, negociază abonamentul de servicii fixe direct cu proprietarul pentru a nu suporta singur valoarea integrală a unui abonament nedorit.
la 09-06-2024 12:59 PM
Total de acord. Abonamentul pe care îl am pe numele meu, din vechea chirie, este pentru ca am avut libertatea de a alege ce am vrut eu. Abonamentul s-a prelungit automat an de an pentru ca nu am avut în plan mutarea. Acum ca s-a întâmplat schimbarea, am preluat apartamentul cu tot ce avea el ca asa mi-a convenit. Problemele de genul asta apar după ce te muți 🤣. Cel puțin în cazul meu. Oricum, cel mai probabil voi rezilia contractul de pe numele meu, cu plata taxelor de reziliere ca să nu mai am de a face cu asta pe viitor.
la 09-06-2024 05:50 PM
Poți încerca dacă dorești și poate în vechea locație, proprietarul acceptă preluarea contractului de la tine (cesiune). Ai scăpa astfel de taxe nedorite.
08-06-2024 12:56 PM - editat 08-06-2024 01:06 PM
Salutare!
Ai făcut o cerere scrisă la acel furnizor, în care ai specificat că te muți în altă parte?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor