la 08-06-2024 12:40 PM
Salutare tuturor,
Am nevoie de un mic ajutor/sfat cu privire la rezilierea unui contract de furnizare servicii de internet și CA-TV.
De curând m-am mutat în alta locuință, unde am deja abonament de servicii de internet și cablu TV, iar la vechea locuință aceste servicii erau furnizate de alta companie. Aceasta din urma, refuza rezilierea contractului pe motiv ca nu se poate și soluția lor este sa mute echipamentul în noua locație. Nu vreau si nu pot sa plătesc aceleași servicii de la doi furnizori separați. Ce pot face? Mulțumesc!
la 09-06-2024 12:42 PM
Când ești chiriaș (nu proprietar) schimbările nu sunt la libera alegere, decident fiind proprietarul.
În cazul tău, dacă nu ai ani de zile chirie într-o locație, atunci caută variante cu net mobil. Ai libertate de mobilitate. Altfel, negociază abonamentul de servicii fixe direct cu proprietarul pentru a nu suporta singur valoarea integrală a unui abonament nedorit.
la 08-06-2024 01:04 PM
Salut @Vio73 ,
Da, am făcut și nu au răspuns nici pana astăzi.
Facturile vin, deși eu nu mai folosesc serviciile lor.
08-06-2024 01:09 PM - editat 08-06-2024 01:12 PM
Foarte ciudat!
În mod normal, ar fi trebuit să le muți pe cele vechi în noua locație, până la terminarea contractului. Da, e cam greu de scăpat, dar dacă nu ai primit bonificații/ reduceri, cred că poți rezilia fără costuri suplimentare.
08-06-2024 01:12 PM - editat 08-06-2024 01:12 PM
Exact.
Ma gândesc ca pe aici sigur s-a mai lovit careva de vreo situație similară.
Nu am întrebat, și nu știu dacă portarea acestor servicii este posibila...
la 08-06-2024 01:16 PM
Atunci e cu atât mai complicat și enervant! Ar fi trebuit să se găsească o soluție de compromis, altfel nu prea ai ce face, decât să plătești serviciile în continuare.
la 08-06-2024 01:17 PM
Fix de răspunsul asta ma temeam. 🤣
Dar cred ca singura soluție pentru problema asta.
08-06-2024 03:00 PM - editat 08-06-2024 03:00 PM
Îmi pare rău, dar nu știu ce să zic altceva!😁
la 08-06-2024 03:02 PM
Aștept răspunsul lor l-a solicitarea făcută via e-mail.
la 08-06-2024 07:02 PM
@Alexandru13: Problema ta e simplă ca soluție: Dacă la cumpărarea imobilului NU ai fost condiționat de acceptarea serviciilor anumitor furnizori, atunci vechiul furnizor de servicii net+TV să ceară despăgubiri de la vechiul proprietar. Nu ești obligat să accepți aceste servicii fără o clauză contractuală prealabilă, cu atât mai puțin NU în condițiile oferite vechiului abonat. Vechiul client să-și ia "jucăriile" și să clarifice situația cu furnizorul respectiv, iar tu poți contracta serviciile cu ce furnizor dorești. Spor.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor