anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cont Comunitatea Orange.

Ilie43
Cunoscător

Salut, Comunitate!

Atrag atenția asupra unui mic aspect, in special Adminilor, odată cu unificarea ORO/OROC am observat ca exista șansa ca cei ca mine - proveniți din OROC - sa facă dublu cont, pe forumul comunității. Pana azi, ma logam pe forum via OROC (my fix orange). După ce am verificat contul My Orange, am observat ca logarea pe forumul comunității deschide drumul către finalizarea unui alt profil (folosind aceeași adresa de e-mail).

Am "ieșit" din My Orange, m-am logat in vechiul fix my Orange si am revenit in comunitate  cu profilul meu, de explorator :)). 

V-am adus la cunoștință acest aspect din 2 motive: 1) nu mi se pare etic si moral sa fac dublu cont. 2) odată cu unificarea, s-ar putea sa apară mai multe cazuri ca cel descris mai sus si atunci veți avea o "aglomerație" de rezolvat. Poate greșesc eu dar nu ar strica o verificare si eventual măsuri preventive, pentru a evita confuziile si apoi o situație mai complicată de rezolvat. 

1 Răspuns 1

AndreeaAC
Community Manager
Community Manager

Bună @Ilie43. Mulțumim mult pentru feedback și pentru grija pe care o arăți față de Comunitatea noastră! 🙂 Vom face și noi verificări.

O săptămână ușoară.