anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Concursul aniversar probe

Alexandru13
Explorator

 

Salutare tuturor,

Aș dori să discutam puțin despre concursul curent (aniversarea) din comunitatea Orange. Observ că membrii Star au un avantaj semnificativ datorită punctelor acumulate și numărului mare de soluții acceptate. Deși nou-veniții pot obține puncte prin like-uri, log in și comentarii, este mult mai dificil pentru ei să ofere răspunsuri considerate soluții, din cauza lipsei de experiență, pentru a trece de proba de rezistență. Consider că acest lucru limitează șansele celor noi de a câștiga și, în cele din urmă, de a se simți încurajați să participe activ în comunitate. Poate ar fi util să găsim modalități de a echilibra șansele de câștig, astfel încât să încurajăm și să recompensăm contribuțiile tuturor membrilor, indiferent de vechime.

Vă mulțumesc pentru înțelegere și aștept cu interes opiniile și sugestiile voastre.

100 Răspunsuri 100

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver

Asta este foarte corect!

MCostel
Cunoscător

Ca și sugestie pentru următorul concurs 1 soluție ar fi suficientă pentru calificare.

Practic este imposibil ca 80000 de membri sa obțină 3 soluții când comunitatea de la înființare are 150000 de postări.

In concluzie sa o lăsăm mai moale cu șansele egale.

La "Concurs aniversar: Proba de obstacole" s-au dat 296 de raspunsuri, deci cam acestia au o sansa pt premiul cel mare, daca au si 3 solutii, cel puțin 42 de autentificări în Comunitate + 42 de comentarii + 42 de aprecieri.

Câți sau calificat până în acest moment (ca și soluții)?

Vorbim la sfarsit.🙂

Din punct de vedere moral regulile concursului au fost incalcate.

GreenArrow
Explorator entuziast

Dacă ar fi după mine as premia doar răspunsurile 100% originale asa poate mai scăpăm de sutele de răspunsuri copy/paste de pe site-ul Orange.

Ar trebui sa promovam creativitatea nu copierea unor informații și aia gata sa spunem ca aia este solutia. 

Parca și văd vreo 240000 de soluții 100% originale.😂

GreenArrow
Explorator entuziast

Vise 🤣🤣

Trebuie ca informatia sa fie cat mai corecta si concisa, nu compuneri pline de creativitate. Trebuie sa-i dai omului informatia exacta, cand ea exista pe site-ul Orange, dar oamenii nu le acceseaza, desi e sursa cea mai credibila si mai exacta. Cand e vorba de situatii particulare, pt care nu exista o solutie exacta pe site, fiecare isi poate pune "creativitatea" la treaba si poate sa ofere raspunsul sau hint-uri pe baza de experienta persoanala.

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver

Salutare!

Nu știu ce să zic, dar nu intru pe aici doar când sunt concursuri! Iar referitor la soluții, este vorba despre soluțiile din perioada unui concurs! Știu că este neplăcut, dar fiecare crede ce vrea! Oricum, sunt destui care sunt non-star și au destule soluții. Am multe soluții că intru zilnic, de ani de zile! Și intru că îmi plac serviciile Orange și sunt abonat de foarte mult timp.

Gluma că suntem angajați ai Orange e foarte bună, doar că eu sunt doar de vreo 26 de ani profesor!

teacher_
#StarMember

Curios cum a apărut acest topic, sper doar că nu e o "presiune" pe care o încearcă doua persoane  (sau una singură). Foarte curios 😁

Ciudat cum nu folosim argumente in schimb încercăm să-i discreditam pe alții.

Pare soluția mult mai ușoară.👍

Exprimarea unei păreri diferite este o presiune.👍

@teacher_ 

Acest topic a apărut azi dimineață în timp ce îmi beam cafeaua și am văzut cele 50 de emailuri de la concurs. 

Voiam de câteva zile sa cer părerea altora de aici, dar din păcate cercetarea îmi ocupa mult timp și nu am avut când sa ma ocup și sa scriu despre acest subiect. 

Sa nu crezi ca am deschis subiectul pentru a crea vreo presiune. Presiune pentru cine, pentru Orange? Crezi ca le pasa lor ca am eu o nelămurire? Ei vor doar sa încaseze banii de pe factura mea lunar. 

Sper să nu crezi că sunt heater, dar fix comunitatea ar trebui să ofere o informație privind "doar încasarea facturilor". 

Ai deschis un subiect la care ceri informații, pe care le primești de la alți utilizatori. O parte din ce se discută aici se transpune și în realitate, o altă parte este în curs de implementare. Evident, mai sunt și altele care au nevoie de mai mult timp pentru implementare (dacă te uiți, sunt subiecte care cer semnal mai bun. Știi ca 2G și 3G se închide și este de așteptat ca 4G și 5G vor lua locul? Problema este timpul: Până în 2030 vor fi "în curs de schimbare"). 

@Pololică , mulțumesc frumos. 

Comunitatea aceasta este pentru alte topicuri cum ar fi acesta. 

Când, cum și cât plătesc eu factura la Orange, este între mine și un contract, nu între mine și membru X al comunității Orange. 

4G, 5G ul, nu le rezolva Comunitatea ci niște angajați ai unei companii. 

Nu imediat, dar dacă sunt comunicate, vor fi luate în calcul. 

În urma cu câțiva ani am avut o întrebare / problema cu un iPhone (am topic) și s-a rezolvat cu o actualizare din partea Orange. Nu mă aștept să fie peste noapte, dar mă aștept să se rezolve într-un timp rezonabil.