anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Concursul aniversar probe

Alexandru13
Explorator

 

Salutare tuturor,

Aș dori să discutam puțin despre concursul curent (aniversarea) din comunitatea Orange. Observ că membrii Star au un avantaj semnificativ datorită punctelor acumulate și numărului mare de soluții acceptate. Deși nou-veniții pot obține puncte prin like-uri, log in și comentarii, este mult mai dificil pentru ei să ofere răspunsuri considerate soluții, din cauza lipsei de experiență, pentru a trece de proba de rezistență. Consider că acest lucru limitează șansele celor noi de a câștiga și, în cele din urmă, de a se simți încurajați să participe activ în comunitate. Poate ar fi util să găsim modalități de a echilibra șansele de câștig, astfel încât să încurajăm și să recompensăm contribuțiile tuturor membrilor, indiferent de vechime.

Vă mulțumesc pentru înțelegere și aștept cu interes opiniile și sugestiile voastre.

117 Răspunsuri 117

Nu conteaza cine le-a marcat, ideea e ca ai facut tot posibilul sa le obtii. In plus, ai vazut ca s-au inghesuit sa raspunda la postari prea multi dintre cei inscrisi la concurs? Mai deloc, majoritatea nu a vazut decat ca e un concurs, fara sa citeasca regulamentul. Indiferent unde era pusa regula cu cele 3 solutii, ele contau la final, pt premiul cel mare, la care cred ca visau toti concursomanii de profesie, dar care credeau ca e pe principiul "pica para malaiata".

Anonim
Neaplicabil

Am făcut tot posibilul pentru a ajuta pe alții.

Se vede că nu mă cunoști, pe mine nu mă interesează numărul de soluții sau titlul 

Eu sunt de foarte mult timp in comunitate însă am șters contul de foarte multe ori.

Însă recent mi sa cerut să nu mai fac acest lucru.

Îl resetam și în acest moment.

Anonim
Neaplicabil

Dacă ar fi după mine as premia doar răspunsurile 100% originale asa poate mai scăpăm de sutele de răspunsuri copy/paste de pe site-ul Orange.

Ar trebui sa promovam creativitatea nu copierea unor informații și aia gata sa spunem ca aia este solutia. 

Anonim
Neaplicabil

Parca și văd vreo 240000 de soluții 100% originale.😂

Anonim
Neaplicabil

Vise 🤣🤣

Trebuie ca informatia sa fie cat mai corecta si concisa, nu compuneri pline de creativitate. Trebuie sa-i dai omului informatia exacta, cand ea exista pe site-ul Orange, dar oamenii nu le acceseaza, desi e sursa cea mai credibila si mai exacta. Cand e vorba de situatii particulare, pt care nu exista o solutie exacta pe site, fiecare isi poate pune "creativitatea" la treaba si poate sa ofere raspunsul sau hint-uri pe baza de experienta persoanala.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Nu știu ce să zic, dar nu intru pe aici doar când sunt concursuri! Iar referitor la soluții, este vorba despre soluțiile din perioada unui concurs! Știu că este neplăcut, dar fiecare crede ce vrea! Oricum, sunt destui care sunt non-star și au destule soluții. Am multe soluții că intru zilnic, de ani de zile! Și intru că îmi plac serviciile Orange și sunt abonat de foarte mult timp.

Gluma că suntem angajați ai Orange e foarte bună, doar că eu sunt doar de vreo 26 de ani profesor!

teacher_
#StarMember

Curios cum a apărut acest topic, sper doar că nu e o "presiune" pe care o încearcă doua persoane  (sau una singură). Foarte curios 😁

Anonim
Neaplicabil

Ciudat cum nu folosim argumente in schimb încercăm să-i discreditam pe alții.

Pare soluția mult mai ușoară.👍

Exprimarea unei păreri diferite este o presiune.👍

@teacher_ 

Acest topic a apărut azi dimineață în timp ce îmi beam cafeaua și am văzut cele 50 de emailuri de la concurs. 

Voiam de câteva zile sa cer părerea altora de aici, dar din păcate cercetarea îmi ocupa mult timp și nu am avut când sa ma ocup și sa scriu despre acest subiect. 

Sa nu crezi ca am deschis subiectul pentru a crea vreo presiune. Presiune pentru cine, pentru Orange? Crezi ca le pasa lor ca am eu o nelămurire? Ei vor doar sa încaseze banii de pe factura mea lunar. 

Sper să nu crezi că sunt heater, dar fix comunitatea ar trebui să ofere o informație privind "doar încasarea facturilor". 

Ai deschis un subiect la care ceri informații, pe care le primești de la alți utilizatori. O parte din ce se discută aici se transpune și în realitate, o altă parte este în curs de implementare. Evident, mai sunt și altele care au nevoie de mai mult timp pentru implementare (dacă te uiți, sunt subiecte care cer semnal mai bun. Știi ca 2G și 3G se închide și este de așteptat ca 4G și 5G vor lua locul? Problema este timpul: Până în 2030 vor fi "în curs de schimbare"). 

@Pololică , mulțumesc frumos. 

Comunitatea aceasta este pentru alte topicuri cum ar fi acesta. 

Când, cum și cât plătesc eu factura la Orange, este între mine și un contract, nu între mine și membru X al comunității Orange. 

4G, 5G ul, nu le rezolva Comunitatea ci niște angajați ai unei companii. 

Nu imediat, dar dacă sunt comunicate, vor fi luate în calcul. 

În urma cu câțiva ani am avut o întrebare / problema cu un iPhone (am topic) și s-a rezolvat cu o actualizare din partea Orange. Nu mă aștept să fie peste noapte, dar mă aștept să se rezolve într-un timp rezonabil. 

Atunci care e scopul? Eu cred ca voiai parerea celorlalti, in speranta ca vei declansa un scandal, care sa duca la schimbarea conditiilor concursului.

Da, vreau părerile voastre,  evident,  dar nu sa fac un scandal și sa primesc hate pentru ca eu am considerat că ceva nu este echitabil pentru toți.