anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Concursul aniversar probe

Alexandru13
Explorator

 

Salutare tuturor,

Aș dori să discutam puțin despre concursul curent (aniversarea) din comunitatea Orange. Observ că membrii Star au un avantaj semnificativ datorită punctelor acumulate și numărului mare de soluții acceptate. Deși nou-veniții pot obține puncte prin like-uri, log in și comentarii, este mult mai dificil pentru ei să ofere răspunsuri considerate soluții, din cauza lipsei de experiență, pentru a trece de proba de rezistență. Consider că acest lucru limitează șansele celor noi de a câștiga și, în cele din urmă, de a se simți încurajați să participe activ în comunitate. Poate ar fi util să găsim modalități de a echilibra șansele de câștig, astfel încât să încurajăm și să recompensăm contribuțiile tuturor membrilor, indiferent de vechime.

Vă mulțumesc pentru înțelegere și aștept cu interes opiniile și sugestiile voastre.

117 Răspunsuri 117

Anonim
Neaplicabil

Consideri că este corect ca pe perioada concursului un moderator să intervină și să acorde soluții anumitor membri și nu cel care a cerut ajutorul.

Eu sincer nu vad egalitatea de șanse și se naște suspiciunea de subiectivism.

FLo1
#StarMember

@Alexandru13: Experiența se acumulează în timp, cu motivație voluntară, timp dedicat Comunității și detaliilor importante despre tehnologie și servicii oferite de operatorii din comunicații. De asemenea, numărul de soluții considerat la concurs este strict cele din perioada concursului (conform regulament concurs), nefiind considerate eventuale contribuții anterioare perioadei de start a acestui concurs. De altfel acest clasament este transparent și vizibil oricând, fiecărui membru al Comunității. Pentru detalii concrete, dacă te simți nedreptățit, te așteptăm cu exemple concrete care pot fi argumentate transparent aici în Comunitate. 

@FLo1 mulțumesc pentru răspunsul dat. Nu am zis ca eu personal sunt nedreptățit, nu am cerut schimbări ale concursului, doar am cerut păreri și opinii ale membrilor. 

Cum ai zis și tu, experienta care se acumulează în timp de alții,  eu nu o pot acumula în 30 de zile. Observi inegalitatea? 

Drept dovada,  uită-te în comentarii și vezi și tu câți membri bine cotați au sărit sa ma acuze de nemulțumiri. Eu nu mi-am exprimat nemulțumiri ci am cerut opinii. 

Asta nu arată expertiza în tehnologie ci lipsa de înțelegere, de a asculta și comunica constructiv. 

@Alexandru13: Am înțeles și mulțumim pentru topicul deschis în sensul clarificării (dacă este cazul) a unor eventuale neclarități. Ca idee și completare a unor neclarități: 

1. Utilizatorii care au primit badge-ul de "StarMember" NU sunt nici angajați ai Orange și nici nu au tratamente preferențiale. Angajații Orange pe de altă parte nici măcar nu pot participa la concursurile organizate de Orange. 

2.Oricare membru al Comunității este încurajat să devină cât de activ dorește în scopul de a crea aici un mediu în care, pe lângă schimbul de idei și opinii să existe și un mijloc de găsire informații la diversele probleme pe care fiecare (și nu glumesc când scriu FIECARE) le avem în abordarea diverselor teme cu și despre tehnologie din viața fiecăruia. Vezi acest topic. E bine că avem acest mediu și loc unde se pot afla informații și detalii de la membrii comunității, din experiența fiecăruia.

3. "experienta care se acumulează în timp de alții,  eu nu o pot acumula în 30 de zile. Observi inegalitatea?" Comment: Este păcat să sari peste copilărie, dorindu-ți să devii direct adult. Nu se termină lumea dincolo de cele "30 de zile". Dar cu fiecare zi, învățăm să ne înțelegem, să dialogăm, să empatizăm și peste toate să devenim altruiști. De ce? Pentru că nici unul dintre noi nu se află și nu reprezintă centrul universului. Iar experiența se obține în timp, altfel nu ar mai fi relevantă, nu ar mai fi un criteriu al eforturilor fiecăruia pentru a oferi ce are mai calitativ din informațiile și experiența acumulată de-a lungul încercărilor avute în paradisul tehnologiei.

4.Cu siguranță ai multe de oferit, așadar (pentru a nu lungi descrierea) îți recomand ceea ce am spus tuturor când am avut ocazia: Dacă oferi un răspuns, oferă-l astfel încât să fi mulțumit de acel răspuns: prin complexitate, detalii și acuratețea informațiilor. Rezultatele nu vor întârzia să apară, dar ceea ce se va schimba în primul rând va fi aprecierea față de munca depusă. Noi, membrii Comunității Orange suntem aici și personal savurez fiecare topic și idee originală, mai ales cele care sunt lucrate (vezi categoria "review"). Ce nu voi aprecia? R: Topicuri din categoria "Cât e de ud afară când plouă?"

Sper să fi răspuns măcar parțial unor întrebări personale. O seară plăcută. 

@FLo1 , iti mulțumesc pentru răspunsul dat și apreciez. 

Știu destul de clar ca angajații orange nu sunt participanți la concurs, și nu am insinuat asta. 

Din nou, sunt de acord parțial cu ce spui, mai exact, conform exemplului tau, nu poți pune în același concurs un copil (novice) și un adult (membru star). Cel mic se va împiedică,  aluneca și descuraja cu fiecare pas. 

 

@Alexandru13: ”Dacă nu știi, te învățăm; dacă nu poți, te ajutăm; iar dacă nu vrei, (NU) te obligăm” (adaptare de la Lenin). Ideea era ”Ne pierdem copilăria, dorind să devenim adulți, iar când creștem, ne petrecem toată viața încercând să nu îmbătrânim”. Dar DA, pe cel mic îl învățăm să crească încrezător în calitățile sale, drept, corect, altruist și dedicat Comunității din care face parte. Sau cel puțin eu (că nu pot vorbi în numele tuturor).

Mulțumesc și apreciez abordarea ta. 

Anonim
Neaplicabil

Greu este sa vezi din perspectiva unui dezavantajat atunci când ești avantajat.

Mă așteptam la niste opinii obiective și constructive care sa îmbunătățească regulile și condițiile pe perioada concursului.

Se pare că nu vom obține așa ceva prea curând.

Regulile nu se schimba in timpul jocului, mai ales nu pt a ajuta concursomanii de meserie! Eu nu ma simt o avantajata. Si eu credeam ca va fi ales rapunsul meu, dar a fost ales altul, probabil a fost mai complet decat al meu. Asa ca nu te victimiza, ca nu e cazul, ai mai multe solutii decat mine. Continua sa fii activ si vei fi printre finalisti!

Anonim
Neaplicabil

Nu înțeleg de ce o iei personal.

Daca cineva își exprimă părerea nu înseamnă că se victimizează.

Trăim într-o lume în care trebuie sa ne fie teama daca ne exprimam părerea.

Foarte trist!😞

Vezi, asta e victimizare! E normal ca oricine sa-si spuna parerea, dar, la fel, trebuie sa stii sa primesti si critici. Eu am incercat sa-ti arat ca tu nu esti dezavantajat si ca, prin implicare ta continua, ai depasit, prin nr de solutii, multi starmembers. Asa cum ai reusit tu, poate reusi orice alt participant. Asa ca, unde sunt dezavantajele acestui concurs?

Anonim
Neaplicabil

Este victimizare să susții părerile unui membru al comunității?

Nu cred?

Eu lucrez in domeniul tehnic deci sa nu comparam mere cu pere (șansele nu sunt egale).

Daca eu am un total 30 soluții pe lună și eu vin și atribui 20 cui vreau eu mai rămân 10 și pentru restul.

Sper că înțelegi principiul egalității de șanse.

Andrei13 are dreptate în postarea lui.

Asta e, fiecare cu experienta si expertiza sa. Nu te simti in stare sa dai niste sfaturi rapide si pertinente, nu te mai bagi in acest concurs. Regulile au fost clare de la inceput, daca unii nu le-au citit sau nu le-au inteles, nu e vina organizatorilor.

Anonim
Neaplicabil

1 Nu este etic in timpul concursului sa atribui o soluție (de anulat se poate deoarece se poate selecta din gresala sau poate fi greșită)

2 ca sugestie trebuie publicată o lista cu cei care participa la extragere (corectitudine și transparenta).

Modul de alegere a solutiei a fost acelasi si inainte de concurs. Cand initiatorul dispare, solutia e aleasa de moderator, ca fiind prima cea mai corecta. Problemele trebuie sa aiba solutie pt cei care intra ulterior si cauta raspuns la acelasi tip de situatie.