anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Care este scopul acestei comunitati?

Emy
Junior entuziast
Care este scopul acestei comunitati? Unde vrem sa ajungem? Puncte multe sau gasirea unor raspunsuri?
1 Soluţie acceptată‚

Diana
Cunoscător
Gasire de raspunsuri si speram la imbunatatiri Orange, punctele ca si inimioarele doar te fac sa zambesti sa ai o zi buna, nu este o competitie.

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

Jay
Campion certificat
Eu as merge pe gasirea unor răspunsuri la intrebarile pe care le avem, îmbunătățirea serviciilor în urma discuțiilor de aici... Si, adunam si niste puncte pe drum 🙂

Diana
Cunoscător
Gasire de raspunsuri si speram la imbunatatiri Orange, punctele ca si inimioarele doar te fac sa zambesti sa ai o zi buna, nu este o competitie.

Miha_Z
#StarMember
Din punctul meu de vedere scopul comunitatii este de a impartasi cu membrii comunitatii atat punctele forte ale firmei Orange, cat si de a veni cu idei de imbunatatire acolo unde este cazul. Unde avem neclaritati sa punem subiectul in dezbatere si astfel vom afla lucruri noi.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Comunitatea are un rol bine determinat din punctul meu de vedere și anume acela de a scoate în evidență punctele tari și cele slabe ale serviciilor și produselor Orange iar în urma unor analize să se aducă îmbunătățiri acolo unde este cazul.

Razvan
#StarMember
Scopul comunității reprezinta interactiunea clienților actuali și a viitorilor clienți cu compania ORO, în urma acestor discuții, se va transmite un feedback către bordul Orange în care se va putea vedea gradul de mulțumire al clienților și ceea ce trebuie îmbunătățit la nivel de servicii/acoperire/oferte pentru a putea rămâne în top.

Tina
Cunoscător certificat
Eu cred ca este o combinație între cele doua. Primul pas in a obține ceea ce ne dorim este de a cere. Sper ca toate discuțiile noastre sa contribuie la îmbunătățirea calitatii serviciilor oferite de Orange. De asemenea putem sa ne sprijinim reciproc in anumite decizii. Cine sa îți dea un sfat mai bun, dacă nu un client care a trecut printr-o situație in care te afli la un moment dat. Faptul ca exista un sistem de gamification este un bonus.

Romeo_
Senior certificat
Scopul nostru este acesta / Cu totii ne-am adunat / Sa-mbunatatim servicii / De la Orange neîncetat / Unii mai aduna puncte / Altii chiar vin cu pareri / Dar finalu-i pentru toti / C-o sa fim niste boieri / Folosind niste servicii / Care sunt de calitate / Si la costuri ne dorim / Cat mai ieftin realizate / Pentru ca...noi stim cu totii / Buzunarul de roman / Atunci cand noi luam salariul /Ori e spart ori nu e bun / Banii parca evadeaza / Pe facturi,utilitati / Mancare si cheltuieli / Sau ii dam pe toti la rati(rate la banca) ;)))

MihaelaA
Community Manager
Community Manager
Salut! Mi-au plăcut foarte mult părerile voastre. Așa cum unii dintre voi deja au menționat scopul comunității este de a vă ajuta să găsiți răspunsuri la întrebările voastre cu privire la serviciile și produsele Orange. Și pentru că ne dorim să avem un mediu plăcut și interactiv am creat și sistemul de recompensare cu puncte, badge-uri și niveluri care vine în completare. Pe lângă acest scop împărtășirea de idei, sugestii, îmbunătățiri este un lucru foarte important pentru noi!

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Mulțumim foarte mult!

Mircea
Explorator
Impartasirea experientelor si imbunatatirea serviciilor Orange.