anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cand comunitatea Orange nu te ajuta iar operatorul te ignora voi ce ati face?

FLo1
#StarMember
Se spune ca "te ajuta comunitatea la problemele operatorului". Pe mine m-a dezamagit profund. Este altceva decat speram. Administratorii comunitatii cenzureaza orice spui impotriva operatorului. Am facut prostia sa ma abonez la o multitudine de discutii din comunitate si acum e mai usor sa pun mesajele in SPAM decat sa trec individual pe fiecare discutie in parte, alta modalitate de dezabonare neexistand. Rudimentar, trist si indiferenta maxima. Va doresc o viata linistita.
1 Soluţie acceptată‚

FaraUnID
Campion certificat
@FLo_1 Comunitatea in sine este construita pe o platforma destul de rudimentara (Rocketfid se numeste ea) si nu pe o platforma de forum veritabila. Din acest motiv este destul de greoi sa urmaresti (cel putin de pe telefon) topicurile cu foarte multe mesaje datorita acelui scroll infinit pana ajungi la cele mai recente mesaje, iar optiunile de personalizare a profilului si implicit a contului sunt destul de limitate. Am porpus la un moment dat ca aceasta comunitatea sa fie construita pe o platforma de forum veritabila pentru a putea oferi utilizatorului posibilitatea de a avea un control mai bun asupra contului personal si a continutului urmarit. Este adevarat faptul ca in comunitate sunt N topicuri repartizate haotic, cu acelasi subiect de discutie doar ca sunt definite altfel. Putina ordine in cadul plafomei nu ar strica. Am propus ca utilizatorii noi inregistrati sa nu aiba posibilitatea sa deshida topicuri in primele X zile de la inregistrate, Pot participa la discutii, pot raspunde la intrebari dar sa nu poata deschide topicuri noi. In acest fel au posibilitatea sa se familiarizeze cu platforma. Este adevarat faptul ca unele topicuri au fost deschise doar de amorul artei pentru ca nici macar initiatorul nu sustine (prin discutie) acele topicuri, iar acestea ajung undeva in "suburbiile" platformei. A se citi propunerea mea anterioara. Este adevarat faptul ca sunt cativa utilizatori care pe acelasi topic, ofera acelasi raspuns de 7 - 8 - 10 ori, raspuns impachetat usor altfel, doar pentru a-si vedea numele in topuri si pentru creste mai rapid in level. Aici ar trebui ca administratorii si moderatorii sa-si faca simtita prezenta, iar rapunsurile duplicate si in mod special raspunsurile banale si fara substanta (indiferent cum sunt ele impachetate si puse pe taraba) sa nu fie aprobate. In materie de date cu caracter personal regulamentul GDPR prevede destul de clar dreptul de nu fi supus unei decizii individuale, drept de opozitie si intervetie asupra datelor cu caracter personal si dreptul de a fi uitat.

Vizualizare soluţie în postul original

31 Răspunsuri 31

FLo1
#StarMember
@Razvan: Ne departam de topic, dar gasesti in dictionarul roman un cuvant care sa defineasca utilizatorul care exprima o parere pe o platforma online? Eu nu stiu alt termen.

FLo1
#StarMember
@FaraUnID: Iti multumesc pentru mesajul detaliat, dar va ramane doar o parere si un efort al tau daca nu va fi apreciat si de alti utilizatori si in special de operator. Caz concret al meu: o problema relatata pe un topic vis-a-vis de semnal aici au ramas doar texte, dar adresata serviciului clienti a avut rezolvare. De aici aceasta "revolta" a mea fata de neimplicarea celor competenti in cazuri concrete.

Miha_Z
#StarMember
@FLo_1 si @FaraUnID intr-adevar este greut sa lucram in aceasta platforma. Ar trebui pus un sistem de paginare, ca sa avem accesul printr-un clic la ultimul raspuns. Referitor la ajutor, nu suntem angajati Orange ci doar clienti cu cateva cunostinte care incearca din propriile trairi sa ofere o informatie ajutatoare. Poate in curand va fi implicat si un Orange Helper care sa ofere solutiile salvatoare. In ceea ce priveste membrii care ofera raspunsuri multicele si uneori in afara subiectului, tin de ei si de felul in care au perceput aceasta comunitate. Intr-adevar ar fi trebuit limitate si cenzurate de moderatori raspunsurile repetitive ale acelorasi membri la aceeasi intrebare. Daca ti-ai exprimat odata parerea la un subiect, nu vad rostul de a mai scrie inca 3-5 raspunsuri folosind alte cuvinte dar cu acelasi mesaj.

DanielaH
Moderator

@Miha Z, avem în plan și dezvoltarea unui sistem de paginație. Mulțumim!

@Flo_1, Comunitatea Orange este locul în care poți interacționa cu alți membri pentru a afla răspunsuri la întrebările tale și/ sau a-i ajuta pe ceilalți împărtășindu-le din experiențete tale personale. Dacă este însă vorba despre o sesizare sau situație punctuală care implică analizarea contului tău personal Orange, atunci este bine să folosești canalele clasice de interacțiune.

 

În ceea ce privește postările, aflându-ne într-o comunitate deschisă, nu ne dorim să îngrădim comunicarea intre membri si de aceea nu vom șterge/ edita decît acele postări care nu respectă scopul și Principiile Comunității.

 

Vă mulțumesc tuturor celor care ne ajutați să păstrăm Comunitatea prietenoasă și productivă pentru toți membrii.

Razvan
#StarMember
@flo, după cum a relatat MihaZ, nefiind angajați ai companiei Orange nu avem acces la datele abonatului. Dacă exista o problema comună, ușor de rezolvat, punctual se poate acorda asistență de membrii comunității care au mai întâmpinat acest gen de probleme. Poate ești utilizator și pe Softpedia, și acolo membrii se ajută, în măsura în care pot, în rest ți se recomandă să iei legătură cu suportul Orange, prin canalele oficiale declarate ale operatorului. Părerea mea, că multe probleme și sugestii semnalate aici pe comunitate, vor fi aduse la cunoștința bordului Orange astfel încât o parte din ele se vor implementa și va crește calitatea serviciilor oferite. Postac, l-aș înlocui cu utilizator al comunității Orange/forum Softpedia și altele.

FaraUnID
Campion certificat
@FLo_1 Mai exista un topic deschis de un utilizator care semnala ceva probleme cu laptop-ul personal si solcita ajutor pentru ca acesta (laptopul) sa se miste ceva mai rapid. Au venit "expertii" (si aici ma refer la levelul atins de acei membrii) cu sfaturi de genul "vinde-l si cumparat-ti altul"... Absolut corect! Orice alt comentariu este apa de ploaie. Ok, nu suntem angajati Orange, dar in aceasta comunitate sunt aplaudacii (N.B. - cuvant disponibil in DEX si care se traduce prin persoană care aprobă fără discernământ tot ceea ce vine din partea autorităților) care nu fac altceva decat sa induca o stare iritare printre membrii comunitatii prin modul cum inteleg ei sa-si expuna punctul de vedere. NU SUNT ADEPTUL PUMNULUI IN GURA SI RESPECT LIBERTATEA DE EXPRIMARE, dar acesti aplaudaci fac de ras enoriasii care stau la rand la pupat moaste. Ceva mai multa decenda din partea voastra nu ar strica, mai ales daca ne raportam la unele probleme reconoscute de companie. Si eu sunt client Orange de 19 ani, am trecut prin multe alaturi de companie, am fost martorul evolutiei tehologice, sunt multumit de serviciile companiei, dar in momentul in care am o problema cu un produs sau cu un serviciu furnizat de companie, dau cu ei de pamant. Se numeste critica constructiva.

FLo1
#StarMember
@Razvan: De aceea probabil au disparut secretarele si au aparut "asistent manager"-itele @FaraUnID: Cata dreptate, cata dreptate, dar cand un adevar atat de simplu iese la suprafata, cand nu mai ai ce sa cosmetizezi intorci spatele si continui. Eu de aceea am renuntat: spunand lucrurilor pe nume se pare ca am deranjat si atunci nu are rost irosit timpul propriu intr-un mediu ostil. Sper sa reusesti sa faci schimbarea dorita sa devina realitate.

Romeo_
Senior certificat
Comunitatea incearca sa te ajute cat si cum poate....si daca nu reuseste,insista la operator pana rezolvi..Din cate stiu aici nu te cenzureaza nimeni decat daca ai un limbaj indecent / te certi cu ceilalti ...fiecare problema care a aparut si a tinut de sfaturile comunitatii a fost rezolvata...

FLo1
#StarMember
@romeo: Imi place optimismul mesajului tau. Imi aminteste de primele mele postari. De atunci am obosit, acesta fiind un ultim strigat trist. Desi nu a trecut prea mult timp de când am fost apelat pentru un feedback vocal, în cateva minute, pe drum fiind, nu mi-am amintit toate subiectele discutate pe forum. Ideea, chiar si de final de topic pt mine este: am intrat pe comunitate sperand intr-un ajutor impartasit cu alți clienti orange. Unele probleme nu le poate rezolva comunitatea, chiar cu maxima bunavointa. Aici ar fi trebuit să intervina Orange. Dar cu intarziere pe comunitate. Cu promtitudine doar pe calea serviciului clienti. Motiv pentru care o rezolvare rapida la serv.clienti o voi prefera timpului pierdut cu mult scris inutil in cazul meu, datorat lipsei de rezultate. Asadar sa aveti o viata in culori, portocalie de preferat.

Razvan
#StarMember
Vom avea și suport Orange pe comunitate, probabil mai durează un pic, să avem puțină răbdare.

DanielaH
Moderator
Mulțumim încă o dată tuturor pentru feedback şi pentru toate sugestiile. Vă asigur cä vom ține cont de ele și vă vom ține la curent cu dezvoltările pe care le vom face.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Eu cred că Orange a luat act de nemulțumirile exprimate pe aici și, atât cât se poate, le va rezolva într-un timp rezonabil.

Florin_D
Cunoscător certificat
In materie de cenzura, cred ca o mare parte din noi am fost cenzurati. Eu inca astep acel moment cand se va deschide o sectiune unde sa nu fiu cenzurat decat atunci daca vocabularul devine obscen. Cred ca si partile sau opiniile neutre sau negative sunt constructive pentru orange. Oricum in momentul de fata Orange este singura companie care are o astfel de comunitate si chiar cred ca atunci cand exista o problema, au fost luate masuri, iar daca a existat o problema reala, aceasta s-a rezolvat.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Chiar și simplul fapt că există această Comunitate este dovada vie că Orange vrea să asculte vocea poporului. Sigur, există probleme de toate felurile, dar cu atenție, răbdare și înțelepciune, se pot aplana.

Florin_D
Cunoscător certificat
Eu personal toate problemele pe care le-am avut, s-au rezolvat, chiar mai repede decat am crezut si intr-un fel de multe ori neasteptat de mine! Deci comunitatea are intradevar rolul ei constructiv cu cateva mici inconveniente peste care se poate trece fara probleme si cu o comunicare corecta cred ca totul are o rezolvare!