anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Bug-uri in noua versiune a Comunitatii

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Hello guys,

Am decis sa deschid un topic nou pentru toate problemele pe care le gasiti in noua versiune a comunitatii. Sa le avem pe toate intr-un singur loc.

Momentan am gasit cateva probleme mici de afisare in versiunea de mobil (sau cel putin accesata de pe mobil).

1. Homepage, avem niste "checkmarks" un pic decalate in sectiunea de Top Membri Solutii. Si cred ca lipseste si numaru de solutii (e probabil afisat undeva in dreapta, dar nu se vede).

arsradu_0-1664524029142.png

2. Daca dai click pe Vizualizare Toate din sectiunea de mai sus, ajungi pe o pagina cu clasamentul.

Doar ca perioadele dupa care poti sa filtrezi sunt afișate un pic...ciudat. Si e si un pic de word wrapping pe acolo. Trebuie un pic aranjate chestiile pe acolo. 🙂

arsradu_1-1664524092196.png

3. in versiunea de Desktop, culoarea underline-ului (on mouse over) pentru link-urile din sectiunile Top Membri Solutii si Autorii cu Cele mai Multe Aprecieri e diferita. Protocaliu pentru prima sectiune, negru pentru cea de-a doua. Niciuna nu arata rau (presonal prefer orange) dar ar trebui un pic de consecventa.

arsradu_0-1664530871522.png arsradu_1-1664530876635.png

4. cateva bug-uri in mail-urile de Notificari de genul celui de mai jos:

"Titlu: Ai primit răspunsul de care aveai nevoie?

Continut:
Bună [username],

Subiectul dvs. a primit recentrăspunsuri.


Subiect: [link catre topic]
Data: [data & ora]

Vi s-a rezolvat problema?

[...]


Vă mulţumim că aţi ales să deveniţi Comunitatea Orange membru. 

Echipa Comunitatea Orange dumneavoastră

[...]"

5. Similar cu primul, dar pe alt tip de mail:
"Titlu: Bug-uri in noua versiune a Comunitatii (Actualizare abonament Comunitatea Orange)

Continut:

Bună [username],

[username] (status) a postat un nou Răspunde în Comunitatea Orange la [data & ora]"

6. notificarile cu privire la aprecieri (like-uri/kudos) inca nu sunt traduse. 

arsradu_0-1664788281427.png

7. notificarile cu privire la raspunsuri folosesc pluralul chiar si cand e vorba de o singura persoana.

arsradu_1-1664788391704.png

8. in varianta de mobil, footer-ul mesagerieri e afisat peste body-ul paginii.

arsradu_2-1664790522369.png arsradu_3-1664790533442.png

9. lag foarte mare de când dai click pe “Răspunde” pana se deschide efectiv caseta pt scris. Nu tine de conexiunea la internet, am verificat.

postat de -TheSpecialist

 

Client Orange
39 Răspunsuri 39

TheSpecialist
Maestru

Găsii și eu o mică problema cu afișajul pe telefon, in modul portret ( pe landscape e ok) : in “Clasament autori de soluții importante” literele de la “Intervalul de timp” se îngrămădesc in stânga. Am pus și un print pt o mai buna înțelegere. 
@arsradu lipseste punctul 4. din conținutul topicului tău 😃

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Oups. Well that's a bug. :)) Corectez acusi. Mersi frumos!

Client Orange

Razvan
#StarMember

Vad că imaginile tot nu se incarca, este nevoie să le descarci manual. 

mdaaa, păcat. De multe ori eu nici nu mai descarc ”atașamentul” decât dacă prezintă interes. Altfel devine pe PC/phone o muncă în plus și o colecție de garbage.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Razvan, vorbim de imaginile incarcate ca atasament sau de cele incluse in interiorul mesajului? De asemenea, vorbim de varianta de mobil sau desktop?

Pentru ca, pe pc, ai preview, daca incarcarea s-a facut ca atasament. Pe mobil, din pacate nu. Despre asta e vorba?

Client Orange

Bumbi
Explorator

Un manual de instrucțiuni ar fi binevenit, poate fi că cel de odinioară.

GOLDzila
Explorator

Mie  imi  placea  de  1000 de ori  varianta veche  a  comunității  Orange  fata de cea actuala care este  o bazaconie , o tentativa nereușită  etc ….

@GOLDzila, mulțumim pentru feedback! Ne spui, te rog, ce anume nu-ți place? Ai remarcat vreun bag?

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

E o diferenta destul de considerabila de design. Elementele sunt un pic mai mari, functionalitatile sunt diferite... Pentru cine s-a obisnuit cu interfata veche, e nevoie de un pic de timp de acomodare cu cea noua. Mie unul imi place, si m-am adaptat destul de repede.

Partea buna e ca unele dintre lucrurile nou implementate se pot ajusta, din setarile contului. Astfel incat, @GOLDzila, daca e ceva punctual ce te deranjeaza sau preferai in varianta veche, spune-ne si poate e ceva ce se poate face ca sa rezolvam (sau macar sa imbunatatim) situatia.

Client Orange

NickyS
Community Manager
Community Manager

Absolut de acord, noua interfata vine cu mai multe optiuni si se pot face tot felul de setari in functie de preferinte, poate fi un mic disconfort cand trebuie sa treci de la ceva cu care erai familiar la o chestie care ti se pare noua, dar trebuie sa fim ok si cu faptul ca totul a avut ca scop sa imbunatatim 🙂