anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Surpriza neplacuta Orange Money - tranzactii Foster City US

Szabolcs
Explorator entuziast
Buna ziua! Sarbatori Binecuvantate sa aveti!
In dimineata asta am avut o surpriza cu contul de la Orange Money. Vreau sa incarc cardul si observ ca am doua tranzactii pe card, stiind ca am zero lei pe card raman surprins. Ma uit despre ce tranzactie este vorba, amandoua tranzactiile din Foster City US. Am sunat la Orange si astept rezolvarea. Sincer nu mai am incredere in Orange Money. Nu pot face screenshot ca nu ma lasa. Ati patit careva?
1 Soluţie acceptată‚

Ascary
Campion certificat
Nu este nici o frauda. Periodic se verifica cardul Visa. Si Revolut face la fel. Nu cere blocarea cardului fiindca nu ai de ce.

Vizualizare soluţie în postul original

36 Răspunsuri 36

Ascary
Campion certificat
Nu este nici o frauda. Periodic se verifica cardul Visa. Si Revolut face la fel. Nu cere blocarea cardului fiindca nu ai de ce.

Razvan
#StarMember
Am cardul OM de vreo 10 zile, încă nu am pus bani pe el, arată 0 tranzacții.

Anonim
Neaplicabil
Da, trebuie să blochezi cardul și să vorbești cu cei de la Orange. Pentru protecția cardului puteți căuta pe net așa ceva: https://bluegifts.ro/portofele-portcarduri/suport-carduri-cu-protectie-rfid-marksman-adventurer?gclid=EAIaIQobChMIl7uM16T06AIVjdd3Ch38cgNDEAkYASABEgKGxvD_BwE

Szabolcs
Explorator entuziast
Daca era vreo verificare, cel de la Orange stia, nu trebuia sa astept telefonul de la ei, sa vada ce se intampla, si nu zicea sa las contul cu zero lei.

Miha_Z
#StarMember
Hristos a Inviat! @Szabolcs nu am intampinat aceasta problema. Ce-i drept folosesc ocazional Orange Money, mai mult la plati online. In momentul de fata soldul e la limita si-l voi alimenta doar de nevoie. Succes in rezolvarea problemei. Paste fericit alaturi de cei dragi!

RafaHelper
#StarMember
Salut @Szabolcs, ‏‏‎ ‎ Mie imi pare a fi o tranzactie de verificare a cardului precum este la Uber, eMag, booking, airbnb, sau alte servicii care iti salveaza cardul pentru al folosi ulterior. Ai incercat ieri sa adaugi cardul intr-o aplicatie, joc sau sa il salvezi intr-un cont de magazin online? E bine ca ai luat legatura cu Orange, asteapta noi indicatii de la ei.

TheSpecialist
Maestru
Stai liniștit, nu este nicio frauda, este vorba de o verificare pe care o face Visa. Dacă aveai 1 Leu pe card, cele 2 tranzacții ți-ar fi apărut - 1 Leu, apoi +1 leu. E o treaba de rutina, nu bloca nimic, nu are rost.

teacher_
#StarMember
Este posibil sa fie și o verificare, dar nu trebuiau să notifice asta cei de la Visa și pe adresa de mail, sau Orange sa notifice consumatorul?

TheSpecialist
Maestru
Pai scrie clar, Visa check out.

FaraUnID
Campion certificat
Daca intradevar este vorba de o verificare a cardului, de ce personejele din help desk nu au fost in stare sa-i spuna @initiatorului aceasta informatie la prima strigare si l-au sfatuit sa lase contul pe zero? Daca aceste verificari sunt ceva firesc, tu, ca si consultant help desk, ar trebui sa cunosti aceste aspecte, fara a fi nevoie sa escaladezi problema si in tot acest timp clientul sa fie nevoit sa tina contul pe zero.

Nimcid25
Explorator
Astfel de tranzacții cu 0 lei către Visa am avut si eu când am înrolat cardul in Orange Pay. Nu-i nicio problema, nu a încercat nimeni să-ți cloneze cardul. Pentru colegii care au răspuns: va plac filmele de groaza, nu gluma :)))))

FaraUnID
Campion certificat
Daca, in prima faza doar a povestit fara sa avem poze, primul lucru la care te gandesti este la o tentativa de frauda. Eu tot la intrebarea mea raman: Daca aceste verificari se intampla frecvent si par a fi ceva normal, de ce help desk-ul nu a stiut aceste aspecte, nu a fost capabil sa ofere un raspuns clar si a recomandat pastrarea contului pe zero cat timp problema este escaladata si pana se ofera un raspuns ?!?!?!?

Szabolcs
Explorator entuziast
Buna ziua! Nu am blocat nimic, cand am sunat la Orange, am intrebat pe dl respectiv daca stie ce este, si nu mi a putut da un raspuns, mi s a spus ca o sa ma sune cineva sa imi rezolve problema, nimeni. Cred ca daca era o problema majora ma sunau. Am sa alimentez cardul cu o suma modica sa vedem ce se intampla. Multumesc de raspunsuri si de ajutor!

Ascary
Campion certificat
Cu placere Szabolcs. Probabil ca nici consultantul OM nu stia de acest lucru si ti-a dat un raspuns standard. Se mai intampla ca nici ei sa nu cunoasca toate aspectele,dar avem Comunitatea care ne ajută,nu-i asa? 🙂 Toate cele bune si te mai asteptam.

DanielaH
Moderator
@Szabolcs, care mai este situația cu contul tău Orange Money? S-a clarificat? Revino, te rog, și oferă-ne mai multe detalii. Cu siguranță vor fi de ajutor și pentru ceilalți membri din Comunitate. Mulțumim!