la 27-08-2023 09:06 PM - editat ultima oară la 28-08-2023 08:39 AM de DanielaH
am solicitat de 2 ori card și nu am primit, mai mult nu-mi pot accesa contul
27-08-2023 09:30 PM - editat 27-08-2023 09:30 PM
Salut,
Ai solicitat card virtual, fizic, sau ambele? Ai avut vreo problema? Vreo eroare?
Ce se intampla cand incerci sa-ti accesezi contul? Primesti vreo eroare? Poti sa atasezi o captura de ecran?
Ai incercat sa iei legatura cu un consultant Orange Money la 300 sau 0374 300 300, ramura 2 (Orange Money)?
la 28-08-2023 05:29 AM
Salutare!
Îmi pare sincer rău pentru cele întâmplate și din păcate, am mai auzit că au mai fost cazuri.
Dar cred că poți merge și la un magazin Orange Shop.
Ai detalii aici:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-solicita-emiterea-unui-card-de-debit-orange-money-8528
Baftă!
la 28-08-2023 10:03 AM
@Mirauti1960, te așteptăm să revii cu mai multe detalii. Ce s-a întâmplat mai exact?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor