anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu reușesc sa adaug cardul de credit în Google pay.

Roberttt
Junior entuziast

Bună, 

Tocmai mi-am făcut un card de credit și mi-am activat plățile online și ce mai era de activat, dar nu reușesc sa îl adaug în Google pay. 

Îmi tot spune ca acest card nu este acceptat. 

Problema nu cred ca e de la google pay pentru ca am mai multe carduri introduse chiar și Revolutul. 

Aveți idee ce as putea face? 

18 Răspunsuri 18

FLo1
#StarMember

@Roberttt: Salut. Încearcă acești pași simpli de adăugare card indicați de către google AICI. Revino să ne comunici dacă ai reușit sau în ce impas ai ajuns. Succes. 

Roberttt
Junior entuziast

Salut, nu reusesc. Am mai adăugat carduri și cu acele carduri am reușit. 

Am încercat atât din aplicația Orange money cât și direct din walletul google

Nu se adaugă complet sau deloc? Poți încerca și dintr-o variantă de chrome.... de pe desktop/laptop. Poate e o problemă temporară. Eu tocmai am făcut niște verificări și nu sunt probleme.

despre ce banca este vorba (eu am avut probeme cu aia austriaca 🙂 ) pana nu am mers la banca in fata unui muncitor de la birou lor nu "mi-se" aproba sa introduc cardul pe  walletul pamantului google 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Am incercat si eu mai devreme. Totul ok. Mai da-i un pic de timp, asigura-te ca aplicatia Google Wallet este actualizata si incearca din nou in urmatoarele zile. In principiu, erorile vin mai mult de la Google si mai putin de la banca emitenta. Dar se poate sa fie o combinatie intre cele doua. Deci...mai încearcă. Ar trebui sa fie ok. La mine a mers. 

Client Orange

Roberttt
Junior entuziast

Nu vrea sa îl accepte voi mai aștepta câteva zile poate e nou și de aia. 

Dar asa cardul virtual nu prea are rost dacă nu pot plăti direct cu telefonul. 

Nu ma lasă să adaug nici cel de credit nici cel de debit. 

RafaHelper
#StarMember

Salut @Roberttt, cand ai facut mai exact acel card?

Verifica ca adresa de contact introdusa la adăugarea cardului sa fie aceeași cu cea in relație cu banca.

Daca tot nu merge poti sa ne atasezi o captura de ecran cu eroarea primita?

Salut, am încercat și cu adresa din buletin și cu adresa de corespondenta dar tot nu merge... 

Roberttt
Junior entuziast

Cardul a fost făcut vineri seara. 

RafaHelper
#StarMember

Merci de info! Ce model de telefon ai si ce versiunea de Android? Telefonul este rootat?

Este un Samsung S9, nu este rootat.

Android 10.

Cu alte carduri nu am avut probleme în a le adăuga. 

Oare trebuie sa fac tranzacții înainte cu el? Sau doar sa aștept pentru ca poate încă nu s a activat opțiunea de tap to pay la el? 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Ciudat... Plati online ai reusit sa faci? Transferuri in cont (alimentare de exemplu) pe cardul de debit? Restul serviciilor functioneaza?

Sa nu fie poate un bug in versiunea respectiva de Google Wallet (ex Google Pay). De ce ar fi doar cu cardurile de la Orange Money? Nu stiu. Nu ar trebui sa fie. Dar mai stii...?

Daca nu-si revine, incearca sa dai un telefon la Relatii Clienti Orange Money (300/ramura 2) incepand de luni.

Client Orange

Roberttt
Junior entuziast

Salut, 

Deocamdată doar am alimentat cardul de debit. 

Nu am făcut plăti online cu cardul de credit. Crezi ca ar ajuta? 

Posibil să fie necesară activarea cardului, dar cum ziceai că sunt probleme și la cel de debit.... mă îndoiesc.

NFC activat era în momentul adăugării? Metodă activă de securitate (blocare ecran prin parolă, simbol sau amprentă) bănuiesc că este activă deja. Alte cauze nu ar putea fi...