anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Încheiat] Oferta card de credit Orange Money

Antonio69
Junior entuziast

Screenshot_20221026-205704_Chrome.jpg

Ori nu am înțeles eu, ori ei (orange) au scris "prost"această ofertă.

Eu având card din urmă cu câteva luni, dar nu l-am activat... așa cum scrie în ofertă. Iau legătura cu o operatoare Orange în urmă cu o săptămână și îmi spune că. "da vă încadrați în aceasta ofertă cu 100 lei primiți înapoi la prima activare (cumpărătură cu cardul de credit), deoarece nu ați făcut nici o tranzacție cu acest card. Așa cum scrie în reclama lor (orange) clienți noi sau existenți.

Sun ieri din nou la orange deoarece nu puteam sa fac o cumpărătură online cu cardul ...iar alt operator (mascul) îmi spune că nu mă încadrez în această ofertă..dearece că nu am facut cardul în timpul ofertei..01 -09-20222...31-10- 2022.

Dar în ofertă nu scrie când ți-ai făcut cardul și că trebuie să il activezi în perioada mai sus menționată.

Mie mi se pare o șmecherie tipic românească...golănie...

"Oferta este dedicată clienților Orange Money noi sau EXISTENȚI care activează cardul de credit în perioada campaniei. Bonusul se acordă unui client o singură dată, pe perioada campaniei.

Perioada ofertei

1 septembrie 2022 – 31 octombrie 2022"

Menționez că nu am activat cardul de când l-am "făcut"...

Ce părere aveți ??

1 Soluţie acceptată‚

Salutare!

Activarea se face, după cum scrie mai jos:

,,Cum imi pot activa cardul fizic și pentru ce tranzacții îl pot utiliza?

Activarea cardului fizic (plasticul) se face la prima tranzacție de retragere numerar la oricare ATM, fără costuri. După activare, vei putea utiliza cardul fizic (plasticul) oriunde în lume pentru:

  • tranzacții la comercianți în magazine:

           ► plăți contactless (cu sau fara tastarea codului PIN al cardului)
           ► plăți prin introducerea cardului în dispozitivul POS și tastarea codului PIN al cardului;

  • tranzacții la comercianți pe Internet
  • retrageri de numerar la ATM (unde se solicita codul PIN al cardului) "

Detalii aici:

https://www.orange.ro/help/cum-imi-pot-activa-cardul-fizic-i-pentru-ce-tranzacii-l-pot-utiliza-8648

Deci dacă nu a fost folosit, nu este activat!

Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

39 Răspunsuri 39

Faci o sesizare din secțiunea Contact, pentru că răspund relativ repede de acolo!

Salut, @Antonio69 !

Am escaladat intreaga situatie catre colegii din departamentul Orange Money si am primit urmatorul raspuns: 

"Eligibilitatea ofertei presupune deschiderea (activarea) produsului Card de Credit prin aplicatia mobila, in perioada ofertei. Deschiderea Cardului de Credit presupune si activarea imediata a cardului virtual, care poate fi folosit pentru plati online, eligibile in aceasta oferta.

 Activarea cardului fizic, prin metodele descrise de @Vio73, presupune doar activarea unui instrument de plata asociat Cardului de Credit, cu care poti face plati la POS. Acest concept nu are legatura cu oferta Prima plata e cu răsplata, deoarece se va lua in considerare doar data deschiderii Cardului de Credit. Exista o confuzie intre termeni, insa garantam ca oferta publicata pe site este corecta."

 

Mulțumim frumos pentru clarificări!

Da,dar spune in ofertă clienti noi sau Existenți care activează cardul in timpul campaniei.

Eu nu il aveam activ...deoarece cand am vrut sa fac o cumparatura cu el (card)in timpul campzniei ..nu a mers.a trebuit sa sunt la ei sa il activeze...

Deci nu are rost sa rastalmacim niste cuvinte care sunt destul de clare...

Asa "e activ un card de când e tipărit"

Pot ei sa interpreteze cum vor.

ANUNȚUL DIN OFERTĂ E FOARTE CLAR ...FACI O PR I.A PLATA DE 50 RON.IN MAGAZINE SAU ONLINE PENTRU PLATI POTI FOLOSI CARDUL FIZIC SAU ONLINE.

OFERTA ESTE DEDICATA CLIENTILOR NOI SAU EEXISTENȚI,EXISTENȚI,EXISTENȚI CARE ACTIVEAZĂ CARDUL IN TIMPUL CAMPANIEI...CE ESTE ASA DE GREU DE INTELES...DACA ESTI CLIENT EXISTENT ,INSEAMNA CA NU L AI FOLOSIT PÂNĂ IN TIMPUL CAMPANIEI..NU ?NU NE INTELEGEM OMENESTE ,MERGEM M AI DEPARTE LA ANPC,CU INREGISTRARILE DE LA SEVICIUL CLIENTI UNDE MI SE COMUNICA DD DOUA ORI  CĂ  SUNT  ELIGIBIL.PUNCT!

Dar ție îti spune una și mie îmi spune ca îmi da suma dd 100 lei.."Deschiderea Cardului de Credit presupune si activarea imediata a cardului virtual"

Si atunci întreb eu  cum poți fi client existent dar poți participa la campanie.?

Fiind client vechi(existent)se ințelege  după cea ce spui tu că nu sunt eligibil cei vechi(existenti)dearece au deja card si e activ...Daca e sa glumesc din nou pe seama cardului...E ACTIV DRA.GeorgianaD de când  sa tipărit cardul,din fabrică de cand a iesit pe bandă,sau de cand i sa alocat o serie,număr...sau de cand a fost el conceput ca si format,culoare ,logo...E ACTIV dra.😁😁😁😁

Da, partea asta nu prea e clara. Si nu vad cum, avand in vedere definitia de mai sus, ar putea un client existent sa fie si eligibil. Dar...poate e ceva ce ne scapa in toata chestia asta.

Client Orange

Antonio69
Junior entuziast

E foarte clară situatia...Știau ca sunt clienți existenti ,ca mine sau alți care nu și au folosit cardul de cumpărături și a venit cu oferta asta să te impulsioneze sa faci o cumparatura sa il activezi...Pt ca eu am stat de vorbă cu operatoarea de Orange pe data de 18-10-2022 si am intrebat o foarte clar ...sunt sau nu eligibil.Ea sa uitat pe contul meu,a vazut ca nu l am activat cardul pana atunci si a zis da sunt eligibil... Dacă suntem toți "prosti" si nu întelegrm un enunț..atunci o ultima soluție ANPC...

Radu, am pățit-o și la carduri de bănci, cu un caz de card emis în aplicație la expirare. S-ar zice că nu e activat. Dar intrând în aplicație am fost anunțat de necesitatea activării acestuia, ceea ce am și făcut. În tot acest tip cardul fizic nu a existat, acesta fiind primit ulterior, culmea neactivat. Deci am reactivat și cardul fizic, deși am fost activat cardul digital cu 2 săptămâni în avans. 

Cam la acest aspect al situației cred că a făcut @GeorgianaD referire. Am pățit-o, deci știu la care aspecte face referire.

Antonio69
Junior entuziast

Eu pot face dovada ca nu era activ cel digital in data de 25 -10 -2022 cand am fcut o prima cumparatura nu a fuctionat,nu a mers sa fac plata online.am sunat la ei l,au activat s au ce au facut ei acolo iar la a doua incercare a mers..Da,dar ce facem cu cuvantul clienți existenti?

DanielaH
Moderator

@Antonio69, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat/ clarificat situația?

Nu...dar o să vb.cu ei ...

Antonio69
Junior entuziast

Auziți și voi răspuns de la orange în legătură cu bonusul de 100 lei...

"Buna ziua! Pentru alocarea bonusului se califica cardurile de credit deschise in perioada ofertei 1 septembrie 2022 – 31 octombrie 2022, de aceea in cazul acesta nu a fost alocat, cardul fiind deschis in 9/8."

Nicăieri nu scrie ca trebuie sa ti faci cardul in timpul campanie, ci doar sa l activezi în timpul campaniei   ..asta am făcut eu..l am activat în timpul campaniei...

Razvan
#StarMember

"După ce obții cardul de credit" ce iti spune? El a fost emis în august. Situația este confuză si fiecare are dreptate. Nu stiu, mai insistă, poate găsești o altă persoană care să interpreteze diferit sensul propoziției din textul campaniei. 

Da Răzvane, însă nu păcăliciul de la front desk este decident. El este doar mesager și instruit să-l țină pe NU în brațe. Orange a considerat că un client flămând și ahtiat după carduri va activa "țac-pac" un card primit, nicidecum să stea 2 luni cu el la saltea. De aceea diferența între solicitare și activare. Oricum  Orange când vine vorba de "asumare" o scaldă încât să iasă bine el, chiar dacă .... șifonat. Clientul e ultimul care contează. "Ghinion...", vorba contemporanului șef. 

@Antonio69: ANPC scrie pe ceea ce ai de făcut. Succes. 

Antonio69
Junior entuziast

Dacă ești slab și o lași "moartă"au ei tot timpul"dreptate"

Ma duceam,după ce epuizam toate căile de a rezolva amiabil problema...una simplă si normală din puctul meu de vedere...