la 16-04-2024 01:17 PM - editat ultima oară la 16-04-2024 01:19 PM de DanielaH
la 16-04-2024 08:11 PM
Smart Plus 17
16-04-2024 08:17 PM - editat 16-04-2024 08:34 PM
Foarte ciudat pentru că nici eu nu.pot activa opțiune din decembrie 2023.
Am incercat de 3 ori până acum.
Atenție operatorii chat mi-au spus sa activez prin mesaj la 321 însă am fost facturat 2 luni.
La mine se activează în my Orange însă în aplicația Orange go nu.
Până acum toate sesizările sau rezolvat prin compensări.
la 16-04-2024 09:04 PM
Degeaba mai fac campanii daca nu merg,pentru premiu joci,așa s-a întamplat și cu ghicește scorul de la Orange,sesizări peste sesizări și nici un răspuns,unii operatori nici nu știau de toate campaniile de la Orange
16-04-2024 06:08 PM - editat 16-04-2024 06:32 PM
Minciuni marca Orange am aceeași problema.
Serviciu clienți de toată jena.
Incep sa cred că oferta pinata este una falsă și ar trebui sesizat ANPC.
Voi primi răspuns între 3-30 zile și compensare de 10 euro.
la 17-04-2024 09:46 PM
Răspuns sesizare
"Din păcate nu ne putem da seama de ce nu se activează optiunea, va vom oferi o compensare de 10 euro și dorim sa ne sesizati din nou data viitoare când activați opțiunea."
Probabil vor să îmi mai ofere o compensare că de rezolvat problema sigur nu.
"Orange e aici". Din păcate vă faceți de rușine.
la 17-04-2024 05:42 AM
Salutare!
Am pățit și eu așa cu o extraoptiune, dar am făcut sesizare și s-a rezolvat!
Nu am activat așa ceva, pentru că am și tv pe cont și nu-mi trebuie.
la 18-04-2024 09:12 AM
@Alin87, s-a rezolvat situația?
la 18-04-2024 10:10 AM
Nu s-a rezolvat nimic,oricum nu am așteptări,nu e prima data,trimite poze,notificări peste notificări,vorbește la call center cu operatori care îmi zic că nu pot sa faca nimic,îmi spun sa iau contact cu organizatorii campaniei,e pierdut premiul pe luna asta,trebuie sa fac alte puncte si poate atunci sa se activeze alt premiu,am mai pățit,nu cred că o a mai particip la campaniile Orange,participi degeaba și îți dau recompense când vor ei
la 18-04-2024 10:12 AM
Îmi pare rău. Dacă vrei, putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Ne poți trimite numărul de telefon în mesaj privat.
la 18-04-2024 10:14 AM
Acesta este răspunsul lor oficial nu "nu știm ce se întâmplă".
Eu îți recomand să ceri compensare.
Nu e normal ceea ce fac.
la 18-04-2024 10:15 AM
De rezolvat nu sunt capabili de 5 luni nu fac nimic.
Prefera să ofere compensări.
18-04-2024 10:29 AM - editat 18-04-2024 12:17 PM
Eu cred că sunt foarte multe persoane in aceeași situație însă nu mai doresc sa intre in contact cu serviciul clienți care a devenit mai rău că Djingo.
Serviciul clienți au răspunsuri învățate mecanic și le repeta asemenea unui robot.
De fiecare data se schimbă operatorul și clientul este obligat să o ia de la 0 cu explicațiile.
Data viitoare când voi activa oferta mă voi adresa și ANPC deoarece am salvat toate conversațiile scrise și vocale.
Daca nu aveam contract plecam de la Orange și nu din cauza calitatii serviciilor ci datorita serviciului clienți care arata nepăsare. "Orange e aici" 👍 în realitate👎
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor