anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Pinata Party - nu mi-a fost alocat premiul Go Premium deși punctele mi-au fost luate

Alin87
Junior entuziast
 
29 Răspunsuri 29

Fost Membru
Neaplicabil

Salut ce abonament ai?

Eu am Smart Plus 15.

Smart Plus 17

Fost Membru
Neaplicabil

Foarte ciudat pentru că nici eu nu.pot activa opțiune din decembrie 2023.

Am incercat de 3 ori până acum.

Atenție operatorii chat mi-au spus sa activez prin mesaj la 321 însă am fost facturat 2 luni.

La mine se activează în my Orange însă în aplicația Orange go nu.

Până acum toate sesizările sau rezolvat prin compensări.

Screenshot_2024-04-16-20-33-13-915_com.miui.gallery-edit.jpg

 

Degeaba mai fac campanii daca nu merg,pentru premiu joci,așa s-a întamplat și cu ghicește scorul de la Orange,sesizări peste sesizări și nici un răspuns,unii operatori nici nu știau de toate campaniile de la Orange

Fost Membru
Neaplicabil

Minciuni marca Orange am aceeași problema.

Serviciu clienți de toată jena.

Incep sa cred că oferta pinata este una falsă și ar trebui sesizat ANPC.

Voi primi răspuns între 3-30 zile și compensare de 10 euro.

Fost Membru
Neaplicabil

Răspuns sesizare

"Din păcate nu ne putem da seama de ce nu se activează optiunea, va vom oferi o compensare de 10 euro și dorim sa ne sesizati din nou data viitoare când activați opțiunea."

Probabil vor să îmi mai ofere o compensare că de rezolvat problema sigur nu.

"Orange e aici". Din păcate vă faceți de rușine.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Am pățit și eu așa cu o extraoptiune, dar am făcut sesizare și s-a rezolvat! 

Nu am activat așa ceva, pentru că am și tv pe cont și nu-mi trebuie.

DanielaH
Moderator

@Alin87, s-a rezolvat situația?

Alin87
Junior entuziast

Nu s-a rezolvat nimic,oricum nu am așteptări,nu e prima data,trimite poze,notificări peste notificări,vorbește la call center cu operatori care îmi zic că nu pot sa faca nimic,îmi spun sa iau contact cu organizatorii campaniei,e pierdut premiul pe luna asta,trebuie sa fac alte puncte si poate atunci sa se activeze alt premiu,am mai pățit,nu cred că o a mai particip la campaniile Orange,participi degeaba și îți dau recompense când vor ei

Îmi pare rău. Dacă vrei, putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Ne poți trimite numărul de telefon în mesaj privat.

Fost Membru
Neaplicabil

Acesta este răspunsul lor oficial nu "nu știm ce se întâmplă".

Eu îți recomand să ceri compensare.

Nu e normal ceea ce fac.

Fost Membru
Neaplicabil

De rezolvat nu sunt capabili de 5 luni nu fac nimic.

Prefera să ofere compensări.

Fost Membru
Neaplicabil

Eu cred că sunt foarte multe persoane in aceeași situație însă nu mai doresc sa intre in contact cu serviciul clienți care a devenit mai rău că Djingo.

Serviciul clienți au răspunsuri învățate mecanic și le repeta asemenea unui robot.

De fiecare data se schimbă operatorul și clientul este obligat să o ia de la 0 cu explicațiile.

Data viitoare când voi activa oferta mă voi adresa și ANPC deoarece am salvat toate conversațiile scrise și vocale.

Daca nu aveam contract plecam de la Orange și nu din cauza calitatii serviciilor ci datorita serviciului clienți care arata nepăsare. "Orange e aici" 👍 în realitate👎

 

Vlad_5
Junior entuziast

Modulul Piniata Party din aplicatia My Orange are erori, iar utilitatea ei pentru cei care au abonament este redusa.

Virgil1
Explorator entuziast

Subscriu la ceea ce sesizezi.Eu am avut opțiunea 6 € valabila 1 an,însă după 10 luni nu a mai fost valabila.desi am încercat sa iau legătura cu mai mulți operatori Orange a fost în zadar.erau total nepregătiți .În ceasul al 12 -Lea am fost contactat telefonic și a încercat sa se scuze.Păcat ca Orange nu își mai respecta clientii