anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Pinata Party - diferența de preț afișat fata de cel din pv de primire ==> Reclamație OPC

G_Bog
Junior
Salut,
In cadrul campaniei Pinata Party (saptamana 05-12.04) am folosit 1600 de puncte pentru a comanda produsul "Party speaker backpack). Prețul afișat în termeni și condiții pentru acest produs este de 52,8 Euro cu TVA inclus.
Când am primit produsul, pe procesul verbal de predare-primire, prețul precizat era de 29,82 Euro fara TVA. După aplicarea TVA ar rezulta o diferență de aproximativ 16 Euro între prețul prezentat pe site și cel de pe pv de predare-primire.
@Orange aștept să-mi transferați diferența în contul de abonat sau urmează să mă adresez OPC.
Atașat găsiți print screens din app și de pe pc-ul de predare-primire.
O zi buna.
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
@G.Bog, ne pare rău pentru această situație. Colegii ne-au confirmat că, într-adevăr, a fost vorba despre o eroare de typo care a fost corectată între timp. Mulțumim mult pentru feedback și înțelegere.

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Ca sa inteleg, tu vrei ca Orange sa-ti plateasca diferența pentru un produs pe care nu l-ai cumparat de la ei? De ce crezi ca ar vrea sa faca asta? Si mai e o chestie. In acel PV scrie clar ca valoarea premiului nu poate fi convertita in bani. De asemenea, numarul de puncte e identic, indiferent de valoarea premiului. Deci nu ai fi "platit" mai putin daca valoarea premiului ar fi fost mai mica. Inteleg ca te deranjeaza diferenta dintre cele doua surse de informatie, dar pana la a cere bani inapoi de la Orange pentru un premiu primit gratuit la un concurs ..mi se pare ca e distanta destul de mare. Oricum, felicitari pentru premiu. Nu multi au avut norocul asta. 🙂
Client Orange

Razvan
#StarMember
Și eu am câștigat acest rucsac, dar nu m-a interesat prea mult PV.

G_Bog
Junior
@arsradu Te-ai gândit că un preț afișat eronat pentru un produs te poate induce in eroare și să-ți influențeze decizia în defavoarea altui produs? De ce nu ți-ai dori sa fii corect informat?! Ah...ești român autentic! Congrats! E buna ciorba pe care ți-o dă gratis Orange pentru atâta activitate pe comunitate?

delfinas
#StarMember
Azi e ziua glumeților in Comunitate! 😄

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Bog...nu da nimeni nicio ciorba pentru activitate in comunitate. Activitatea mea e in totalitate benevola, si are un singur scop: de a ajuta alti oameni, si de a invata lucruri noi de la cei care au mai multe cunostinte decat mine. Personal nu m-a interesat cat a dat Orange pe niciunul dintre premii. Si nu mi-a influentat in niciun fel decizia de a participa sau nu la concursul asta. De ce ar face-o? Daca aveam un ceas care stiu ca nu facea mai mult de 100 de lei evaluat la 1000 de euro crezi ca ma incalzea mai mult? De ce? Sa pot sa ma laud dupa aia in fata prietenilor ca am castigat un ceas de 1000 de euro de la Orange? Hai sa fim seriosi. :)) E irelevant cu cat a luat Orange premiile alea, sau la cat le evalueaza. Tu oricum nu le cumperi efectiv de la ei. Si nu vad de ce ti-ar afecta in vreun fel sau altul decizia in defavoarea altui produs. Dar, binenteles, asta e doar parerea mea. De asemenea, am si zis ca partea in care iti doresti sa fii corect informat mi se pare corecta, si da, pe partea astea, consider ca trebuie sa avem o explicatie. Posibil sa fie pur si simplu o eroare in regulament. Se va corecta. Dar, de la a cere informatii corecte, pana la a cere despagubiri pentru un produs pe care l-ai primit gratuit, mi se pare ca distanta este foarte mare. Imi cer scuze daca parerea mea te-a suparat in vreun fel. Eu consider ca diferenta de opinie aduce progres, cu conditia sa fie inteleasa ca atare. Daca pe tine te-a suparat, imi cer scuze. Si te asigur ca nu ala era scopul meu.
Client Orange

G_Bog
Junior
Pfff...când văd așa mult scris mă panichez instant. Ești femeie? :)) Joke aside: mulțam de feedback, dar tot mi se pare mârlănie din partea Orange. Aștept un răspuns oficial de la ei...mai mult de amorul artei, nu de altceva.

And04
Senior
Salutare, @G.Bog Cel mai probabil s-a produs o eroare. Am observat ca descrierile seamana foarte mult intre doua campanii. Probabil s-a luat cu copy-paste din editiile trecute si s-a modificat doar numele premiilor nu si preturile / intervalele cu saptamanile.

DanielaH
Moderator
@G.Bog, ne pare rău pentru această situație. Colegii ne-au confirmat că, într-adevăr, a fost vorba despre o eroare de typo care a fost corectată între timp. Mulțumim mult pentru feedback și înțelegere.

G_Bog
Junior
Eroare de typo zici?! Oare nu sunteți voi cumva cam prea penibili să veniți cu scuze de grădiniță? Mai bine ați recunoaște că umblați cu cioara vopsita. Luați produse din China cu 7-8 euro și le evaluați la 54,72 Euro cu TVA ca să pară că v-ați străduit să faceți calculele dar cumva ați făcut un typo. Răspunsurile și atitudinea de genul acesta determina oamenii să se îndrepte către alți operatori de telefonie care chiar daca au aceeași atitudine macar sunt muuuult mai ieftini (i.e. Digi).