anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am efectuat plata facturii din aplicația My Orange, însă nu am primit cele 5 pinata

Ramona07
Junior entuziast

Bună ziua.
Am efectuat plata facturii din aplicația My Orange, însă nu am primit cele 5 pinata, conform acțiunii.
Le voi mai primi?
De asemenea când deschid secțiunea "notificări", nu primesc pinata...

1 Soluţie acceptată‚

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver

Din pacate, eu cred ca are mare importanta. Pt a primi pinate pt plata facturii trebuie ca aceasta sa fie achitata pana la data limita de plata, nu si daca faci amanare de plata. Daca pt alte actiuni ai primit pinate si pt plata facturii nu, atunci asta cred ca e cauza, neplata facturii la timp.

Lasa, mai ai timp pana la sfarsitul campaniei sa aduni minim 1000 de puncte. De-abia a inceput si deja ai aproape o treime.

Vizualizare soluţie în postul original

18 Răspunsuri 18

RafaHelper
#StarMember

Cred ca s-a schimbat mecanismul de acordare, daca înainte se primeau instant acele 5 pinate acum vad ca nici eu nu le-am primit după ce am plătit factura. Într-adevăr pinata pentru accesare Notificări nu se acorda. 

Vei primi pinatele în curând din moment ce ai făcut acțiunea asta. Nu știu de ce are întârzierea asta.

cmadeleinel
Explorator

salut! intr-adevar sunt probleme cu alocare pinatelor la diverse actiuni in aplicatie, nu numai la plata facturii, ci si la accesare app, sau la acordare feedeback. si eu m-am confruntat cu ele.

La acordare feedback aștept de vreo 2 săptămâni sa intre pinatele. Partea bună este că sunt destule acțiuni de făcut pe lângă asta, pentru a strânge puncte.