la 15-05-2023 06:13 PM - editat ultima oară la 16-05-2023 08:41 AM de DanielaH
Bună ziua.
Am efectuat plata facturii din aplicația My Orange, însă nu am primit cele 5 pinata, conform acțiunii.
Le voi mai primi?
De asemenea când deschid secțiunea "notificări", nu primesc pinata...
16-05-2023 12:54 AM - editat 16-05-2023 12:57 AM
Din pacate, eu cred ca are mare importanta. Pt a primi pinate pt plata facturii trebuie ca aceasta sa fie achitata pana la data limita de plata, nu si daca faci amanare de plata. Daca pt alte actiuni ai primit pinate si pt plata facturii nu, atunci asta cred ca e cauza, neplata facturii la timp.
Lasa, mai ai timp pana la sfarsitul campaniei sa aduni minim 1000 de puncte. De-abia a inceput si deja ai aproape o treime.
la 16-05-2023 11:32 AM
Cred ca s-a schimbat mecanismul de acordare, daca înainte se primeau instant acele 5 pinate acum vad ca nici eu nu le-am primit după ce am plătit factura. Într-adevăr pinata pentru accesare Notificări nu se acorda.
la 16-05-2023 11:47 AM
Vei primi pinatele în curând din moment ce ai făcut acțiunea asta. Nu știu de ce are întârzierea asta.
la 16-05-2023 12:02 PM
salut! intr-adevar sunt probleme cu alocare pinatelor la diverse actiuni in aplicatie, nu numai la plata facturii, ci si la accesare app, sau la acordare feedeback. si eu m-am confruntat cu ele.
la 16-05-2023 12:08 PM
La acordare feedback aștept de vreo 2 săptămâni sa intre pinatele. Partea bună este că sunt destule acțiuni de făcut pe lângă asta, pentru a strânge puncte.