anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Încheiat] Pinata fiasco: "Ne pare rau, a aparut o eroare." (Campania I)

arsradu
#StarMember
Draga Orange,

Ce rost are sa lansati un concurs de genul asta daca nu va tin serverele? Intreb si eu. Pentru un prieten. Cred ca am dat de 10 ori click pe un produs din pinata party, doar ca sa primesc "ne pare rau, a aparut o eroare".

Si mie imi pare rau ca am incercat. Nici nu-mi faceam iluzii ca ar putea sa mearga ceva ca lumea.
Client Orange
46 Răspunsuri 46

Jay
Campion certificat
Instant stoc epuizat.. :)) M-am uitat de curiozitate, sa vad daca se va intampla asa.. inghesuiala mare pe fir..

arsradu
#StarMember
Bai, dar INSTANT, stii ce-i aia? Cateva secunde cred ca au fost "pe stoc", dupa care, lipsa. Am o intrebare totusi: cei care au reusit sa primeasca un cod pe mail, dar nu-l pot folosi in aplicatie, pentru ca "lipsa stoc", ce ar trebui sa faca?
Client Orange

Livra
Junior entuziast
stii foarte bine ca produsele alea pot si sa nu existe nu? am vazut doar termosul si sterilizatorul in stoc pt 2 sec, restul erau direct lipsa. concursul asta este o bataie de joc.

arsradu
#StarMember
Se poate si asta, intr-adevar. Tind sa cred ca ele exista totusi, doar ca, din cauza cererii foarte mari, si a ofertei foarte mici...se intampla fix asta. Ceea ce ma deranjeaza este faptul ca da eroare cand esti deja pe pagina, si incerci sa-ti iei premiul. E in stoc in momentul ala, si..."ne pare rau, a aparut o eroare". Ce ar trebui sa facem in momentul ala? Lupta e pierduta inainte de a incepe. Nici macar nu ajungi sa primesti un cod de redeem. Si daca reusesti cumva sa-l primesti, nu-l poti folosi. Deci, nu stiu, nu poti sa faci un concurs de genul asta, si sa-ti bati joc in halul asta de clienti. Inteleg partea cu stocul. Singurul lucru pe care nu-l inteleg e de ce nu s-a facut nimic pe partea de server, astfel incat sa nu dea eroare in primul rand. Nu e ca si cand nu era de asteptat sa intre atata lume de-odata. Deci, daca stiai ca o sa ai o gramada de accese in acelasi timp, de ce nu te-ai ocupat de asta? Si inca una: "a aparut o eroare". Ce eroare? Cauzata de ce? Care e solutia? Nu ma incalzeste cu nimic ca a aparut o eroare daca nu stiu ce a cauzat-o si cum o pot remedia.
Client Orange

CristiArv
Începător
Deci daca am primit email cu cod de revendicare, ce fac?

arsradu
#StarMember
@CristiArv, faci cu nervii. N-ai ce sa faci, pentru ca nu-l poti folosi. Tot concursul asta e o gluma proas*a.
Client Orange

CristiArv
Începător
Și eu care eram entuziasmat că am câștigat ceva

arsradu
#StarMember
Experienta. Asta am castigat cu totii. 🙂
Client Orange

Livra
Junior entuziast
nu poti folosi codul, daca cumva reusesit, iti va da srv o eroare de genul ''ne pare rau, am intampinat o problema'', iar pe partea de srv, de ce sa se chinuie ? asa se face treaba la noi, pe branci

Si eu am numarat, maxim 10 secunde inainte ca stocurile sa fie epuizate.

Livra
Junior entuziast
evident, cand astia pun doar un singur prod la bataie pe categorie...de ce nu au pus 10 tv uri, 10 telefoane etc ? aveau de unde mai mult ca sigur, dar profit profit, asa sta unul cu 10 telefoane care nu are ce face cu bani si tot inimereste un produs si noi pleava ne alegem cu....praful

Fluture11
Începător
Am și eu o întrebare, de când a început noul concurs am pierdut toate punctele anterioare. Așa ați pățit si voi , e normala treaba???

arsradu
#StarMember
Salut Fluture! Da, e normal. Si da, asa am patit cu totii. Ma rog...unii au fost si anuntati, altii nu. Dar da, au fost resetate cand a inceput noua campanie. Ai mai multe informatii aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2779925-resetare-puncte-pinata-party
Client Orange

Livra
Junior entuziast
da, este normal, punctele din vechiul concurs se pierd, la fel si cu punctele din acest concurs, la final, daca iti raman, se pierd