la 02-09-2023 05:55 PM - editat ultima oară la 29-04-2024 02:21 PM de DanielaH
Dedic acest topic utilizatorilor prepay, dar cu preponderență celor care credeau că Orange doar ”cere” și nu ”oferă” nimic la schimb. Așadar celor care acum 30 de zile v-ați menționat părerea nemulțumiți de reducerea perioadei opțiunilor PrePay de la 30 de zile la 28 de zile (vezi topicul acesta), vă invit să verificați noua surpriză de toamnă oferită de Orange pentru opțiunile PrePay (vezi inclusiv foto mai jos).
Deși inițial despre 5G oferit clienților PrePay pentru opțiunile de la 6euro (sau mai mult) s-a mai discutat și aici, despre ”date mobile” pentru opțiunile mai mici de 5euro.... nu s-a mai pomenit la Orange. Astfel, pentru cei care până într-o vreme utilizau opțiunea de 4euro doar pentru servicii de voce, acum există inclusiv opțiunea de 3euro, iar ambele au servicii de ”date mobile” valabile 4G, și fără a fi condiționate de o opțiune de minim 5euro existentă pe cont. Singura deosebire între ele este o cantitate mult mai redusă de date mobile și minute naționale, comparativ cu opțiunile de la 5euro în sus. Bineînțeles, pe lângă nelimitat minute și SMS în rețea. Dar pentru ca surpriza să fie completă, acestea mai au inclusiv valabilitate de 28 de zile, la fel ca celelalte opțiuni superioare.
Ca o recomandare: De ce să am cont MyOrange? Pentru cei care vor căuta direct aceste două noi opțiuni, fără a-și accesa contul MyOrange, noua ofertă de opțiuni voce PrePay este una standard, adică de 5euro în sus. Însă accesând opțiunile de reîncărcare din MyOrange, veți avea plăcuta surpriză de a observa că există inclusiv opțiuni 4G de 3euro sau 4euro. Nu ai cont MyOrange? Crează-ți unul acum, aici. Ai nevoie de îndrumări? Le regăsești aici.
Chiar dacă este o cantitate nesemnificativă de date mobile, faptul că acestea sunt accesibile inclusiv la opțiuni sub 5euro consider că este un avantaj oferit de ORANGE celor care utilizează resurse naționale limitate lunar, sau nu au nevoie de mai multe resurse naționale, ci doar mai mult resurse în rețeaua Orange.
Atenție: Beneficiile privind datele mobile primite suplimentar sub formă de bonus (fie din reîncărcare sau din Pinata.... de exemplu) au rămas condiționate de existența a unei opțiuni de minim 5euro. Deci resursele de date mobile sunt strict cele aferente opțiunii.... și atât.
Ca indiciu, pentru cei care tot nu doresc să dețină un cont MyOrange, la aceste opțiuni <reinventate> (cea de 3euro și de 4euro) puteți avea acces și prin intermediul meniului SelfCare, apelând *100#, ramura 3.Opțiuni --> 2.Opțiuni cu minute.
Considerați benefice aceste schimbări produse în rândul opțiunilor Prepay oferite de către Orange sau erau mai avantajoase opțiunile din ofertele anterioare? De ce DA? De ce NU?
la 04-09-2023 11:02 AM
Da, dar să nu uităm: albaștrii nu mai au Prepay 😉 În rest, pentru niște opțiuni care oricum nu aveau ”date mobile” până acum... e un plus.... cred eu.
la 04-09-2023 11:09 AM
Plusul este evident tocmai prin faptul ca ai acces la cartela cu mai putini bani fara sa fii dependent de un abonament sau de un card (cum este la Yoxo).
PS: tin minte ca mama dorea ceva de genul asta (minute si SMS-uri, fara internet intrucat utilizarea era... 0).
Poate, prin noile optiuni, se face o testare asupra utilizarii serviciilor. Cunosc destule persoane (me included) la care 5GB pot reprezenta "internet cantitativ nelimitat".
la 04-09-2023 11:14 AM
Nici eu nu mă laud cu cantități astronomice de GB, tocmai de aceea am preferat prepay-ul în detrimentul abonamentului.
la 05-09-2023 11:04 AM
O sa ma refer strict la optiunea de 5 euro, pt ca pe aia o utilizez. Perioada de valabilitate a scazut de la 30 la 28 zile, dar ofera 150 GB de net in loc de 100. Nici pe cei 100 Gb nu ii utilizam complet. Prin urmare, modificarea asa cum nu ajuta, asa nu strica. 😆
la 05-09-2023 11:21 AM
Mulțumesc de răspuns. Exact Daniel. Fiecare opțiune are câte o facilitate suplimentară, astfel încât să nu pară că doar unii au fost favorizați și alții nu. De aceea, la opțiunile cu valoare mai mare, întrucât surplusul de resurse era deja destul de mare, facilitatea (noutatea) o reprezintă conexiunea 5G.
la 07-09-2023 07:33 AM
Da, destul de interesante opțiunile. Eu am trecut la cea de 8 euro, vreau să testez 5G-ul nou nouț lansat la Suceava. Nu degeaba am telefon potent și dotat 5G. Am să văd dacă merită și mai ales cum stăm cu acoperirea.
Dacă nu mă ajută cu nimic, voi reveni la opțiunea de 5 euro.
la 07-09-2023 07:38 AM
Da, este o ocazie excelentă pentru ”purtătorii” de PPY pentru a testa atât dispozitive și capabilități ale rețelei, dar și verificarea acoperirii zonei purtătoare de 5G. Dacă se comportă diferit atunci DA, merită. Altfel puterea obișnuinței bate.... tot. 😉
la 08-09-2023 10:12 AM
Cu ce ma incalzeste pe mine optiunile acelea ,luna are 30.31 de zile pentru prepay e total aiurea sa scada va fi mai greu cu incarcatu cartelei nu vei avea o zi fixa in fiecare luna va trebui sa incarci mai devreme plus ca dupa un timp daca incarci acum in data de 28 dupa cateva luni vei ajunge sa incarci in data de 2 total naspa ,si semnalu in anumite zone a fos ok acum e tot mai naspa,dupa 25 de ani de orange posibil sa renunt,o zi faina
la 08-09-2023 10:20 AM
Mulțumesc de opinie. Există varianta încărcării recurente, sau, și mai exact, așa cum erai anunțat că ”opțiunea X expiră în data...”, tot așa procedezi și acum, doar cu 2 zile în avans. Și oricum, aveai lunile de 31de zile care devansau reîncărcarea, care era valabilă 30de zile. Deci tot nu era lunar, fix în aceiași zi a lunii.
la 08-09-2023 10:30 AM
Incarcare recurenta inseamna la aceeasi data ,prepay nu va ma avea aceeasi data in fiecare luna va scadea cu 2, 3 zile ,problema intervine cand ajungi sa reincarci cu cu x zile inainte de salar si poate nu ai bani pe card,iar la 30 de zile nu diferea cu nimic aveam aceeasi data la.incarcare
la 08-09-2023 10:38 AM
@Denystsr: Dacă singura problemă este că nu reziști cu rezervele și ”nu ai bani pe card” la activarea opțiunii, atunci, preventiv vei putea să încarci cu credit și să activezi recurent opțiunea din credit, la expirarea acesteia. Simplu.
la 08-09-2023 10:22 AM
Nu ai nevoie de optiuni de 30 de zile. In plus, in lunile in care ai 31 de zile, sau 28/29 (feburarie) oricum data nu va ramane aceeasi. 🙂
De asemenea, data reincarcarii nu are legatura (cel putin nu trebuie neaparat) cu data de reactivare. Poti sa reincarci cand vrei cu credit, oricand in decursul perioadei de valabilitatea a optiunii, reactivarea se va face automat, la expirarea ei.
Semnalul e problematic intr-adevar in anumite zone. Dar lunile nu au un numar egal de zile, oricum ar fi. Deci, data de reincarcare/reactivare va fi diferita oricum.
la 08-09-2023 10:45 AM
Eu primeam mesaj to timpu in data de 8 si in data de 9 reincarcam era o data fixa am mesajele de la orange din martie pana acum deci era o data fixa
la 08-09-2023 10:50 AM
Ar mai fi varianta de reincarcare de pe un abonament (cu plata la factura). Am reincarcat unui coleg doua cartele aproximativ 2 ani (la aceleasi date fixe) si nu a ramas fara resurse nici macar o secunda. Chiar vorbeam cu el inaintea celei de a doua reincarcari daca va ramane fara minute pana reincarca (incepusem sa-i incarc in iulie [31 de zile] si urma august, in conditiile in care valabiliatea era de 30 de zile). Nu a avut nicio problema. Nu mai spun de perioada decembrie-ianuarie (ambele cu 31 de zile). La fel, fara zi de pauza in continuitate. La un moment dat am modificat reincarcarile sa nu-mi mai ceara confirmarea pentru reincarcari. Ma deranja...
Daca ai pe cineva cu abonament, problema ar trebui sa se rezolve de la sine (evident, cu reincarcare recurenta).
la 08-09-2023 10:58 AM
Lumea se schimbă, lucrurile se schimbă, oamenii se schimbă o dată cu lumea și cu nevoile acesteia. Rutina nu e mereu bună.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor