anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Încheiat] Cu Pinata Party ai numai de câștigat - Campania I

delfinas
#StarMember

Orange laseaza o noua campanie, Pinata Party, care se va desfășura între 22 iunie 2021, începând cu ora 12:00:00 și 23 august 2021 ora 23:59:59 (EDIT: campania s-a prelungit până pe 21 septembrie 2021).


Cu Pinata Party ai numai de câștigat: cel mai rapid net nelimitat, minute internaționale și alte premii surpriză.
Actiunile pe care le faci in aplicatia My Orange sunt rasplatite. Cu Pinata Party câștigi premii fun la alegere.

 

Iată ce pași trebuie să urmezi:

 

  • Accesează aplicația
  • Intră în secțiunea Pinata Party
  • Primești Pinata
  • Spargi Pinata prin apăsare pe ecran
  • Strângi puncte și revendici premii
  • Te bucuri de premii

 

La campanie pot participa utilizatorii de cartelă Orange PrePay sau utilizatorii de abonament (persoane fizice sau antreprenori). Premiile pot fi alocate pe numerele cu următoarele abonamente: Orange Fun, Orange Me și Orange Me Start de minimum 7 euro, lansate după data de 6 septembrie 2017, precum și abonamentele de internet mobil, disponibile începând cu 3 aprilie 2017 și Orange Pro lansate după dată de 6 septembrie 2018. Excepție fac cei care dețin un abonament de tip Hibrid, Orange Young, Orange Senior, Yoxo sau Orange Me 25.

 

Descarcă aplicația My Orange și dă start distracției!!!

 

Mai multe detalii: https://www.orange.ro/pinata-party/

 

Nu sunt niste premii spectaculoase, dar mi se pare o campanie draguta, distractiva, ca de vara.

 

Update - Din 21 septembrie a început o noua campanie: Distractie in aplicatie. Hai in Pinata Party din My Orange si castigi super premii

Campania se desfășoară în perioada 21 septembrie – 7 decembrie 2021, cu posibilitate de prelungire.

Aici sunt mai multe detalii despre premiihttps://comunitate.orange.ro/questions/2782822-disponibile-premiile-campania-orange-pinata

234 Răspunsuri 234

arsradu
#StarMember
Sper ca nu s-au sters si punctele. Mai devreme apareau 0, acum vad ca au revenit. Dar nu ma mai mira nimic. :))) Nu ca n-ar fi deja suficient de rau asa cum e.
Client Orange

arsradu
#StarMember
George, tu crezi ca eu nu stiu chestia asta? :)) Banuiesc ca modificarile erau deja facute de ceva vreme, doar ca acum au pus pe "live". Si...aparent ceva nu a mers cum trebuie (cum ar zice Orange: "oups, a aparut o eroare. Te rugam sa incerci mai tarziu"). Apropos de incercat mai tarziu, la mine se pare ca si-a revenit acum. Punctele sunt la locul lor, premiile sunt inca la pretul vechi, deci banuiesc ca inca n-au intrat cele noi, la pret "promotional". :))
Client Orange

FLo1
#StarMember
@arsradu: Cu siguranță ți-ai dat seama că în noua colecție de haine de sezon, dacă tot e de BlackFriday, vechiul ”orange” devine ”black”. Nu degeaba e în tendințe și se poartă la evenimente cu funeralii.

arsradu
#StarMember
Asta deja e BlackTuesday, nu mai e BlackFriday. :)) Au inceput mai devreme.
Client Orange

arsradu
#StarMember
Cica au intrat premiile noi. Si cum au intrat, asa au si iesit. :)) Bataie de joc...
Client Orange

Cristiki
Junior
Undeva intre orele 10-18: "Orange catre VIP: vezi ca intra in 1 min soundbarul. VIP: Multumesc, sunt pe faza!"

Zop
Explorator
Eu am si reusit la soundbar. Nici eu nu credeam ca e pe bune. O sa astept livrarea.

arsradu
#StarMember
Felicitari! Inteleg ca ti-ai facut reincarcari de ieri pana ai ajuns la 2500 de puncte? Sau le aveai deja? La ce ora ai intrat sa revendici premiul? Mi se pare foarte tare ca majoritatea celor care au castigat azi sunt membri noi in Comunitate. Hmm...interesant.
Client Orange

delfinas
#StarMember
@arsradu, asta e ca în bancul ăla "nu vând nimic, am intrat doar ca să mă laud". :))

Zop
Explorator
Nu am întrat sa ma laud. Ci sa ma impart cu cineva ca chiar poate castiga. Eu am întrat aici pentru problema mea: sunt cetățean roman cu domiciliul in străinătate, in prezent sunt in Ro, dar nu știam daca pot sa revendic premiul. Si am vazut aici multe recenzii negative. Am decis sa va incurajez, ca se poate. Bafta tuturor!

Miha_Z
#StarMember
Felicitări @Zop pentru premiul câștigat ieri. Mă bucur pentru tine și pentru ceilalți câștigători care au anunțat în alte topic-uri. Eu sunt un alt exemplu de client Orange care a câștigat ieri Soundbar Samsung și sunt în Comunitate de când a fost a înființată. Colegii de aici știu că și eu am fost nemulțumită de felul în care a decurs acest concurs și nenumăratele erori pe care le-am întâmpinat cu toți. Nici ieri n-aș fi câștigat dacă nu eram liberă și n-aș fi stat cu ochii țintă pe aplicație până la 12.30 când au apărut premiile că fiind disponibile. Eram pe punctul de a ceda gandindu-ma că vor fi iar actualizate la ora 14, dar la 12.28 am început să dau iar refresh. Tind sa cred că din cauza zodiei am anumite presimțiri și ceva mă îndemna să intru iar la și jumătate. :)) Am rămas blocată când am văzut în partea de sus premiile actualizate cu noul punctaj și nu știam dacă acolo trebuie sa apas. Dar am incercat să iau premiul și chiar a mers validarea lui, deși până atunci timp de peste 2 ore am avut iar nenumărate erori... puncte luate, pagina blank, iar apăreau punctele, in clipa următoare iar dispăreau... Dar am zis sa insist fiindcă mi-am dorit acel premiu și n-avem altceva mai important de făcut. Referitor la puncte @arsradu, nici eu nu aveam luni toate punctele necesare conform noului regulament, mai rămăsesem cu ~ 1900, care în vechiul regulament mi-ar fi ajuns și de telefon. Dar luni expira opțiunea soțului și i-am făcut reîncărcare cu opțiunea de 6 Euro și ca sa ating 2500 pct, am mai încărcat cu 6 Euro credit, care nu vor fi pierduți, vor fi folosiți luna viitoare când se va reincarca automat. Daca as fi ratat momentul de la 12.30, poate as fi gândit și eu la fel, că iar o fi fost vreo măgărie la mijloc. Dar produsele au fost actualizate și de această dată, dar cum suntem mulți participanți pentru premii puține, ele sunt revendicate imediat. Vă doresc ca săptămâna viitoare sa picați câți mai mulți pe "ora, minutul și secunda" câștigătoare. ❤️

FLo1
#StarMember
”Poezia” e frumoasă / Când ești cu premiul pe masă. / La Pinata e stupoare / De câștigi ceva: Eroare! / Eu unul îi rămân fidel / Deși știu că e mișel / Ne cunoaștem reciproc / Și nu ne iubim deloc / Orange doar mă știe bine / Stând cu spatele la mine / Voi plăti exact cât face: / Și cădem un an la pace.

arsradu
#StarMember
Felicitari, Miha! 🙂 Ma bucur ca ai reusit cu soundbar-ul. Si eu tot aia as fi vrut...dar nah, aparent n-a fost sa fie. Eu lucrez in timpul saptamanii, si fix in perioada respectiva de cateva minute nu am mai intrat in aplicatie. Cand am intrat din nou, premiile erau deja cu stoc 0... Dar mi se pare foarte interesant ca ti-a mers, in ciuda tuturor erorilor de pana atunci. Mnah, nu stiu ce sa zic. Sa te bucuri de premiu si sa ne spui si noua cum se aude. 🙂 Doar asa, de curiozitate.
Client Orange

Miha_Z
#StarMember
@FLo1 frumoasa poezia. A trecut ceva timp de când nu ne-ai mai scris poezii, dar uite că Pinata a fost o muza buna. :) @arsradu merci de urări. Mai ai o șansă la Soundbar, va fi și pe 30 noiembrie. O sa va pun câteva din erorile care mi-au apărut ieri, ca sa nu credeți că spun povesti...

arsradu
#StarMember
Miha, stai linistita, avem si noi acelasi set de erori. :))) Daca te uiti pe pagina precedenta, o sa vezi ca ieri, in aceeasi perioada, si eu aveam exact aceleasi erori. Si nu doar eu. Deci nu se pune problema sa nu te credem sau ceva. :)) Nu stiu, inteleg cumva motivul pentru care s-a ales varianta asta, dar perioada mi se pare foarte mare, si, culmea, chiar si cu interval de 8h, aplicatia tot da rateuri. Un interval mai mic ar fi fost probabil de preferat. Dar apoi nu stiu daca ar fi facut vreo diferenta... Si asa...fie esti super norocos, sau, cum esti tu cu al 7-a simt, si stii cand ar terbui sa intri in aplicatie, fie...dai refresh pana nu mai poti. Si fix cand te opresti, atunci intra si premiile. Pentru ca, daca o felie unsa poate sa aterizeze pe partea unsa, cu siguranta o sa aterizeze pe partea unsa. :))
Client Orange