anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Încheiat] Cu Pinata Party ai numai de câștigat - Campania I

delfinas
#StarMember

Orange laseaza o noua campanie, Pinata Party, care se va desfășura între 22 iunie 2021, începând cu ora 12:00:00 și 23 august 2021 ora 23:59:59 (EDIT: campania s-a prelungit până pe 21 septembrie 2021).


Cu Pinata Party ai numai de câștigat: cel mai rapid net nelimitat, minute internaționale și alte premii surpriză.
Actiunile pe care le faci in aplicatia My Orange sunt rasplatite. Cu Pinata Party câștigi premii fun la alegere.

 

Iată ce pași trebuie să urmezi:

 

  • Accesează aplicația
  • Intră în secțiunea Pinata Party
  • Primești Pinata
  • Spargi Pinata prin apăsare pe ecran
  • Strângi puncte și revendici premii
  • Te bucuri de premii

 

La campanie pot participa utilizatorii de cartelă Orange PrePay sau utilizatorii de abonament (persoane fizice sau antreprenori). Premiile pot fi alocate pe numerele cu următoarele abonamente: Orange Fun, Orange Me și Orange Me Start de minimum 7 euro, lansate după data de 6 septembrie 2017, precum și abonamentele de internet mobil, disponibile începând cu 3 aprilie 2017 și Orange Pro lansate după dată de 6 septembrie 2018. Excepție fac cei care dețin un abonament de tip Hibrid, Orange Young, Orange Senior, Yoxo sau Orange Me 25.

 

Descarcă aplicația My Orange și dă start distracției!!!

 

Mai multe detalii: https://www.orange.ro/pinata-party/

 

Nu sunt niste premii spectaculoase, dar mi se pare o campanie draguta, distractiva, ca de vara.

 

Update - Din 21 septembrie a început o noua campanie: Distractie in aplicatie. Hai in Pinata Party din My Orange si castigi super premii

Campania se desfășoară în perioada 21 septembrie – 7 decembrie 2021, cu posibilitate de prelungire.

Aici sunt mai multe detalii despre premiihttps://comunitate.orange.ro/questions/2782822-disponibile-premiile-campania-orange-pinata

234 Răspunsuri 234

Anonim
Neaplicabil
@alterego, ce anume să documentez? Am pățit fix ce ai pățit și tu. Probabil serverele nu fac față. Oricum nu e în regulă.

Neaplicabil
Un punct de vedere un pic mai tehnic...https://comunitate.orange.ro/questions/2795182-ordonezi-cronologic-lista-persoane-acceseaza-aplicatia-simultan, pentru cine-i curios sunt programator și știu cu ce se mănâncă treburile acestea... din păcate nu pot să înțeleg și să accept lucruri făcute pe genunchi contra-cronometru...

MihaelaA
Community Manager
Community Manager
Salut tuturor! Ne pare rău pentru situațiile întâlnite și vă mulțumim mult pentru feedback. L-am trimis colegilor care se ocupă de această campanie și ne-au confirmat că lucrează la îmbunătățirea experienței utilizatorilor pentru situațiile semnalate. Acestea apar ca urmare a faptului că sunt foarte mulți utilizatori eligibili care accesează aplicația și revendică premiile în același timp. Numărul săptămânal de premii este limitat, cum este menționat și în regulamentul campaniei, iar stocurile se epuizează foarte repede. Vă asigurăm de buna credință în derularea campaniei și de faptul că livrarea către participanții care au revendicat premiile săptămânale are loc în conformitate cu prevederile regulamentului. În perioada următoare colegii noștri au în vedere o ajustare a mecanismului campaniei cu scopul de a îmbunătăți experiența participanților. Vă vom anunța în timp util despre aceste modificări. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Neaplicabil
@MihaelaC mulțumim dar nu e nevoie să faceți CTRL + C & CTRL + V la toate postările cu PP că pe unii ne-apucă damblaua când vedem astfel de scuze... puneți-vă în locul celor care au rămas cu buza umflată pentru că băieții și fetele de la butoane au tratat superficial situația... au trecut totuși 3 săptămâni în care se putea rescrie de la zero toată componenta PP din aplicația My Orange. Dar pur și simplu auto-suficiența unora a transformat oameni de bună credință în cobai...

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Mulțumim pentru precizări și sperăm că situația se va schimba în bine!

Neaplicabil
@MihaelaC permiteți-mi să nu fiu de acord cu colegii dumneavoastră... treaba cu foarte mulți utilizatori eligibili este doar scuza, nu a incompetenței deși aș fi tentat să o spun în gura mare, ci a faptului că oamenii de la butoane n-au anticipat și nu s-au pus în pielea utilizatorului final.   Am scris într-o altă postare că avem tehnologia de a ordona cronologic utilizatorii care aparent accesează la secundă o aplicație cu o precizie de nanosecundă... aceasta înseamnă că în situația absurdă că 1 MILIARD de utilizatori accesează o resursă simultan se poate lista un desfășurător perfect ordonat cronologic.   În cazul aplicației My Orange avem în jur de 1 MILION de descărcări din Google Play, nu știu care-i cota de piață pentru Apple Store dar în mod aproape cert cine are un iPhone nu stă să vâneze premiile din Pinata Party.   Din cei 1 milion de clienți Orange care au instalată aplicația cred așa empiric că 90% nu au aplicația actualizată deci ies din discuție și mai rămânem cu maxim 100.000 de persoane din care nu cred că sunt mai mult de 1.000 - 1.500 participanți activi la Pinata Party.   În condițiile date... să nu anticipezi cronologia și să dai cu bățul în baltă 3 săptămâni la rând mi se pare... ridicol să te scuzi...   Iar regulamentul nu a fost respectat absolut deloc și acesta din motive tehnice...

MihaelaA
Community Manager
Community Manager
@alterego am trimis și acest mesaj către colegi, mulțumim pentru opinie. Și da, am postat același mesaj pe mai multe topicuri, mai exact pe 4 cele mai vizualizate pe subiectul Pinata Party. Nu ne dorim să spamăm sau să enervăm, ne dorim ca atât cei care ajung în comunitate din motoarele de căutare (și ajung pe unul dintre topicuri) cât și membrii comunității să vadă răspunsul nostru (membri care nu au intervenit pe toate topicurile). Să vadă că toate sesizările postate în comunitate au ajuns la colegi și în urma feeback-ului aceștia au în vedere ajustarea mecanismului campaniei.

Neaplicabil
Sunteți pregătiți? E o nouă zi de marți... se bagă marfă nouă la alimentara din colț... se dă câte o bucată ca să ajungă la toată lumea...

1leu1
Junior
Daca voi va bucurati si considerati ca 10e reducere si 10giga sunt premii...atunci ce rost mai au sa fie insirate celelalte de sus, care oricum sunt de panoplie:Trotinete electrice, televizoare Samsung, tel. Samsung S21 ultra, boxe, aparate foto profesionale, etc.!!!! Astea cale nu le castiga NIMENI, dar nimeni....oare ce sunt atunci?! Stimati clienti, ele se numesc" firmituri" ce spuneti ca ati luat voi acolo.... Nu exista niciun premiu consistent in fiecare zi de marti la ora 14.00 cum spun ei!!!

Neaplicabil
@1leu1 am mai spus și mă repet: internetul mobil nelimitat e SFÂNT pentru mine... săptămâna trecută m-am lăsat dus de val și automat că intervine frustrarea când ți se arată un deget și apar scuze după manualul de PR. Azi îmi văd liniștit de treburile mele și apoi intru pe aici să văd cum tună și fulgeră... cert este că eu am demonstrat, sau mi-am demonstrat mie însumi, că Orange nu a vrut să-mi dea premiul revendicat...

FLo1
#StarMember
Atunci când nu ajungi la struguri, fiecare boabă este considerată de către orice ”vulpe” ca fiind . Așadar să nu generalizăm insuccesele unora cu posibilul noroc al altora. Că organizarea a fost deficitară, că internetul nu zboară cum și-ar dori fiecare.... nimeni nu e perfect. Dar când nu vor mai fi ”firmituri aruncate” și se va decide prin trageri la sorți, atunci veți ”bârfi” că au fost măsluite de către organizator. Nicicum nu va fi bine.....

Neaplicabil
@FLo1 sper că nu te îndoiești de buna mea credință... am postat aici ceea ce era de postat, am trimis organizatorilor capturi și filmuleț... vorbim totuși de operatorul number one nu de vreun magazin dintr-un oraș de provincie dintr-o scară de bloc care organizează tombola celor care cumpără... pe caiet...

Neaplicabil
Breaking News!!! Am dat la actualizări disponibile și apare o actualizare a aplicației MyOrange. Dați fuguța și actualizați-o dacă nu ați făcut-o deja... eu am telefonul pe actualizări manuale și le fac când îmi amintesc.

FLo1
#StarMember
@alterego: săptămâna trecută au fost câteva mesaje cu probleme de finalizare a confirmării premiilor. Să fi fost fake-uri? Părerea mea este că nu tot ceea ce nu poți controla poate fi catalogat ”fake”. Și BTW: Ai citit câteva dintre review-urile produselor? Chiar merită?? În loc preferabil să investești în ceva care să merite cu adevărat. Mă refer la minusuri din categoria: funcționalitate, autonomie baterie, fiabilitate, utilitate. În fine.... doar spuneam citind niste review-uri de pe emag și altex, nu încerc să conving pe nimeni.

Neaplicabil
@FLo1 recunosc că m-am aruncat ca musca-n r****t la un premiu... dar mi-a fost ciudă că am intrat într-un carusel fără ieșire... îl vrei? confirmă!... îl vrei? confirmă! Aștept să ne distrăm... s-au rezolvat problemele în aplicație?