anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Încheiat] Cu Pinata Party ai numai de câștigat - Campania I

delfinas
#StarMember

Orange laseaza o noua campanie, Pinata Party, care se va desfășura între 22 iunie 2021, începând cu ora 12:00:00 și 23 august 2021 ora 23:59:59 (EDIT: campania s-a prelungit până pe 21 septembrie 2021).


Cu Pinata Party ai numai de câștigat: cel mai rapid net nelimitat, minute internaționale și alte premii surpriză.
Actiunile pe care le faci in aplicatia My Orange sunt rasplatite. Cu Pinata Party câștigi premii fun la alegere.

 

Iată ce pași trebuie să urmezi:

 

  • Accesează aplicația
  • Intră în secțiunea Pinata Party
  • Primești Pinata
  • Spargi Pinata prin apăsare pe ecran
  • Strângi puncte și revendici premii
  • Te bucuri de premii

 

La campanie pot participa utilizatorii de cartelă Orange PrePay sau utilizatorii de abonament (persoane fizice sau antreprenori). Premiile pot fi alocate pe numerele cu următoarele abonamente: Orange Fun, Orange Me și Orange Me Start de minimum 7 euro, lansate după data de 6 septembrie 2017, precum și abonamentele de internet mobil, disponibile începând cu 3 aprilie 2017 și Orange Pro lansate după dată de 6 septembrie 2018. Excepție fac cei care dețin un abonament de tip Hibrid, Orange Young, Orange Senior, Yoxo sau Orange Me 25.

 

Descarcă aplicația My Orange și dă start distracției!!!

 

Mai multe detalii: https://www.orange.ro/pinata-party/

 

Nu sunt niste premii spectaculoase, dar mi se pare o campanie draguta, distractiva, ca de vara.

 

Update - Din 21 septembrie a început o noua campanie: Distractie in aplicatie. Hai in Pinata Party din My Orange si castigi super premii

Campania se desfășoară în perioada 21 septembrie – 7 decembrie 2021, cu posibilitate de prelungire.

Aici sunt mai multe detalii despre premiihttps://comunitate.orange.ro/questions/2782822-disponibile-premiile-campania-orange-pinata

Ai găsit răspunsul potrivit? Marchează-l ca soluție si/sau oferă-i o apreciere, așa îi ajuți și pe ceilalți să-l descopere mai ușor!
234 Răspunsuri 234

FLo1
#StarMember
Dacă ti s-au scăzut punctele, atunci premiul e ca luat de tine. Ai 24 de ore ca să-l revendici prin codul trimis pe adresa de email indicată în aplicație. Succesuri, indiferent de premiu, și nu uita să editezi și pagina cu livrarea.

Neaplicabil
@Flo_1 nici nu mi-a luat, dar nici nu mi-a dat... m-au pus să joc perinița... dar nu-i vina mea că aplicația sau serverele sau algoritmul e deficitar...

arsradu
#StarMember
In video-ul de dinainte nu ai date personale. Ti-as fi spus daca erau. 🙂 Dar in asta, avand in vedere ca treci prin flow-ul de redeem, mai mult ca sigur o sa ai.
Client Orange

FLo1
#StarMember
@alterego: fără puncte scăzute, sorry.... premiul nu e adăugat în lista de premii de la STATUS. Deci nici cod cred că nu se pune problema să regăsești pe email.

Neaplicabil
@FLo_1 eu am cerut produsul, am confirmat că-l vreau... e treaba procesatorului de plăți dacă mi-a luat sau nu banii de pe card... buba e în ograda Orange nu în mâna mea dreaptă nici în telefonul meu sau la conexiune... și nu sunt la prima abatere... eu acum doar am documentat nivelul de profesionalism al celor de la Orange în privința sistemelor de tip gamification. @arsradu... n-am ajuns la acel nivel, oricum voi extrage doar primele 2 - 3 secunde după ora 14:00:00 că în rest nu mai contează Aștept poziția doamnelor sau domnișoarelor @DanielaH și MihaelaC și trimit marfa mai departe conform protocolului.

Neaplicabil
Uitați ce s-a întâmplat și judecați singuri dacă e vina mea sau Orange?

delfinas
#StarMember
Mihaela si Daniela sunt doar mesagerii dintre Comunitate si Orange, nu ele au gandit sistemul de premiere al Pinata Party, asa ca sa nu le scoatem pe ele tapii ispasitori!
Ai găsit răspunsul potrivit? Marchează-l ca soluție si/sau oferă-i o apreciere, așa îi ajuți și pe ceilalți să-l descopere mai ușor!

arsradu
#StarMember
@alterego, marfa! :)))) Vreau si eu asa. In momentul in care ai dat click pe Confirma (by the way, vezi ca ai email-ul vizibil), in principiu ar fi trebuit sa ai mail cu cod de revendicare. Dar intrucat tie nu ti-a aparut nicio confirmare ca ar fi facut ceva, evident ca ai tot incercat. Intrebare: la tine aplicatia e zoom-ata cumva? Sau asa apare pe telefonul tau in mod normal? Pentru ca nu se vad detaliile despre stoc si regulament, care sunt undeva mai jos, sub descrierea produsului. Oricum, din moment ce iti apare activ butonul de "Vreau Premiul", e clar ca si stoc-ul era > 0. Teoretic cel putin.... Deci...da, in mod normal, ar fi trebuit sa ai si mail. Dar banuiesc ca undeva e o problema de comunicare cu serverul. Pe partea clientului (aplicatiei), produsul era inca in stoc, serverul incerca sa proceseze toate request-urile din toate partile, si uite asa... Deci...da, cum ziceam, nu fac fata serverele. Evident ca nu e vina ta. Dar e super enervant ca dai click, totul pare ok, si....nu primesti nimic. @Delfinas, total de acord. Nu tine de ele. Si din nou spun, in ceea ce le priveste, pot sa spun ca si-au dat interesul mai mult decat oricine sa fie oamenii multumiti. Si daca ar tine de ele sa functioneze aplicatia asta, sunt sigur ca ar face o treaba excelenta. Din pacate, nu tine. Si nici nu stiu exact cine ar trebui sa se ocupe de partea asta. Pentru ca pare sa tina de retea mai mult decat orice. Aplicatia nu functioneaza grozav, dar cred ca problema cea mai mare nu e atat de aplicatie, cat e de server.
Client Orange

Neaplicabil
@delfinas într-adevăr ai și tu partea ta de dreptate însă discutăm cu ce avem... că dacă aș putea discuta direct cu dezvoltatorii aplicație i-aș întreba cum și-au luat licența cât timp nu au implementat un mecanism de gestiune a conexiunilor concurente...

delfinas
#StarMember
Ok, baieti, e bine ca ne intelegem, nu omoram mesagerii! 🙂
Ai găsit răspunsul potrivit? Marchează-l ca soluție si/sau oferă-i o apreciere, așa îi ajuți și pe ceilalți să-l descopere mai ușor!

arsradu
#StarMember
Delfinas, suntem noi nemultumiti, dar nu aruncam cu gunoi in toata lumea. :)) E clar ca e o problema cu concursul asta, pe langa stocul extrem de limitat si alte chestii. E un pic prea ciudat ca unii sa fie pusi pe hold, ca sa zic asa, in timp ce altii isi iau linistiti premiile. Adica, daca e pe merit, bravo lor. Dar ceva imi spune ca undeva e o problema. Eu primeam numai erori, alterego pe un device 99% erori, pe celalalt fara erori, dar si fara premiu... Si tot asa. Ceva e clar ca nu e ok.
Client Orange

Neaplicabil
@arsradu uită-te la imaginea atașată: în partea unde scrie FIFO cu roșu (dacă lista de participanți e prelucrată secvențial pe principiul First-Input-First-Output) lipsește ceva din codul aplicației care gestionează partea de Pinata Party. Trecând peste faptul că mecanismul de revendicare este total contra-intuitiv, întrebi practic de două ori dacă vrei acel premiu și a treia oară trebuie să bagi nu știu ce cod, modul în care se gestionează situația seamănă cu o coadă la nu știu ce instituție de stat la care nu contează ordinea în care ai ajuns ci cât de bine îi cunoști pe cei de la ghișeu. Și unul care a ajuns primul, intră după alții care-l cunosc pe șeful... par paranoic dar nu sunt...

Neaplicabil
Am făcut și o reclamație oficială pe adresa furnizată de organizator în regulament... din punctul meu de vedere, eu ca și participant am fost de bună credință și mi-am onorat partea mea din înțelegere, faptul că prin măruntaiele serverelor Orange o echipă de programatori nu pot, nu știu sau nu vor să gestioneze o astfel de situație nu este vina mea.

Neaplicabil
Citez din regulament: 4.5.2. Premii fizice cu livrare către Participant, disponibile în limita stocului de premii săptămânal, alocate în ordinea cronologică a înregistrării de către Participanți a cererilor de revendicare premii din subsecțiunea Premii. Avem deci "alocate în ordinea cronologică a înregistrării de către participanți a cererilor de revendicare premii" lucru pe care aplicația nu-l respectă... așadar aplicația nu respectă litera și spiritul regulamentului...

RafaHelper
#StarMember
Salutare, ‏‏‎ ‎ Am urmarit cu interes acest subiect pentru ca ma regasesc in cazurile postate de voi. Nu am reusit sa revendic nici un premiu cu livrare in aceasta campanie desi am urmat pasii mentionati in regulament. La fel ca tine @alterego am patit si eu sau am primit mesajul ca a aparut o eroare. ‏‏‎ ‎ Pentru mine ar fi interesant sa vedem niste statistici aici, cati utilizatori sunt in pagina de premii la ora 14:00? ‏‏‎ ‎ Cu aceasta campanie Orange a pierdut din credibilitate in fata utilizatorilor, iar uni utilizatori vor asocia aceasta campanie cu cele de tip phishing care ruleaza pe internet pentru ca pana la urma introduci date dar nu primesti nimic. Alti au introdus si bani, pentru ca sunt actiuni ce necesita credit nou, contracte noi, etc si tot nu au primit nimic. ‏‏‎ ‎ Din punctul meu de vedere o campanie cu premii fizice e realizata cu succes cand 90% din participanti sunt multumiti. Mai bine primeai un talon la tombola pentru acel premiu nu sa stai chitit pe aplicatie, ca prinzi sau ca nu prinzi un premiu. ‏‏‎ ‎ Vodafone a avut o campanie asemanatoare acum cativa ani, adunai puncte din apeluri pe care le transformai in voucher si puteai sa iti iei ce vrei tu din magazinul lor online. Asta e o situatie de win-win, la Orange nu a fost prezent acest concept in cadrul acestei campanii. ‏‏‎ ‎ Prea multa frustrare pentru o campanie realizata prost, prost din punctul nostru de vedere pentru ca daca veniturile au crescut in urma actiunilor realizate in aceasta campanie atunci va fi bifata ca si reusita. ‏‏‎ ‎ Si mi-am amintit acum ca Orange nu a la prima abatere, in 2018 a mai existat o campanie tot in my orange denumita Funny Bits, unde adunai pasi in cadrul evenimentului si iti puteai lua premii, atunci nici macar nu era afisat numar de premii disponibile ci doar ca exista. Nu am reusit nici atunci sa revendic premii desi am facut sesizari si mi s-a confirmat ca a existat o eroare in aplicatie, etc. https://www.youtube.com/watch?v=IWui7DamTuA