anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Încheiat] Am cod de revendicare Pinata, dar nu am unde sa il introduc (Campania I)

Radu_Filoș
Junior entuziast
Buna ziua!
Am primit azi cod de revendicare premiu cu livrare, dar nicio sansa sa il introduc in sectiunea premiului.
Sa inteleg ca ar fi sanse de rezolvare si am eu o eroare?
47 Răspunsuri 47

DanielaH
Moderator
Salut, Radu! Mulțumim pentru sesizare. Vom trimite colegilor noștri situația semnalată de tine. Ne spui, te rog, despre ce eroare este vorba?

Livra
Junior entuziast
da, eroare se numeste ''am intampinat o eroare, ne pare rau'' sau daca nu ai noroc, nu apare nimic.

Radu_Filoș
Junior entuziast
Multumesc de raspuns! Nu apare o eroare, doar ca nu am optiunea de a introduce codul, desi l-am primit. Apare stoc epuizat de la ora 14, desi am reusit sa rezerv un premiu si am primit si cod de revendicare...

arsradu
#StarMember
Nu esti singurul. Din mail, ajungi inapoi in aplicatie, si n-ai ce sa introduci niciunde, pentru ca, pentru tine, ca utilizator cu cod de revendicare, produsul e indisponibil. Minunat, nu?
Client Orange

DanielaH
Moderator
@Livra, ai primit și tu cod prin e-mail și apoi aceeași eroare? Încercăm să strângem toate cazurile semnalate de voi pentru a verifica punctual ce s-a întâmplat. Mulțumim.

CristiArv
Începător
Buna ziua! Și eu am întâmpinat aceeași problema.

arsradu
#StarMember
Daniela, nu da eroare in cazul asta. Pur si simplu link-ul din mail care zice "Completeaza codul in aplicatie", este setat sa duca pe https://www.orange.ro/myaccount/reshape/pinata-party, unde nu ai nicio sectiune sau ceva unde sa introduci acel cod. Iar problema este cat se poate de generala. Nu ar trebui sa plece si el cu ceva parametri din mail-ul ala? Sa stie si aplicatia ce trebuie sa faca? Momentan duce pe homepage Pinata (pentru ca asta e setat sa faca), si cam atat.
Client Orange

DanielaH
Moderator
@arsradu, am înțeles, mulțumesc pentru detalii. Ai primit și tu cod prin e-mail?

arsradu
#StarMember
Eu nu, eu am primit doar erori. 🙂 Dar am cunostinte care l-au primit si au aceeasi problema.
Client Orange

Livra
Junior entuziast
nu am primit cod, dar cunosc o persoana care a primit, si nu ii merge, pur si simplu il duce pe pagina concursului si spune ca nu este stoc.

VIKI05
Începător
Bună ziua. Aceeași situație. Am primit cod dar nu l pot introduce

Livra
Junior entuziast
as rade sa nu se rezolve si sa piarda toti premiile ca maine sa intre iar, halal competitie

Radu_Filoș
Junior entuziast
Asta cu "as rade sa nu se rezolve" e atat de romaneasca! Sa moara si capra vecinului, nu? (Si nevaccinat presupun :))). Mai mult, sa pierdem toti ce? Ca se pare ca nu am castigat nimic! Totusi e in joc imaginea Orange si asteptam solutii. Succese!

Livra
Junior entuziast
sunt vaccinat, nu stiu ce legatura are asta cu subiectul si probabil m ai inteles gresit, nu doresc sa moara si capra vecinului, cei ce au reusit sa revendice pe drept unul dintre premii ( adica fara a folosi un program sau altceva pentru a automatiza si face instant procesul ) sper sa le primeasca, neincrederea mea este in orange si in capacitatea acestuia de a remedia situatie, as rade pentru ca este ceva la care ar trebui sa ne asteptam, nu pare ca se grabesc sa rezolve ceva nu?