la 18-01-2023 08:43 PM - editat ultima oară la 19-01-2023 08:21 AM de DanielaH
Salut , am trimis o solicitare din my orange pe 11 dec 2022 si mi s-a trimis asta "Salut,
Iti multumim pentru mesajul trimis.
Vom analiza solicitarea ta si vom reveni cu un raspuns, in cel mult 48 de ore"
Pe 22 dec 2022 am primit asta " Va multumim pentru solicitarea pe care ne-ati transmis-o si va vom contacta telefonic pentru aceasta, cat mai curand posibil."
Astazi 18 ian 2023 inca astept raspunsul ....
Eu si sotia detinem 3 abonamente de voce , tv prin satelit si internet fix , toate in afara contractului , tv-ul de aproape 3 ani expirat internetul de 2 ...
Sunt cu Orange de vreo 15 ani si inainte afara am fost vreo 8 tot cu ei dar sincer cred ca in ultimii ani s-au dus in jos tare . Cred ca este momentul sa reconsider serios viitorul cu Orange . Toate bune
la 19-01-2023 12:20 AM
Multumesc eu pentru detalii!!!
Referitor la primul punct, da, s-au marit abonamentele, fiecare serviciu cu 1 euro. deci, in cazul tau, cu 5 euro per total. Cu cateva luni in urma, au anuntat pe facturi ca se scumpi abonamentul si, daca nu-ti convine, ai dreptul de a rezilia unilateral contractul. Ai detalii aici: https://comunitate.orange.ro/t5/abonament/da-s-au-marit-abonamentele/m-p/103316#M9837
Cat despre politica de fidelizare, asa e, au externalizat serviciul relatii cu clientii si se doreste ca interactiunea sa fie mai restransa cu oameni ca niste oameni. Toate companiile incearca reteta asta, sa reduca cheltuielile cu personalul pe partea de support. Ai vazut filmul "Teambuilding"? Reflecta realist viata de corporatist si reducerea de personal pe partea de support. Stiu ca e mai bine sa vorbesti cu un om decat cu un robot care are raspunsuri prestabilite. Eu zic sa insisti si sa ceri pe chat sa vorbesti cu un operator, sa ceri o oferta noua.
Bafta!!!
la 18-01-2023 10:18 PM
Fanel, bun venit in Comunitae!!!
Aici suntem, in proportie covarsitoare, clienti Orange.
Am inteles ca esti suparat, dar nu am prea inteles scopul acesei postari. Ce solicitare ai trimis? Esti in afara perioadei contractuale cu toate serviciile sau am inteles gresit?
la 18-01-2023 11:48 PM
Salut si multumesc de bun venit delfinas !
Solicitarea era referitoare la cresterea facturilor cu mai mult de 10% si le ceream un raspuns , de ce aceasta crestere brusca
Referitor la celalalt punct , da sunt in afara contractului cu toate cele 5 abonamente si unele de ani buni asa cum am mentionat , si vad ca nu le mai pasa. Inainte eram sunat cu 1-2 luni inainte de expirare pentru prelungire cu diverse oferte , discutam cu cineva , mai negociai , primeai sfaturi pentru ce ti s-ar potrivi mai bine , acum nimic . Daca incerci sa vorbesti cu cineva in callcenter te apuca seara , inteleg ca aproape totul se petrece online dar cateodata mai ai nevoie si de un sfat . Am trimis acea solicitare online si dupa mai bine de 5 saptamani nu am primit raspuns , totul este depersonalizat si tind sa cred ca noi , clientii , nu contam mai deloc , contrar tuturor reclamelor si asta-ti lasa un gust amar.
Este firesc sa te gandesti ca fidelitatea nu este apreciata si urmatorul pas este sa te uiti la concurenta care are cele mai bune oferte la portare si dupa 1 an 2 la altul si tot asa . DA SUNT SUPARAT
Multumesc pentru rabdare
la 19-01-2023 12:20 AM
Multumesc eu pentru detalii!!!
Referitor la primul punct, da, s-au marit abonamentele, fiecare serviciu cu 1 euro. deci, in cazul tau, cu 5 euro per total. Cu cateva luni in urma, au anuntat pe facturi ca se scumpi abonamentul si, daca nu-ti convine, ai dreptul de a rezilia unilateral contractul. Ai detalii aici: https://comunitate.orange.ro/t5/abonament/da-s-au-marit-abonamentele/m-p/103316#M9837
Cat despre politica de fidelizare, asa e, au externalizat serviciul relatii cu clientii si se doreste ca interactiunea sa fie mai restransa cu oameni ca niste oameni. Toate companiile incearca reteta asta, sa reduca cheltuielile cu personalul pe partea de support. Ai vazut filmul "Teambuilding"? Reflecta realist viata de corporatist si reducerea de personal pe partea de support. Stiu ca e mai bine sa vorbesti cu un om decat cu un robot care are raspunsuri prestabilite. Eu zic sa insisti si sa ceri pe chat sa vorbesti cu un operator, sa ceri o oferta noua.
Bafta!!!
la 03-05-2023 08:57 PM
Asa mi-a promis și mie cineva de pe chat ca rezolva cu reorientarea antenei către noul satelit pt socrul meu ca el suna degeaba.. (au zis ca îl suna ei pe 2 mai după ora 12), au sunat de s-au rupt... Nici in ziua de azi nu are semnal...
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor