la 15-02-2023 11:15 PM - editat ultima oară la 16-02-2023 08:22 AM de DanielaH
Buna seara ,
Am o cartela Orange din 2018 încărcată lunar cu 5, 6 euro și la ieșirile din tara 10 euro, am activat un abonament , am schimbat cartela dar eu in My Orange " vad" tot domeniile din cartela , nimic nu s a schimbat și s a scris că în 2 luni apare noul meniu.
As avea nevoie de accesarea acelui meniu de activare ceas Smart ....
PS foarte Nemulțumit de Domnișoarele angajate și de politica firmei ptr că mi au spus că nu se poate accesa nimic din urmă chiar daca am avut cartela reîncărcată lunar cu 5, 6 sau 10 euro cca 3 ani! Mă.gandeam că Orange e altfel ....aștept perioada contractului sa se termine și atunci sa vezi discuții
O seara buna !
la 15-02-2023 11:19 PM
Anda, bun venit in Comunitate!!!
Ai actualizat aplicatia My Orange?
Ce dispozitive vrei sa asociezi?
la 16-02-2023 03:21 PM
Buna ziua, de anul trecut de cand am trecut pe abonament am schimbat 3 telefoane si am descarcat aplicatia din magazin play, banuiesc ca sunt la zi cu aplicatia cat imi apar oferte de cartela , pinata party care imi da mega si minute , eu avand abonament de 21 euro cu facilitati incluse inclusiv number share
la 18-02-2023 09:01 PM
Adrian , mulțumesc , DA , am făcut tot ....
16-02-2023 06:50 AM - editat 16-02-2023 07:03 AM
Salutare!
Ai depus o sesizare scrisă din secțiunea Contact?
Acest lucru poți să-l faci de aici:
https://www.orange.ro/contact/
După ce vor citi, probabil că o să apară ce trebuie, cum ar fi normal.
Unele servicii nu pot fi activate decât dacă ai abonament și dacă apare la ei că ai prepay, înțelegi probabil de ce nu se activează.
Baftă!
la 16-02-2023 03:16 PM
am trimis, astept raspuns, multumesc de idee
la 16-02-2023 07:00 AM
@Ando29: Să le luăm pe rând: De ce ar fi meniul altfel? Că arată alte resurse, că ai avea acces la anumite opțiuni ca abonat în loc de utilizator prepay... asta da, dar până la a arăta altfel este cale lungă.
Dacă problema este legată de number share, întrebarea este: Ai activat opțiunea de number share? Aceasta este o opțiune care se plătește. Ai detalii aici. Pentru administrare și utilizare ai detalii despre number share și aici.
Sau mai exact, pentru clarificare, poate ne menționezi ce tip de ceas ai și cu ce telefon vrei să-l folosești. Nu întotdeauna funcționează configurarea între orice modele, de aceea ar fi utile astfel de detalii. Te așteptăm să revii pe topic.
la 16-02-2023 03:46 PM
salut,
initial am problema cu alt meniu, nu tot acele de prepay, care ar fi calea aceasta lunga ?
da, am abonament de 21 euro cu number share inclus si as dori sa activez samsung watch 5 lte cu un xiaomi 12X
la 16-02-2023 07:15 AM
Eu când am trecut de la prepay la abonament a durat vreo 2 zile pana recunoștea myorange nr ca fiind abonament
la 16-02-2023 08:23 AM
@Ando29, te așteptăm în continuare cu mai multe detalii. Ar ajuta să atașezi și o captură de ecran din aplicație (fară date personale).
la 16-02-2023 09:43 AM
Șterge numărul curent din aplicația My Orange și apoi îl introduci din nou, de data asta, ca să se încarce cu noile setări de la abonament.
la 27-02-2023 09:30 AM
Ando, s-a rezolvat situația?
la 27-02-2023 09:54 PM
Nu am stat sa gestionez așa bine răspunsurile, unele bune, altele doar de complezență, probabil ptr a face puncte, am cerut ajutor pe email la relații clienți, dar nu am primit nimic
Probabil BUG de soft și IT ul se face că plouă, așa e la firme mari...
Partea cu soft My Orange neschimbat - nerezolvată
Partea cu activare number share .....off, nu înțeleg asemenea sistem ....
A trebuit să iau un Samsung S7 de la un prieten ( găsit prin debara , functionabil) sa instalez aplicația Samsung ptr ceas , activare program number share, dezinstalare și reset fabrica sa dau telefonul înapoi și sa instalez Samsung wearable pe Xiaomi X12 ca sa beneficiez de ce îmi permite abonamentul ......așa e normal ???
Mai am un ceas, luat din extern, care are acord Orange in Portugalia, Spania și Încă câteva țări și nu pot face nimic cu el ....Neapărat SAMSUNG !?
PS : întrebare pe care însă o dau și avocatului meu, este normal sa ai un abonament pe x luni la un preț fix și să fi anunțat că se scumpește ? Da , este corect să pot denunța acel contract , dar eu l am ales la timpul respectiv ptr ceva anume, acum să mă puneți sa caut iar oferte înseamnă să pierd timpul , timp care costa bani .....
Credeam că aici ( Orange) e altfel ....dar....sincer , după ce treci la abonament ....
VA MULȚUMESC!
27-02-2023 10:17 PM - editat 27-02-2023 10:20 PM
In principiu, da, ceasul trebuie asociat cu telefon de aceeasi marca, altfel nu-ti garanteaza nimeni ca va functiona. Daca ai telefon Xiaomi, ar fi trebuit sa iti iei si ceas Xiaomi, era mai sigur.
la 27-02-2023 10:33 PM
Nu știu ce ai vrut sa spui cu asta , dar daca am de la Columbia un hanorac trebuie sa mi iau și pantofi Columbia ????
Ce legătură are telefonul cu ceasul ???
Samsung watch 5 face tot ce a fost programat să facă, poți primi X milioane de mesaje, apeluri, pot vorbi și in roaming cu el.... Doar că trebuie activat cu telefon Samsung , chiar daca are 10 ani acel telefon ....ceea ce mi se pare o tâmpenie marca Samsung sau marca Orange
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor