anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Soft My Orange după trecerea de la cartelă la abonament

Ando29
Junior

Buna seara ,

Am o cartela Orange din 2018 încărcată lunar cu 5, 6 euro și la ieșirile din tara 10 euro, am activat un abonament , am schimbat cartela dar eu in  My Orange " vad"  tot domeniile din cartela , nimic nu s a schimbat și s a scris că în 2 luni apare noul meniu.

As avea nevoie de accesarea acelui meniu de activare ceas Smart ....

PS foarte Nemulțumit de Domnișoarele angajate și de politica firmei ptr că  mi au spus că nu se poate accesa nimic din urmă chiar daca am avut cartela reîncărcată lunar cu 5, 6 sau 10 euro cca 3 ani! Mă.gandeam că Orange e altfel ....aștept perioada contractului sa se termine și atunci sa vezi discuții

O seara buna !

14 Răspunsuri 14

delfinas
#StarMember

Anda, bun venit in Comunitate!!!

Ai actualizat aplicatia My Orange?

Ce dispozitive vrei sa asociezi?

Buna ziua, de anul trecut de cand am trecut pe abonament am schimbat 3 telefoane si am descarcat aplicatia din magazin play, banuiesc ca sunt la zi  cu aplicatia cat imi apar oferte de cartela , pinata party care imi da mega si minute , eu avand abonament de 21 euro cu facilitati incluse inclusiv number share 

Adrian , mulțumesc , DA , am făcut tot ....

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Ai depus o sesizare scrisă din secțiunea Contact?

Acest lucru poți să-l faci de aici:

https://www.orange.ro/contact/

După ce vor citi, probabil că o să apară ce trebuie, cum ar fi normal.

Unele servicii nu pot fi activate decât dacă ai abonament și dacă apare la ei că ai prepay, înțelegi probabil de ce nu se activează.

Baftă! 

am trimis, astept raspuns, multumesc de idee

FLo1
#StarMember

@Ando29: Să le luăm pe rând: De ce ar fi meniul altfel? Că arată alte resurse, că ai avea acces la anumite opțiuni ca abonat în loc de utilizator prepay... asta da, dar până la a arăta altfel este cale lungă.

Dacă problema este legată de number share, întrebarea este: Ai activat opțiunea de number share? Aceasta este o opțiune care se plătește. Ai detalii aici. Pentru administrare și utilizare ai detalii despre number share și aici.

Sau mai exact, pentru clarificare, poate ne menționezi ce tip de ceas ai și cu ce telefon vrei să-l folosești. Nu întotdeauna funcționează configurarea între orice modele, de aceea ar fi utile astfel de detalii. Te așteptăm să revii pe topic.

salut,

initial am problema cu alt meniu, nu tot acele de prepay, care ar fi calea aceasta lunga ?

da, am abonament de 21 euro cu number share inclus si as dori sa activez samsung watch 5 lte cu un xiaomi 12X

Anonim
Neaplicabil

Eu când am trecut de la prepay la abonament a durat vreo 2 zile pana recunoștea myorange nr ca fiind abonament 

DanielaH
Moderator

@Ando29, te așteptăm în continuare cu mai multe detalii. Ar ajuta să atașezi și o captură de ecran din aplicație (fară date personale).

Razvan
#StarMember

Șterge numărul curent din aplicația My Orange și apoi îl introduci din nou, de data asta, ca să se încarce cu noile setări de la abonament. 

DanielaH
Moderator

Ando, s-a rezolvat situația?

Nu am stat sa gestionez așa bine răspunsurile, unele bune, altele doar de complezență, probabil ptr a face puncte,  am cerut ajutor pe email la relații clienți, dar nu am primit nimic

Probabil BUG de soft și IT ul se face că plouă, așa e la firme mari...

Partea cu soft My Orange neschimbat - nerezolvată 

Partea cu activare number share .....off, nu înțeleg asemenea sistem ....

A trebuit să iau un Samsung S7 de la un prieten ( găsit prin debara , functionabil) sa instalez aplicația Samsung ptr ceas , activare program number share, dezinstalare și reset fabrica sa dau telefonul înapoi și sa instalez Samsung wearable pe Xiaomi X12 ca sa beneficiez de ce îmi permite abonamentul ......așa e normal ???

Mai am un ceas, luat din extern, care are acord Orange in Portugalia, Spania și Încă câteva țări și nu pot face nimic cu el ....Neapărat SAMSUNG !?

PS : întrebare pe care însă o dau și avocatului meu, este normal sa ai un abonament pe x luni la un preț fix și să fi anunțat că se scumpește ? Da , este corect să pot denunța acel contract , dar eu l am ales la timpul respectiv ptr ceva anume, acum să mă puneți sa caut iar oferte înseamnă să pierd timpul , timp care costa bani .....

Credeam că aici ( Orange)  e altfel ....dar....sincer , după ce treci la abonament ....

 

VA MULȚUMESC!

In principiu, da, ceasul trebuie asociat cu telefon de aceeasi marca, altfel nu-ti garanteaza nimeni ca va functiona. Daca ai telefon Xiaomi, ar fi trebuit sa iti iei si ceas Xiaomi, era mai sigur.

Nu știu ce ai vrut sa spui cu asta , dar  daca am de la Columbia un hanorac trebuie sa mi iau și pantofi Columbia ????

Ce legătură are telefonul cu ceasul ??? 

Samsung watch 5 face tot ce a fost programat să facă, poți primi X milioane de mesaje, apeluri, pot vorbi și in roaming cu el.... Doar că trebuie activat cu telefon Samsung , chiar daca are 10 ani acel telefon ....ceea ce mi se pare o tâmpenie marca Samsung sau marca Orange