anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Update fără succes aplicație My Orange

TheSpecialist
Maestru
Sunt ceva probleme la update-ul aplicației My Orange. Când încerc sa o accesez îmi spune sa descarc ultima versiune. Merg în Google Play , descarc versiunea noua, se instalează, dar când încerc sa intru iar în aplicație îmi spune același lucru .
Am închis toate taburile , am restartat telefonul și tot degeaba.
Am cercetat puțin pe internet și se pare ca nu sunt singurul cu problema aceasta . Situația este la fel și pt posesorii de iPhone , nu doar Android.
7 Răspunsuri 7

DanielaH
Moderator
@The Special List, mulțumim pentru sesizare! Vom anunța colegii și revenim când avem un răspuns.

Trooper
Junior
Si eu am patit la fel ...

Viocat
Senior certificat
Ai sters aplicatia sau de ce o descarci? Ar trebui update daca ea există in telefon

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
La mine a funcționat. Am șters-o și apoi am reinstalat-o și e ok.

TheSpecialist
Maestru
Am accesat-o din nou acum, vad ca funcționează fără probleme. Nu a fost nevoie de reinstalare.

oxyd
Junior
Aceeași situație s-a petrecut și la mine în urmă cu 3-4 zile. Am iesit din aplicație, am restartat telefonul, fără succes în utilizarea aplicației. Până nu am dezinstalat și instalat din nou aplicația, nu și-a revenit. Nu mai folosiți termenul "șters" aplicația în loc de "dezinstalat", poate se creează confuzii pentru unii utilizatori!

DanielaH
Moderator
@Trooper, funcționează acum și la tine? @The Special List, mulțumim pentru confirmare! Aplicația este funcțională în acest moment.