[Rezolvat] Update fără succes aplicație My Orange

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-12-2021 10:58 AM
Sunt ceva probleme la update-ul aplicației My Orange. Când încerc sa o accesez îmi spune sa descarc ultima versiune. Merg în Google Play , descarc versiunea noua, se instalează, dar când încerc sa intru iar în aplicație îmi spune același lucru .
Am închis toate taburile , am restartat telefonul și tot degeaba.
Am cercetat puțin pe internet și se pare ca nu sunt singurul cu problema aceasta . Situația este la fel și pt posesorii de iPhone , nu doar Android.
Am închis toate taburile , am restartat telefonul și tot degeaba.
Am cercetat puțin pe internet și se pare ca nu sunt singurul cu problema aceasta . Situația este la fel și pt posesorii de iPhone , nu doar Android.
7 Răspunsuri 7
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-12-2021 11:04 AM
@The Special List, mulțumim pentru sesizare!
Vom anunța colegii și revenim când avem un răspuns.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-12-2021 02:43 PM
Si eu am patit la fel ...

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-12-2021 03:07 PM
Ai sters aplicatia sau de ce o descarci? Ar trebui update daca ea există in telefon

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-12-2021 03:47 PM
La mine a funcționat. Am șters-o și apoi am reinstalat-o și e ok.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-12-2021 10:00 PM
Am accesat-o din nou acum, vad ca funcționează fără probleme. Nu a fost nevoie de reinstalare.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-12-2021 10:28 AM
Aceeași situație s-a petrecut și la mine în urmă cu 3-4 zile. Am iesit din aplicație, am restartat telefonul, fără succes în utilizarea aplicației. Până nu am dezinstalat și instalat din nou aplicația, nu și-a revenit.
Nu mai folosiți termenul "șters" aplicația în loc de "dezinstalat", poate se creează confuzii pentru unii utilizatori!
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-12-2021 12:51 PM
@Trooper, funcționează acum și la tine?
@The Special List, mulțumim pentru confirmare!
Aplicația este funcțională în acest moment.
