anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme bonus in aplicația My Orange

Carlosss
Explorator

1000002008.jpg

De câteva zile , nu mai întra pe extra bonus.. adică , apăs pe butonul portocaliu "Activează bonus" și nu se întâmplă nimic.. nu mai întra pe pagina cu bonusuri, rămâne așa ca în poză  .. 

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember

@Carlosss: Acolo unde aplicația nu te ajută, există ca principală alternativă accesul web/desktop. Regăsești opțiunea (accesul) respectiv din pagina cu opțiuni prepay (click link sau vezi foto atașată). Este funcțional 100%, verificat. Numai bine.

FLo1_0-1692939155875.png

 

Vizualizare soluţie în postul original

23 Răspunsuri 23

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Atunci ia legătura cu ei prin Chat Djingo:

https://www.orange.ro/servicii/chatbot/

Sau din aplicația mobilă , apeși cele 3 puncte din dreapta jos (Altele)-Contact și feedback- Scrie-ne. Și după ce le zici ,,Bună ziua", ceri ,,transfer operator'', lucru valabil și din link-ul anterior.

Sigur, înainte poți încerca și o dezinstalare/reinstalare a aplicației și/sau actualizare, poate își revine.

Baftă!

arsradu
#StarMember

Confirm. Probabil cineva a uitat sa puna link-ul, sau link-ul e gresit.

Client Orange

Are link, însă link-ul te direcționează către pagina de ”Reîncărcări” din aplicație, unde bineînțeles că lipsește această opțiune. Ceva nu e chiar ce trebuie. Încă.

La mine nu face nimic. Chiar nimic. Nu redirecteaza in alta parte. Nu redirecteaza niciunde. :))

Client Orange

Nici Android? Că poate ai încercat pe iOS.....

Tocmai, ca am incercat Android. :)) Am incercat mai devreme si pe iOS si pare sa mearga. Cu redirect corect in sectiunea de bonusuri.

As fi reincercat si Android-ul, sa vad daca nu s-a rezolvat cumva intre timp, dar ultima data i-am dat Close acelui pop-up si acum vad ca nu mai apare. :))

Client Orange

În secțiunea ”Beneficii” e doar despre ”Phone Credit”. În alte locații nu am găsit direcționarea.

Și eu am mai dat "Close acelui pop-up " și nu mai apărea nicicum :))  Trebuie sa dezinstalezi aplicația și sa instalezi din nou.. 

FLo1
#StarMember

@Carlosss: Acolo unde aplicația nu te ajută, există ca principală alternativă accesul web/desktop. Regăsești opțiunea (accesul) respectiv din pagina cu opțiuni prepay (click link sau vezi foto atașată). Este funcțional 100%, verificat. Numai bine.

FLo1_0-1692939155875.png

 

arsradu
#StarMember

Corect! Se poate accesa si din versiunea de Desktop (chiar si de pe telefon, daca e un Android/iOS cu browser cat de cat decent).

Link direct catre pagina de Activare Bonus aici. Trebuie doar sa te loghezi in cont.

Buna ideea, Flo!

Client Orange

Carlosss
Explorator

Va mulțumesc frumos pentru ajutor! O zi faină sa aveți ! 

@Carlosss: Ai reușit să activezi bonificația preferată?  

Mulțumesc frumos,  e activă deja.. de pe 29 august pot activa următoarea,  o zi buna sa aveți ! 🙂

Excelent. Numai bine și ție și te așteptăm în Comunitate și cu alte contribuții.

PS: Până pe 29 august poate se ”repară” linkul și din aplicație. Până atunci rămâne de bază varianta desktop.