la 26-10-2022 11:01 AM - editat ultima oară la 26-10-2022 05:32 PM de DanielaH
Bună! Am si eu o problema. Tocmai ce am instalat noua aplicatie My Orange si nu pot plăti sub nici o forma cu cardul de aici din Spania. Pe vechea aplicatie o făceam fără probleme. Când ajunge pe página de verificare dă eroare. Ce pot face sau ce metoda as mai avea ca sa pot plăti cu cardul de aici! Mulțumesc anticipat
la 26-10-2022 05:26 PM
Mulțumesc pentru răspuns. Într-un final am reușit și am plătit, m-am logat pe página orange comunication și am putut face plata de acolo, am putut introduce și datele de verificare ale cardului și tot. Apoi am intat pe aplicație și am văzut ca eram pe 0, plata a fost realizata cu succes. O zi frumoasă!
la 26-10-2022 02:41 PM
Ce eroare apare (eventual un printscreen daca se poate)? Cardul este inrolat in varianta web sau si acolo da eroare?
Personal, nu pot face o proba (nu am card emis in afara Romaniei).
la 26-10-2022 05:26 PM
Mulțumesc pentru răspuns. Într-un final am reușit și am plătit, m-am logat pe página orange comunication și am putut face plata de acolo, am putut introduce și datele de verificare ale cardului și tot. Apoi am intat pe aplicație și am văzut ca eram pe 0, plata a fost realizata cu succes. O zi frumoasă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor