[Rezolvat] nu pot confirma emailul din My Orange

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-12-2020 11:06 PM
M-am inregistrat pe My Orange si am primit e-mailul de confirmare,insa nu pot da confirm,deoarece nu imi apare casuta pe care trebuie apasat.e o problema de la emailul meu?ce pot face ca pana la urma sa pot intra in cont?
7 Răspunsuri 7

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-12-2020 11:09 PM
Salutare!
Se poate să nu ai adresa de email asociată numărului de telefon?Dacă da, încearcă si cu altă adresă de email, dacă mai ai alta. Eventual, repetă operațiunea de confirmare și mâine, poate acum nu funcționează ceva prin sistemele lor, lucru destul de frecvent. Poate și o copiere a link-ului să-ți fie utilă.
Succes!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-12-2020 03:21 AM
Incearca sa te loghezi pe mail si de pe alt dispozitiv, daca nu ai casuta de confirmare mail nu apare nici o adresa pe care sa o poti copia? Nimic? Cam ciudat, o fi vreo eroare.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-12-2020 06:15 AM
Nu ai un link pe care să-l copiezi din mail pe care să dai confirmare? Accesează mail de pe pc/laptop, poate îți va merge.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-12-2020 07:15 AM
@Dana, pe numarul de telefon ai primit sms? Poti accesa My Orange, sa vezi ce date iti apar in cont?
A trecut ceva timp, de cand am creat un cont My Orange, dar, stiu ca s-a trimis un cod prin sms, de care, daca nu ma insel, am avut nevoie pentru finalizarea inregistrarii..
Poti pune un printscreen, fara date personale, sa vedem cum arata mail-ul primit?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-12-2020 08:17 PM
am intrat pe mail de pe un alt device si am reusit pana la urma sa dau confirm.Multumesc tuturor!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-12-2020 08:18 PM
Foarte bine, felicitări!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-12-2020 09:31 AM
Felicitări! 🙂
