la 01-08-2025 01:19 PM - editat ultima oară la 20-08-2025 08:09 AM de DanielaH
Fluxul de resetare a adresei de email da eroare, ori de cate ori incerc, indiferent de browser sau device
Intru sa resetez adresa de email, completez si parola existenta.
Apoi mi se spune ca o sa primesc un email de confirmare pe noua adresa de email.
Il primesc, dau click pe butonul de confirmare, si apoi ma redirecteaza catre o noua pagina pe care zice ca s-a produs o eroare
01-08-2025 01:37 PM - editat 01-08-2025 01:40 PM
Salutare!
Chiar dacă îți apare acea eroare, adresa de email a fost schimbată cu succes. Terebuie să te deloghezi din cont și să te autentifici din nou folosind noua adresă de email. Poți verifica schimbarea accesând secțiunea „Date personale” din contul tău My Orange.
https://www.orange.ro/myaccount/reshape/settings/date-personale
la 01-08-2025 01:44 PM
Din pacate, nu functioneaza cum zici tu. M-am delogat, si am incercat sa ma loghez cu noua adresa de email. Nu functioneaza, de asemenea, daca ma loghez cu vechea adresa de email inca functioneaza, si in datele contului meu inca apare vechea adresa de email. Deci nu asta este solutia.
Vreau sa mai adauga ca adresa noua pe care vreau sa o pun a fost atasata in trecut (acum multi ani), la contul tatalui meu, el neavand atunci alta adresa de email. Intre timp, el si-a schimbat adresa de email, insa adresa mea a ramas cumva marcata in baza de date ca fiind cumva rea, si nu poate fi atasata la un nou cont.
Vreau sa vorbesc cu un inginer care se ocupa de baza de date de clienti, sa intre si sa imi verifice statusul acestei adrese de email (la care eu sunt titular), si sa ii scoata orice flag care nu ar face-o eligible pt asignare la un nou cont
01-08-2025 01:47 PM - editat 01-08-2025 01:54 PM
Ai incercat atât din aplicația mobila my Orange cât și din varianta browser?
Eu am schimbat prin aplicația mobila și deși a apărut eroarea prezentată de tine, schimbarea sa realizat cu succes.
Pentru a lua legătura cu un operator, trebuie să contactezi serviciul clienți fie prin chatul din aplicația My Orange, fie telefonic.
la 01-08-2025 02:03 PM
Da, am incercat acum si din aplicatia mobila My Orange, acelasi flow, sa resetez emailul, am introdus noua adresa de email, am dat click pe mailul de confirmare, care ma trimite pe o pagina in care zice ca e eroare, am incercat sa ma deloghez din aplicatie, si nu a mers sa ma loghez cu noua adresa de email.
Problema mea ramane nerezolvata
la 01-08-2025 02:11 PM
Atunci contactează serviciul clienți pentru suport (prin chatul din app sau telefonic).
la 01-08-2025 02:20 PM
Am apelat deja la toate canalele de sprijin in rezolvarea acestei probleme. Se pare ca fiecare ma trimite la celalalt, ca o spirala, si nimeni nu stie sa imi ofera o solutie concreta.
1. Sunat la 300, intrat in legatura cu serviciul clienti, explicat problema in detaliu colegei de la telefon, dupa 20 de minute de discutii si dupa ce m-a pus in asteptare de 3 ori, a zis ca nu stie sa imi ofere o solutie, si ca sa contactez un formular de feedback/support pe site, care este inexistent, nici ea nu stia sa imi explice unde se afla
2. Pe Djingo, Asistenul virtual, am incercat sa imi spun problema, si ma redirectioneaza sa contactez la 300 un agent (adica inapoi la pasul 1)
3. Pe aceasta platforma am postat problema, la fel nicio solutie concreta care sa imi rezolve solutia
4. Am trimis si un email catre: serviciul.clienti@orange.ro unde am detaliat problema, insa mi-am pierdut deja speranta
Concluzie: felicitari Orange pentru ca ati "automatizat" toate serviciile clienti si ca nu se gaseste nimeni care sa ma ajute cu rezolvarea unei probleme simple: schimbarea adresei de email. Toti ofera niste solutii de suprafata, pe care le-am incercat deja de 10 ori (DA, am incercat si de pe telefon, DA, am incercat si din browser, si de pe alt tip de browser). Apoi fiecare ma trimite catre alt canal de comunicare, nimeni nu isi asuma responsabilitatea de a ma ajuta pana la capat
la 01-08-2025 02:45 PM
la 01-08-2025 03:30 PM
Sunt curios de ce a fost sters comentariul meu anterior? S-a suparat cineva ca am spus adevarul?
la 01-08-2025 03:31 PM
In loc sa imi stergeti comentariul in care era un feedback onest cu ce pasi am facut, ati putea sa ma ajutati sa imi rezolv problema
la 01-08-2025 06:07 PM
Salut @SilviuI,
Ti-ai rezolvat problema?
la 01-08-2025 03:41 PM
@SilviuI, nu a fost șters niciun comentariu de pe acest thread, cel puțin nu intenționat. Ești sigur că a fost postat?
la 04-08-2025 04:42 PM
@SilviuI, s-a rezolvat situația?
la 06-08-2025 12:12 PM
Nu, nu mi s-a rezolvat problema, inca nu pot sa imi schimb adresa de email
la 06-08-2025 12:46 PM
Îmi pare rău :((
Ne poți trimite, te rog, în mesaj privat care este adresa de e-mail actuală și cu ce adresă dorești s-o schimbi?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor