la 03-07-2025 12:13 PM - editat ultima oară la 03-07-2025 01:34 PM de DanielaH
Buna ziua,
Dupa ultimul update al aplicatiei pt. tel. mobil, My Orange, aceasta nu mai functioneaza.
Incerci, face un "flash" si se inchide.
Aveti vreo sugestie de remediere va rog? Multumesc.
la 03-07-2025 12:39 PM
Salut!
Am făcut și noi acum un test și aplicația My Orange este funcțională, atât pe Android cît și pe iOS.
De când nu o poți deschide? Ai încercat o dezinstalare/ reinstalare?
la 03-07-2025 12:39 PM
Salut!
Am făcut și noi acum un test și aplicația My Orange este funcțională, atât pe Android cît și pe iOS.
De când nu o poți deschide? Ai încercat o dezinstalare/ reinstalare?
la 03-07-2025 12:42 PM
Imediat dupa update nu a mai functionat (acum cateva zile).
Am incercat doar restart.
O sa incerc si reinstalare.
Oricum ciudat; a functionat fara gres iar dupa update "pauza".
Multumesc.
la 03-07-2025 01:01 PM
Te așteptăm să revii cu vești bune.
la 03-07-2025 01:06 PM
Reinstalarea a fixat problema (am marcat deja raspunsul ca solutie acceptata). Multumesc si zi buna in continuare.
la 03-07-2025 01:11 PM
Super! Mă bucur!
Te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor