la 13-06-2025 11:06 AM - editat ultima oară la 16-06-2025 09:44 AM de DanielaH
Contul my Orange nu poate fi accesat din aplicație. Există un termen estimativ de rezolvare?
In cazul my Orange.
In cazul my Orange fix.
la 13-06-2025 11:37 AM
Acum e oficial și în aplicatia my Orange.
13-06-2025 11:55 AM - editat 13-06-2025 11:56 AM
La mine funcționează, doar ce am plătit factura din aplicație. Sistem de operare iOS . Cred ca doar pe android sunt probleme
13-06-2025 11:58 AM - editat 13-06-2025 11:59 AM
Sunt întreruperi temporare. De exemplu acum funcționează și la mine. Am reușit să încarc și eu prepay-ul. Ar trebui să anunțe când sunt astfel de lucrări, mai ales sa specifice durata.
la 13-06-2025 02:28 PM
Și la mine funcționează, fără probleme!
la 13-06-2025 02:36 PM
Orice mentenanță trebuie anunțată.
Nu e normal acest mod de lucru.
la 13-06-2025 12:02 PM
La mine nu a functionat pana la ora 12, acum este functionala, Probabil update-uri, verificati si in Store daca aveti update disponibil.
la 13-06-2025 04:04 PM
Accesul la ambele conturi este permis în acest moment Rugam Orange sa ia exemplul aplicațiilor bancare si sa anunțe atunci când se efectuează lucrări de mentenanță ( lucrările se pot desfășura și pe timpul nopții fara a afecta atât de mulți clienți).
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor