la 03-01-2023 03:53 PM - editat ultima oară la 04-01-2023 09:30 AM de GeorgianaD
Am incercat sa fac o reincarcare prepay din my orange, acum trebuie sa introduci datele cardului bancar, am reusit sa fac 3 reincarcari, dupa aceea in istoric imi apare la status ESUAT dar nici nu pot reincerca deoarece imi spune ca exista o cerere de reincarcare pe acel numar. Stie cineva ce se intampla?
la 03-01-2023 04:00 PM - editat ultima oară la 04-01-2023 09:30 AM de GeorgianaD
Salut,
Incearca si de pe site de aici, in caz ca n-ai incercat. E posibil sa fie o eroare in aplicatie, sau o problema de procesare a platii.
Pentru inceput, iti recomand sa incerci incarcarea din link-ul de mai sus. Daca nu merge, ia legatura cu un consultant la 300 / 0374 300 300 sau pe chat-ul Djingo.
la 03-01-2023 04:00 PM - editat ultima oară la 04-01-2023 09:30 AM de GeorgianaD
Salut,
Incearca si de pe site de aici, in caz ca n-ai incercat. E posibil sa fie o eroare in aplicatie, sau o problema de procesare a platii.
Pentru inceput, iti recomand sa incerci incarcarea din link-ul de mai sus. Daca nu merge, ia legatura cu un consultant la 300 / 0374 300 300 sau pe chat-ul Djingo.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor