la 24-10-2022 12:52 AM
Bună! Azi am discutat cu un operator despre datele din abonament pentru că nu îmi apar în Cronos că ar fi reîncărcate și mi-a spus că am datele din abonament reîncărcate dar e o problemă tehnică în legătură cu Cronos-ul și nu mi le arată. Mai are cineva vreo problemă asemănătoare cu Cronos-ul?
la 24-10-2022 06:43 AM
Salutare!
Eu nu am nicio problema cu cronosul, pe niciunul dintre numere, deci poate fi o problema la tine.
Oricum, astea ar trebui să se rezolve relativ repede!
Baftă!
la 24-10-2022 09:03 AM
Salut, @dia0!
În acest moment există, într-adevăr, niște probleme cu reactualizarea serviciului Cronos. Situația este cunoscută și este în curs de remediere.
Mulțumim pentru înțelegere.
la 26-10-2022 10:00 AM
@dia0, s-a rezolvat situația? Apare corectă informația de la Cronos?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor