la 04-07-2023 08:52 AM - editat ultima oară la 04-07-2023 09:08 AM de DanielaH
Buna! Nu mi se alocă puncte pt vizualizare consum ..Am încercat ieri,03,07.23,am încercat și azi 04.07 dar tot nu merge..Șters cache ,dezinstalat aplicația,nimic...O fi vreun bug?
la 19-07-2023 08:54 AM
Ieri, cu aproximativ 30 de minute înainte să postez pe forum.
la 19-07-2023 11:53 AM
Zilnic!
la 18-07-2023 05:38 PM
Mulțumim tuturor pentru feedback. Am trimis situațiile semnalate de voi colegilor noștri spre verificare.
la 18-07-2023 05:43 PM
Mulțumim frumos 🤗
la 21-07-2023 10:50 AM
Verificat pe Android, ieri 20.07.2023. Toate task-urile reclamate care o perioadă nu returnau nici un rezultat erau funcționale: consum, notificari, vizualizare detalii convorbiri, descărcare factură/detalii etc. Pentru plată factură încă nu am putut verifica.... doar săptămâna viitoare.
la 21-07-2023 11:08 AM
Am accesat acum, după ce am citit mesajul tău, rubricile "Consum" și "Detalii convorbiri" și nu s-a întâmplat nimic...
la 21-07-2023 11:17 AM
Vezi screenshotul făcut acum, pentru edificare.
la 21-07-2023 11:26 AM
la 21-07-2023 11:35 AM
Nu a fost nici un update la MyOrange de atunci. Așa că ori e telefonul ori aplicația de reinstalat.
la 21-07-2023 11:54 AM
Am dat un restart telefonului și am reinstalat aplicația, am primit un piñata de 10 puncte, pentru accesat aplicația probabil, că nu mai primesc piñate pentru nicio altă acțiune. Am încercat descărcarea facturii și descărcarea detaliilor convorbirilor...
la 02-08-2023 09:15 PM
Odată cu actualizarea 9.1.0 a aplicației, PP ul a început să funcționeze și la mine.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor