la 14-06-2023 02:04 PM
Sal!
Haideti să ne mobilizăm și să le cerem celor de la Orange să globalizeze, în aceeași aplicație, pe același cont, și serviciile mobile și serviciile fixe (inclusiv cele preluate de la Telekom!) ale userilor.
Există ZERO justificare tehnică, rațională pentru care noi, userii, să fim siliți să menținem două conturi separate pe aceeași aplicație/ site - un cont pentru serviciile mobile, al doilea cont pentru serviciile fixe !
Singura justificare ține doar de organizarea administrativă internă ...dar aceea chiar nu ne privește pe noi, clienții plătitori!
Este a doua oară când ajung în situația să fiu sunat să plătesc factura de mobil !
Eu am fost preluat de la Telekom cu serviciile fixe și pe fostul site Telekom, toate serviciile erau frumos prezentate într-un singur cont, de unde puteam usor alege mobil, fix etc!
Aparent, Orange nu sunt așa de deștepți ...haideți să îi trezim !
Când vă apare formularul acela de feed-back, dați feedback negativ și cereți-le să globalizeze toate abonamentele unui user într-un singur cont !
la 14-06-2023 02:12 PM
@DarkLight, bun venit în Comunitate și mulțumim pentru feedback!
Colegii noștri lucrează la unificarea celor două conturi și vă vom ține și noi la curent cu noutățile, aici în Comunitate.
la 14-06-2023 02:30 PM - editat ultima oară la 14-06-2023 02:50 PM de DanielaH
Bună ziua!
Apreciez răspunsul dvoastră, dar sincer, chestia asta trebuia făcută din start !
Și ar fi fost super ușor!
La naiba, e doar o chestie de HTML !
Nici măcar de CSS/ PHP/ JS !
Creezi <div> frumos separat - un div numit MOBIl altul FIX fiecare cu API-uri spre fix, respectiv mobil...si gata! !
Sincer, un programator HTML/CSS/JS/PHP face chestia asta intr-un week end !
Nu e nevoie să schimbați nimic în back end...totul e front end!
la 14-06-2023 02:24 PM
Salutare!
Este vorba despre 2 companii diferite deocamdată și din această cauză este așa. Că erau ăia mai deștepți și ăștia mai altfel, n-aș putea să-ți spun, pentru că nu am avut niciodată servicii de la aceia.
Să sperăm că se vor unifica odată și vor termina balamucul acesta care se prelungește nesperat de mult, pe mai multe fronturi!
la 14-06-2023 02:32 PM
Nu sunt deloc două companii diferite, e fix același ORANGE.
Sunt două divizii diferite în cadrul aceleiași corporații-mamă, dar asta e o treabă administrativă internă care nu privește clientul final !
14-06-2023 04:57 PM - editat 14-06-2023 05:09 PM
dacă ești nemulțumit te poți muta la alt furnizor, fiecare are bubele lui niciunul nu e perfect, nu va exista niciodată companie cu 100% păreri pozitive
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor