la 22-05-2023 09:28 AM - editat ultima oară la 22-05-2023 09:36 AM de DanielaH
Nu primesc răspuns la sesizare, iar serviciul Clienți te taxeazå 😡
la 22-05-2023 09:56 AM
@Nety: Dacă ești client Orange, pentru orice problemă, îți sugerez celelalte metode de contact: prezentarea problemei aici în Comunitate, email (serviciul.clienti@orange.ro) sau chat Djingo. Este o problemă referitoare la aplicația MyOrange?
la 23-05-2023 05:45 AM
Salutare!
Oricum e mai bine să iei legătura cu ei din secțiunea Contact sau prin email, decât telefonic. Dar dacă ai deja o sesizare, e mai bine să aștepți răspunsul, iar dacă nu vine, atunci le scrii.
Baftă!
23-05-2023 07:54 AM - editat 23-05-2023 07:54 AM
Salut! @Nety ,eu mereu iau legătura cu un consultant cu ajutorul Djingo, din aplicația My Orange. La mine a durat maxim 10 minute
la 23-05-2023 08:12 AM
@Nety, ai luat legatura cu colegii noștri? Ai un număr de sesizare? Dă-ne, te rog, mai multe detalii despre situația ta ca să te putem ajuta.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor