anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu primesc cod de verificare prin SMS pentru a-mi adăuga numărul de telefon în MyOrange

Cosmina21
Începător

Nu primesc cod de verificare prin SMS pentru a-mi adăuga numărul de telefon în MyOrange

4 Răspunsuri 4

MihaiC99
Campion

Salutare!

Poți detalia problema? Este vorba de un număr prepay sau un număr pe abonament? Primești o eroare anume sau doar sms-ul nu este recepționat? Ai încercat să adaugi numărul, atât prin site-ul My Orange, cât și din aplicația My Orange?

Vio73
#StarMember

Salutare!

Pentru a adăuga un număr de telefon sau alt serviciu, urmează pașii de aici cu atenție.

Poate nu ai făcut ceva bine sau poate fi și un bug de la ei. Încearcă din nou astăzi și poate reușești, dacă nu, revino cu detalii.

Succes!

Anca07
#StarMember

Buna @Cosmina21 

Esti admin pe contul unde vrei sa adaugi numarul?

Zi cu soare!☀️

DanielaH
Moderator

@Cosmina21, te așteptăm să revii cu mai multe detalii despre situația ta pentru a te putea ajuta cu răspunsuri.