la 12-11-2023 04:57 PM
Am încercat Ștergerea datelor, dezinstalare și reinstalarea aplicației, repornirea telefonului și nici un semn. Ajutor!
12-11-2023 05:25 PM - editat 12-11-2023 05:26 PM
Salut,
Aplicatia functioneaza, dar e posibil sa fie o problema cu afisarea anumitor conturi.
Esti client Orange Romania SA sau Orange Romania Communications (fostul Telekom Fix)? Esti pe prepay sau pe abonament? La mine, pe prepay, functioneza ok.
Ca solutie temporara, poti incerca accesarea contului din versiunea de web/pc cu un click aici.
la 12-11-2023 05:32 PM
@CiuchiFlorin: Având servicii fixe, OROC, ai încercat accesarea acestora de pe o platformă PC desktop, pentru a observa dacă problemele sunt de aplicație sau de cont? Ai încercat aplicația și de pe WiFi sau de pe ”date mobile 4G (nu de pe 5G)”? Întreb doar.... pentru a clarifica situația, aduce informații suplimentare și rezolva problema.
la 12-11-2023 05:40 PM
Salutare!
Dacă nu merge nici de pe PC, atunci le depui o sesizare din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Poate așa se rezolvă!
Baftă multă!
la 13-11-2023 10:16 AM
Florin, s-a rezolvat problema? Te așteptăm să revii cu detalii.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor