anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu mai pot plati cu abonamentul, ci doar cu cardul!

Radu_official
Începător
Am o problema de 2 luni si anume am eliminat din greseala posibilitatea de a achizitiona jocuri din magazin play cu abonamentul orange ... asa dar orice incerc sa fac nu imi mai da posibilitatea de a plati cu abonamentul ci doar cu cardul..
Cum pot adauga abonamentul orange inapoi????
In magazin play la metoda plati imi arata doar debit card atat!
8 Răspunsuri 8

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Dacă te ajută, urmăreste pe aici: https://www.orange.ro/aplicatii/aplicatii-android/ Baftă!

Radu_official
Începător
Salut uite asa imi apare si toate setarile imi sunt facute pentru ca inainte achizitionam

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Nu știu ce să zic, dacă ai făcut tot ce trebuie. Nu strică să ceri părerea și la un consultant Orange!

teacher_
#StarMember
Salut! Cum poți plăti în Google Play™ cu numărul tău Orange Dacă folosești deja un card bancar ca mijloc de plată Alege aplicația pe care vrei să o cumperi Dă click pe săgeata de lângă preț La opțiuni de plată, alege facturarea prin operatorul de telefonie mobilă Introdu datele personale Apasă pe “Acceptați”, apoi “Cumpărați” Dacă nu ai mai folosit cardul bancar ca mijloc de plată Alege aplicația pe care vrei să o cumperi Dă click pe preț și apasă “Continuați” La opțiuni de plată, alege facturarea prin operatorul de telefonie mobilă Introdu datele personale Apasă pe “Salvați”, “Acceptați”, apoi “Cumpărați” Detalii aici https://www.orange.ro/aplicatii/aplicatii-android/ Refa pasii și sunt sigur că va merge.

Miha_Z
#StarMember
Buna. E posibil ca prin eliminarea optiunii platii din abonament sa ti se fi restrictionat posibilitatea de a plati prin acea modalitate. Incearca sa suni si la relatii cu clientii si sa ceri reactivarea platilor din abonament.

delfinas
#StarMember
Vezi ca "poți descărca jocuri și aplicații din Google Play™ în valoare de maxim 70 lei (fără TVA) fiecare, în limita a 225 lei (fără TVA) lunar."

Neaplicabil
Cu un apel la relatii cu clientii ar trebui sa se rezolve problema

DanielaH
Moderator
@Radu.official, s-a rezolvat problema cu plata pe care ne-ai descris-o în Comunitate? Revino, te rog, și oferă-ne mai multe detalii. Cu siguranță răspunsul tău îi va ajuta și pe alți membri ai Comunității. Iar dacă răspunsurile primite aici te-au ajutat, marchează-l pe cel mai bun ca soluție. Te așteptăm cu vești bune!