Banii luati, dar fără activarea optiunii din My Orange

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-05-2021 11:33 AM
Bună! Tocmai am vrut sa imi reincarc cartela prin My Orange, banii mi-au fost luati din cont, dar cartela nu s-a reincarcat. Ce se poate face in acest sens?
7 Răspunsuri 7

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-05-2021 11:52 AM
Nicoleta, bun venit in Comunitate! Esti sigura ca s-a facut plata, ai primit un mesaj in acest sens? Cand s-a facut plata? Poate ca dureaza transferul de la banca spre Orange.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-05-2021 12:00 PM
Salutare!
Nu ai decât să anunți la Orange, pentru că noi nu avem cum să te ajutăm. Trebuia să primești sms măcar. Baftă!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-05-2021 12:02 PM
Ai vrut sa incarci cartela cu credit sau sa activezi o opțiune? Ca ne-ai întrebat și una și alta . Ai încercat un Cronos sa vezi valoarea creditului? Dacă nu s-a actualizat cel mai bine e sa iei legătura cu un consultant Orange.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-05-2021 12:20 PM
Buna @Nicoleta Husariu, mai intai verifica daca a fost activata optiunea dand o verificare la Cronos. Daca nu s-a realizat reincarcarea suna la relatii cu clientii la 300 ca sa verifice care a fost problema.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-05-2021 12:21 PM
@Nicoleta, daca n-ai primit sms ca ti-a fost incarcata cartela, ar trebui sa verifici numarul de telefon, pe care ai vrut sa-l incarci, sa nu fi apasat vreo cifra gresit..
Ai o aplicatie bancara pe telefon in care vezi toate operatiunile in timp real? Te intreb pentru mi s-a intamplat o data sa uit sa mut limita de suma setata zilnic si cand am achitat o factura, banii n-au plecat, pentru ca depaseau acea limita, impreuna cu celelalte plati facute in ziua respectiva..
Daca niciuna dintre ideile noastre nu te ajuta sa-ti dai seama ce s-a intamplat, atunci, dupa cum s-a mentionat deja, trebuie sa contactezi serviciul clienti, pentru ca va trebui sa se faca o verificare a contului si, va trebui sa le oferi niste date, care nu se pot face publice aici..

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-05-2021 12:46 PM
Salut, Nicoleta Husariu,
A existat o intarziere in activarea optiunilor din My Orange, dar situatia a fost remediata. Poti verifica, te rog, inca o data alocarea resurselor si activarea optiunii?
Multumim pentru intelegere.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-05-2021 10:46 AM
@Nicoleta Husariu, ai verificat dacă a fost activată opțiunea? E totul OK acum?
