anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Banii luati, dar fără activarea optiunii din My Orange

Nicoleta_Husari
Începător
Bună! Tocmai am vrut sa imi reincarc cartela prin My Orange, banii mi-au fost luati din cont, dar cartela nu s-a reincarcat. Ce se poate face in acest sens?
7 Răspunsuri 7

delfinas
#StarMember
Nicoleta, bun venit in Comunitate! Esti sigura ca s-a facut plata, ai primit un mesaj in acest sens? Cand s-a facut plata? Poate ca dureaza transferul de la banca spre Orange.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Nu ai decât să anunți la Orange, pentru că noi nu avem cum să te ajutăm. Trebuia să primești sms măcar. Baftă!

TheSpecialist
Maestru
Ai vrut sa incarci cartela cu credit sau sa activezi o opțiune? Ca ne-ai întrebat și una și alta . Ai încercat un Cronos sa vezi valoarea creditului? Dacă nu s-a actualizat cel mai bine e sa iei legătura cu un consultant Orange.

Miha_Z
#StarMember
Buna @Nicoleta Husariu, mai intai verifica daca a fost activata optiunea dand o verificare la Cronos. Daca nu s-a realizat reincarcarea suna la relatii cu clientii la 300 ca sa verifice care a fost problema.

Jay
Campion certificat
@Nicoleta, daca n-ai primit sms ca ti-a fost incarcata cartela, ar trebui sa verifici numarul de telefon, pe care ai vrut sa-l incarci, sa nu fi apasat vreo cifra gresit.. Ai o aplicatie bancara pe telefon in care vezi toate operatiunile in timp real? Te intreb pentru mi s-a intamplat o data sa uit sa mut limita de suma setata zilnic si cand am achitat o factura, banii n-au plecat, pentru ca depaseau acea limita, impreuna cu celelalte plati facute in ziua respectiva.. Daca niciuna dintre ideile noastre nu te ajuta sa-ti dai seama ce s-a intamplat, atunci, dupa cum s-a mentionat deja, trebuie sa contactezi serviciul clienti, pentru ca va trebui sa se faca o verificare a contului si, va trebui sa le oferi niste date, care nu se pot face publice aici..

Salut, Nicoleta Husariu, A existat o intarziere in activarea optiunilor din My Orange, dar situatia a fost remediata. Poti verifica, te rog, inca o data alocarea resurselor si activarea optiunii? Multumim pentru intelegere.

DanielaH
Moderator
@Nicoleta Husariu, ai verificat dacă a fost activată opțiunea? E totul OK acum?