anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu ma pot conecta in aplicatia my orange

Joev
Junior
Buna! Sunt client orange business, am abonament de telefonie mobila si nu ma mai pot conecta la aplicatie.
5 Răspunsuri 5

BlackWolf
Maestru
Salut! Ce eroare primesti? Da un clear cache la aplicatia My Orange, daca nu merge reinstaleaza aplicatia si daca tot nu merge probabil e o problema temporara cu aplicatia si se va rezolva in cel mai scurt timp. Alternativ poti incerca sa te loghezi din browser: https://www.orange.ro/accounts/login-user?ak=bc0f44935cf84b8d879dc3679711ecfbHb1KI7BbWzHrR7wVMbQehj3hV&ud=1

Joev
Junior
E mail ul nu e valabil, numarul respectiv nu face parte, s a produs o eroare la conectare

Joev
Junior
Daca ma loghez din browser, imi spune sa imi administrez numerele de telefon si din nou, nu este valabil numarul

BlackWolf
Maestru
Da, cel mai probabil e o problema si se va rezolva in curand. Am patit si eu asa si era o problema de la ei. Incearca sa suni la 300 sau sa iei legatura cu un consultant prin chatul din My Orange

DanielaH
Moderator
@Joev, până acum ai putut accesa aplicația? Ai drept de administrator? Ne-ar ajuta un screenshot, dacă poți atașa, ca să ne dăm seama mai bine unde este eroarea.